خوش آمدید

پلی استیشن 5 پرو احتمالاً تا پایان سال 2024 عرضه می‌شود

پلی استیشن ۵ پرو به گمان زیادً تا آخر سال ۲۰۲۴ اراعه می‌بشود


تحلیلگران به خبرگزاری CNBC حرف های‌‌اند که سونی به گمان زیادً در سال جاری نسخه پرو کنسول پلی استیشن ۵ را اراعه خواهد کرد. این گزارش درحالی انتشار می‌بشود که غول ژاپنی به‌تازگی پیش‌بینی خود برای فروش کنسول پرچمدارش را افت داد.

CNBC در گزارش خود توضیح می‌دهد که تحلیلگران باور دارند این حرکت با مقصد افزایش علاقه به پلی استیشن ۵ و این چنین اراعه یک قطعه سخت‌افزاری پرقدرت برای بازی موردانتظار GTA 6 که سال ۲۰۲۵ اراعه خواهد شد، برنامه‌ریزی‌ شده است.

پلی استیشن ۵ پرو به گمان زیادً تا آخر سال ۲۰۲۴ اراعه می‌بشود ۱۴

کنسول پلی استیشن ۵ سونی که اولین‌بار در نوامبر ۲۰۲۰ روانه بازار شد، تا بحال بیشتر از ۳ سال در دسترس بوده است. غول ژاپنی هفته قبل پیش‌بینی خود برای فروش پلی استیشن ۵ در سال مالی منتهی به مارس را از ۲۵ میلیون دستگاه به ۲۱ میلیون دستگاه افت داد. یکی از مدیران سونی هفته قبل در جریان جلسه اظهار درآمد شرکت او گفت که آن‌ها برای سال مالی آینده انتظار افت تدریجی فروش PS5 را دارند.

ادامه مطلب
استاندارد دوگانه ارفاق برای خودروهای دست دوم

همان گونه که در کنسول‌های نسل قبلی نیز ناظر این نوشته بودیم، شرکت‌های دارای پلتفرم طبق معمولً نسخه تحکیم‌شده‌ای از کنسول‌های خود را روانه بازار می‌کنند. به‌ گفتن مثال، سونی نزدیک به سه سال بعد از اراعه اولیه پلی استیشن ۴، نسخه پرو آن را روانه بازار کرده می بود. اکنون که سه سال از اراعه اولیه PS5 قبل است، تحلیلگران انتظار یک پلی استیشن ۵ پرو را از سونی دارند.

سونی سال قبل مدل جدیدی از پلی استیشن ۵ اراعه کرد که وزن آن نسبت به نسخه مهم کمتر شده است این چنین این شرکت یک کنسول دستی به نام PlayStation Portal را روانه بازار کرد که با برچسب قیمت ۲۰۰ دلاری خود، اولین دستگاه استریم بازی سونی محسوب می‌بشود. اما پلی استیشن ۵ پرو نسبت به این دستگاه‌ها به گمان زیادً یک ترقی زیاد بزرگ‌تر و قابل‌دقت‌تر خواهد می بود.

ادامه مطلب
بازیکنان خوبی را متاسفانه از دست دادیم/یک تیم رسانه‌های علیه پرسپولیس تشکیل شده!



منبع

0 0 رای ها
نظر دهی
اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها