خوش آمدید

برگزیدگان جشنواره طنز رادیو مشخص شدند

برگزیدگان جشنواره طنز رادیو اشکار شدند


به نقل از ، حمیدرضا افتخاری مدیر رادیو صبا در ابتدای مراسم یادآور شد: جشنواره «زیر چتر لبخند» امروز به نوعی باروری رسیده است. در حوزه طنز نزدیک به ۳۲۷ تاثییر داشتیم که نیمی از طرف مردم به دست ما رسیده می بود. مخاطبان در قسمت مردمی رادیو با این آثاری که تدارک دیده‌اند، می‌توانند تشکیل محتوا کنند.

در این مراسم مطلب ارسالی رئیس سازمان صدا و سیما به مناسبت برگزاری آیین پایانی جشنواره «زیر چتر لبخند» خوانده شد در این مطلب پیمان جبلی از برگزارکنندگان و شرکت‌کنندگان جشنواره سپاس کرد و آرزومند گسترده شدن چترلبخند بالای سر همه مردم ایران شد.

علی بخشی‌زاده معاون صدا در سخنانی درمورد این جشنواره گفت: امروز ناظر سومین جشنواره «چتر لبخند» هستیم. سابقه این اسم را نمی‌دانم اما اسم زیبایی است، صحنه زیبایی هم در این دکور رقم خورده است که دکوری کم خرج اما چشم‌نواز تدارک دیده شده است.

ادامه مطلب
بوکسورهای ایران در تورنمنت باکو ۴ مدال کسب کردند_تاشکن

معاون صدا تصریح کرد: هر جشنواره‌ای هدفی را جستوجو می‌کند، طبق معمولً جشنواره‌ها برای تشکیل رقابت برای برنامه‌سازان است و مقصد بعدی کشف استعدادهاست و طبیعی است که این چنین فرایندی در جشنواره‌ها باید ادامه یابد.

وی با اشاره به سختی‌های برگزاری جشنواره‌ها گفت: می‌دانم گرداندن جشنواره‌ها زیاد سخت است، در عین حال می‌خواهم برای تشویق عزیزانی که در حوزه مردمی کاری را درنظر گرفته‌اند یک جانمایی در آنتن داشته باشیم.

فریبا باقری و مهبد قناعت‌پیشه اجرای این مراسم را برعهده داشتند و اجرا را با طنازی و شوخی‌هایی در بین سخنرانی‌ها و اهدای جوایز پیش بردند.رونمایی از آثار مجموعه طنز انتخاباتی و کتاب ماجرای رادیو صبا از با اهمیت ترین قسمت‌های این مراسم می بود.

ادامه مطلب
نفوذ به مغز کودکان مبتلا به مدولوبلاستوما با پشتیبانی نانوساختار مهندسی شده_تاشکن

در بخشی از این مراسم دوبله همزمان با وجود گویندگان رادیو برگزار شد که با پخش صحنه‌ای از سریال «افسانه سلطان و شبان» همراه می بود و گویندگان رادیو روی این تصاویر و بازی مهدی هاشمی بازیگر این سریال دیالوگ‌هایی درمورد رادیو و معضلات روز رادیویی‌ها قرار داده بودند.

در قسمت تقدیر این جشنواره از مجتبی تیموری نوازنده و آهنگساز برنامه‌های طنز رادیویی تقدیر شد.

عباس محبوب از جمله هنرمندان حاضر در مراسم در زمان اهدای جایزه به یکی از برگزیدگان فرمود: من هم در تلویزیون کار کردم هم در صدا اما رادیو را صمیمانه دوست داشته‌ام. از آقای مهدی ساعی تهیه‌کننده‌ای که با او در برنامه «کوی نشاط» همکاری داشتم، سپاس می‌کنم وقتی که رادیو بودیم کار می‌کردیم و سپس از آن کار خود را می‌شنیدیم که زیاد حس خوبی می بود.

ادامه مطلب
گپ و گفتی با پدرام کریمی درمورد «ایران دوست داشتنی» / اینجا همه چیز در لحظه اتفاق می افتد و چیزی برنامه ریزی نمی شود

پر بیننده ترین سایت خبری تحلیلی فارسی زبان جهان ,اخبار سیاسی اخبار فرهنگ وهنر اخبار اجتماعی اخبار اقتصادی اخبار ورزشی و تکنولوژی را در سایت خبری تاشکن بخوانید.

در بین برنامه‌های متنوع این مراسم از برگزیدگان سومین دوره جشنواره زیر چتر لبخند تقدیر شد.

برگزیدگان قسمت مهم – قسمت برنامه های ترکیبی «پنجیر(کتاب)» به تهیه کنندگی حمید رضا پور علی محمد از صدای مرکز فارس – قسمت برنامه های شخصیت محور «رادیکاتور» به تهیه کنندگی احسان مرادی از صدای مرکز کرمانشاه – قسمت برنامه «شوخی شوخی» به تهیه کنندگی فریدون نخستین ماهر از شبکه رادیویی گفتگو – قسمت برنامک، «هشتک. هیچ زمان اجاقم خاموش نمیشود » به تهیه کنندگی شهرام میکاییلی از مرکز صدای مهاباد – قسمت برنامه های تشکیل محتوای مردمی «هشتگ زیر چتر » به تهیه کنندگی انسیه شمس الهی از شبکه رادیویی صبا

ادامه مطلب
یزدی: اتفاقات رسانه ای «صبح» در اختتامیه همه نمی بشود/ در «میدان» قوی بودیم، در «رسانه» خیر!

قسمت موضوعی

-برنامه «اونور آب» با نوشته نقد غرب و هجو غرب زدگی از شبکه رادیویی معارف، به تهیه کنندگی علی اسماعیلی -برنامه «ماجراهای من و بابام» با نوشته سبک زندگی و خانواده از شبکه رادیویی صبا، به تهیه کنندگی وحید کمالی زاده -برنامه «کرسی خونه» با نوشته انتخابات از مرکز صدای استان مرکزی به تهیه کنندگی فایزه امینی -برنامه «همانند میکروسکوپ» با نوشته طنز و ادبیات انقلاب از شبکه رادیویی ایران، به تهیه کنندگی حسین معصومی -برنامه «زیر خط ورزش» با نوشته حرکت شهروندی از شبکه رادیویی ایران، به تهیه کنندگی ساجد قدوسیان

برگزیدگان قسمت مشاغل

– نویسنده برگزیده ، منصوره توحیدلو ازشبکه رادیویی جوان، برای برنامه «ماست بندی چوبخط» -بازیگر زن برگزیده ، مریم خادم پور ازشبکه رادیویی صبا، برای برنامه «صبح صبا» -گوینده زن برگزیده، فریبا باقری ازشبکه رادیویی صبا، برای برنامه «شهر فرنگ» -گوینده منتخب زن، فرناز قالیباف از صدای مرکز آذربایجان شرقی، برای برنامه «زعفرون» – بازیگر مرد برگزیده ، امیر عضد از شبکه رادیویی جوان، برای برنامه «ماست بندی چوبخط» -گوینده مردبرگزیده ، مهبدقاعت پیشه از شبکه رادیویی صبا، برای برنامه «صبح صبا»

ادامه مطلب
افتتاح مراکز تازه فرآهنگ برای سالمندان در سال آینده - تاشکن

برگزیدگان قسمت مردمی

-دینا شیری‌زاده برای تاثییر «رانندگی ایرانی‌ها شعر طنز» در قسمت خوانش شعر مردمی منتخب شد -مجید رجبی برای تاثییر «خسته دلان» در قسمت خوانش شعر مردمی برگزیده شد. -حامد فرامرزی برای تاثییر«حقوق و حرکت شهروندی» در قسمت اجرای طنز مردمی منتخب شد. -مصطفی سیمانور برای تاثییر«خانواده و جمعیت» در قسمت اجرای طنز مردمی برگزیده شد. -نجمه مویدی برای تاثییر «طنز» منتخب در قسمت نمایش خانوادگی شد. -حمید اسکندری برای تاثییر «دندان درد» در قسمت نمایش خانوادگی برگزیده شد.

در این دوره جشنواره زینب کیایی برای تاثییر«شکوه و شکایت» به گفتن کم سن‌ترین شرکت‌کننده در قسمت مردمی سومین جشنواره طنز و رادیو شناخته شد.

انتهای مطلب/



منبع

0 0 رای ها
نظر دهی
اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها