خوش آمدید

«پایتخت» به نوروز می‌رسد؟

«پایتخت» به نوروز می رسد؟


به نقل از خبرنگار فرهنگی ، چندی پیش رئیس صداوسیما خبرداد که نهضت ساخت فصل‌های تازه سریال‌های پرمخاطب در دستور کار قرار می‌گیرد و ساخت فصل تازه «نون‌خ» و اغاز تشکیل «زیرخاکی۴» گویای همین مسئله می بود. اما کماکان سخن و حدیث درمورد ادامه اشکار کردنِ «پایتخت» نقل می‌شد تا این که مهدی نقویان رسماً خبرداد توافقات اولیه برای ساخت پروژه «پایتخت» انجام شده است. 

ساخت نسخه سینمایی از این سریال و یک فصل ۱۵ قسمتی در ادامه راه گمانه‌های فرد دیگر می بود که رسانه‌ها نقل کردند. انصراف محسن تنابنده از همکاری با سریال تازه حسن فتحی و یک فراخوان از طرف تیم سازنده «پایتخت» برای اشکار کردن دوقلوهایی مستعد نشان دهنده جدّیت برای ساخت پایتخت تازه می بود که حرف های می‌شد برای نوروز یک نسخه سینمایی در راه است. 

ادامه مطلب
تیم فوتبال پرسپولیس، امروز با وجود اوسمار ویرا تمرین خود را برگزار کرد_تاشکن

اما این که اول نسخه سینمایی‌ای ساخته می‌بشود یا سریالی، رسماً از سویِ سیمافیلم قبول نشد؛ چرا که رئیس مرکز سیمافیلم در همین خصوص گفت: «از طرف صداوسیما ما با عوامل «پایتخت» توافق اولیه را داشته‌ایم اما واقعاً سینمایی، سریال، ۱۵ قسمتی یا چند قسمتی هیچ‌کدام چیزی نبوده است که بر سر آن به توافق رسیده باشیم. مهم این است که رایزنی‌ها انجام شده و کار متوقف نیست.»

اما چندی سپس مسئله‌ای به نقل از الهام غفوری که تهیه‌کننده «پایتخت» است بیرون آمد؛ «مگر قرار می بود «پایتخت» سینمایی ساخته بشود؟!» یا ابوالفضل رجبی بازیگر نقش بهروز در فصل ششم «پایتخت» درمورد ساخت نسخه سینمایی پایتخت به این مسئله اشاره کرد: فیلم سینمایی «پایتخت» فعلاً معلوم نیست ساخته می‌بشود یا نه!

آخرین مطالب
ادامه مطلب
مبینا نعمت‌زاده دومین سهمیه المپیک تکواندوی بانوان ایران را به‌دست آورد

پیمان جبلی رئیس صداوسیما امروز مجدد در خصوص گمان نرسیدن سریال «پایتخت» برای پخش در نوروز ۱۴۰۳ به این عبارت بسنده کرد: دور از انتظار می‌دانم اینچنین باشد اما دوستان ما در سیمافیلم مجموعه‌های گوناگون نمایشی را جستوجو می‌کنند و به این سوال شما جواب خواهند داد.

او پخش سریال «نون‌خ» تازه و فصل دوم برنامه «محفل» را جزو اختصاصی‌های نوروز و رمضان دانست. 

انتهای مطلب/



منبع

پر بیننده ترین سایت خبری تحلیلی فارسی زبان جهان ,اخبار سیاسی اخبار فرهنگ وهنر اخبار اجتماعی اخبار اقتصادی اخبار ورزشی و تکنولوژی را در سایت خبری تاشکن بخوانید.

0 0 رای ها
نظر دهی
اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها