خوش آمدید

ایسر از دو لپ‌تاپ Swift جدید با پردازنده‌های سری رایزن 8040 رونمایی کرد

ایسر از دو لپ‌تاپ Swift تازه با پردازنده‌های سری رایزن ۸۰۴۰ رونمایی کرد


ایسر به‌تازگی از دو لپ تاپ تازه تجهیزبه پردازنده‌های سری رایزن ۸۰۴۰ AMD رونمایی کرده است. محصولات تازه Acer که نسخه ۲۰۲۴ دو لپ‌تاپ Acer Swift Edge 16 و Swift Go 14 می باشند از واحد پردازش عصبی اختصاصی (NPU) تراشه‌های AMD و ویژگی‌های فرد دیگر همانند ویندوز ۱۱، نمایشگرهای OLED، گرافیک‌های Radeon 780M و ۳۲ گیگابایت رم حمایتمی‌کنند.

سری تراشه‌های Ryzen 8040 که ماه دسامبر معارفه شدند، دارای یک موتور هوش مصنوعی اختصاصی می باشند که AMD ادعا می‌کند نسبت به نسخه‌های قبلی تا ۱.۴ برابر سریع تر می باشند. ایسر توضیح می‌دهد که Swift Edge 16 و Swift Go 14 با وجود این موتور می‌توانند برخی قابلیت‌های هوش مصنوعی همانند PurifiedVoice (حذف نویز بعد‌عرصه در تماس‌ها و ضبط‌ها) و PurifiedView (محو کردن بعد‌عرصه تصاویر و اصلاح موقعیت چشمان کاربران در تماس‌های ویدیویی) را اراعه کنند.

ادامه مطلب
دستاوردهای دولت رییس جمهور شهید در حوزه دارو - خبرگزاری مهر | اخبار ایران و جهان_تاشکن

این چنین روی صفحه کلید این دستگاه‌ها دکمه اختصاصی Microsoft Copilot نیز وجود دارد که هوش مصنوعی مایکروسافت را سریع تر اجرا می‌کند.

مشخصات لپ تاپ ایسر Swift Edge 16

ایسر Swift Edge 16 دارای نمایشگر ۱۶ اینچ OLED با وضوح WQXGA (3200 در ۲۰۰۰ پیکسل)، نرخ تازه‌سازی عکس ۱۲۰ هرتز و زمان پاسخگویی کمتر از ۰.۲ میلی‌ثانیه است.

در داخل، این دستگاه به پردازنده رایزن ۷ ۸۸۴۰U تجهیزشده است که از گرافیک AMD Radeon 780M حمایتمی‌کند. این چنین این لپ‌تاپ از حداکثر ۳۲ گیگابایت رم LPDDR5 و ۲ ترابایت حافظه PCIe 4.0 SSD منفعت می‌برد.

ادامه مطلب
هایما 7X هم موفق نشد طلسم مینی‌ون‌ها و استیشن‌ها را در بازار ایران بشکند!

وزن لپ‌تاپ ۱.۲۲ کیلوگرم اظهار شده است و ۱۲.۹۵ میلی‌متر ارتفاع دارد. از جمله دیگر مشخصات آن می‌توان به باتری ۵۴ وات‌ساعتی، دو پورت USB-C (با حداکثر شدت ۴۰ گیگابیت‌برثانیه)، دو پورت USB-A، یک پورت HDMI 2.1 و یک اسلات microSD اشاره کرد.

مشخصات لپ‌تاپ Acer Swift Go 14

1708498937 469 ایسر از دو لپ‌تاپ Swift تازه با پردازنده‌های سری رایزن.webp

Acer Swift Go 14 دارای پردازنده هشت‌هسته‌ای AMD Ryzen 9 8945HS و گرافیک AMD Radeon 780M است. این چنین پیکربندی‌های ارزان‌تری با Ryzen 7 8845HS و Ryzen 5 8645HS برای این دستگاه وجود دارد. دیگر مشخصات سخت‌افزاری آن شامل حداکثر ۳۲ گیگابایت رم LPDDR5X و حداکثر ۲ ترابایت حافظه PCIe Gen 4 SSD می‌بشود.

نسخه ۱۴ اینچی این دستگاه دارای نمایشگر OLED با وضوح WQXGA (1800 در ۲۸۸۰ پیکسل) و نرخ تازه‌سازی عکس ۹۰ هرتز است. نسخه فرد دیگر از آن با پنل IPS و وضوح ۱۹۲۰ در ۱۲۰۰ پیکسل با قابلیت‌های لمسی نیز وجود دارد.

ادامه مطلب
موتو S50 Neo با دوربین 50 مگاپیکسلی معارفه شد + مشخصات و قیمت_تاشکن

هرچند ایسر این لپ‌تاپ را به‌گفتن یک دستگاه با قابلیت حمل زیاد خوب تبلیغ کرده است، اما نزدیک به هفت درصد نسبت به همتای ۱۶ اینچی خود سنگین‌تر شده است و ۱.۳۱ کیلوگرم وزن دارد. این چنین این دستگاه در پیکربندی‌هایی با باتری ۶۵ یا ۵۰ وات اراعه می‌بشود.

پر بیننده ترین سایت خبری تحلیلی فارسی زبان جهان ,اخبار سیاسی اخبار فرهنگ وهنر اخبار اجتماعی اخبار اقتصادی اخبار ورزشی و تکنولوژی را در سایت خبری تاشکن بخوانید.

قیمت و زمان اراعه لپ‌تاپ‌های ایسر

ایسر از دو لپ‌تاپ Swift تازه با پردازنده‌های سری رایزن
ایسر از دو لپ‌تاپ Swift تازه با پردازنده‌های سری رایزن ۸۰۴۰ رونمایی کرد ۲۰

Swift Edge 16 در ماه مارس با قیمت ۱۳۰۰ دلار در آمریکای شمالی اراعه می‌بشود. Swift Go 14 نیز از ماه آوریل با قیمت ۷۰۰ دلار در دسترس خواهد می بود. به غیر از مدل‌های پایه، ایسر تا این مدت جزئیاتی در رابطه قیمت و زمان اراعه پیکربندی‌های گوناگون این دو لپ‌تاپ اراعه نکرده است.

ادامه مطلب
پرتاب چانگ 6 به ماه_تاشکن



منبع

0 0 رای ها
نظر دهی
اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها