خوش آمدید

چند خبر از برنامه‌های ماه رمضان/ از «محفل» و «پناه» تا سحر شبکه دو

چند خبر از برنامه های ماه رمضان/ از «محفل» و «پناه» تا سحر شبکه دو


به نقل از خبرنگار فرهنگی ، تلویزیون همچون ماه رمضان قبل که با عید نوروز همزمانی اشکار کرده می بود در ۱۴۰۳ هم این توانایی را تکرار خواهد کرد. این بار سریال‌هایی را از زمان‌ها قبل در دستور کار قرار داده که به طور مثال «رستگاری» مسعود ده نمکی را با حال و هوایِ ماورایی آماده پخش دارد، سری تازه سریال‌هایی همچون «نون‌خ» و «زیرخاکی» جلوی دوربین است و چند سریال فرد دیگر که مهیای عید نوروز و رمضان امسال خواهد شد. 

اما در تکهِ برنامه‌ها به گمان زیادً برای همزمانی با ایام ماه مبارک رمضان، برنامه‌های افطار حُکم همان جُنگ‌های شبانه نوروزی را اشکار کند و سحر ماه رمضان هم دیگر اختصاصی‌های این ایام باشد.  برنامه‌هایی همچون «محفل» که سالِ قبل اغاز زیاد خوبی داشتند و این روزها سری تازه این برنامه جلوی دوربین است با ساختار تازه اما همان ترکیب میزبانان و اجرای رسالت بوذری که در ایام ماه مبارک رمضان برنامه افطار شبکه سه سیما خواهد می بود.

ادامه مطلب
دعوت بازیکنان استقلال خوزستان از هواداران خود برای وجود در بازی روبه رو استقلال

شبکه دو اختصاصی برنامه‌ای به نام «پناه» تدارک دیده که مصطفی امامی آن را اجرا می‌کند. برنامه «پناه» هر غروب قبل از لحظات عرفانی اذان مغرب تا سپس از آن با نوشته”مهر امام رضا(ع) برای همه” هر شب با وجود میهمانانی اختصاصی همراه با سوژه‌ای از جنس مهربانی و روایت‌هایی شنیدنی از بازخوانی قصه میهمانان آقا علی بن موسی الرضا(ع) همراه مخاطبان است. هدیه مهربانی و نجوا به همراه شگفتانه‌هایی برای میهمانان از دیگر آیتم‌های پناه است. این برنامه به تهیه کنندگی حسام جمارانی، کارگردانی محمد خندان و با شراکت آستان قدس رضوی در ۳۰ تکه ۹۰ دقیقه‌ای به گفتن اختصاصی برنامه افطارهای ماه مبارک رمضان پخش می‌بشود.

پیگیری‌ها مشخص می کند «صبح روز سپس» قرار است برنامه سحر شبکه دو سیما باشد که این روزها تغییرات در ساختار، دکور و محتوای آن در دستور کار قرار دارد. سیداحمد موسویان این برنامه را کارگردانی خواهد کرد اما تا این مدت مجری آن قطعی نشده است. (سالِ قبل فرزاد جمشیدی این برنامه را اجرا می‌کرد.)

ادامه مطلب
سم آلتمن، مدیرعامل OpenAI: اسم ChatGPT افتضاح است!
آخرین مطالب

شبکه یک «ماه خدا» را به گفتن برنامه سحر روی آنتن داشت که حسن سلطانی در چند سال تازه آن را اجرا می‌کرد. برنامه افطار «مردم دوست‌داشتنی» و در شبکه‌های دیگر هم برنامه‌های پربیننده‌ای همچون «زندگی بعد از زندگی»، «سحوری» ساعد باقری، «سر سفره خدا» شبکه کودک و «زمان سحر» حامد عسکری اختصاصی برنامه‌هایی که در سحر و افطار ماه رمضان روی آنتن می‌رفت.

انتهای مطلب/

 



منبع

پر بیننده ترین سایت خبری تحلیلی فارسی زبان جهان ,اخبار سیاسی اخبار فرهنگ وهنر اخبار اجتماعی اخبار اقتصادی اخبار ورزشی و تکنولوژی را در سایت خبری تاشکن بخوانید.

ادامه مطلب
دیدار صنعت‌ نفت آبادان و سپاهان ۲ بازیکن راهی بیمارستان کرد_تاشکن

0 0 رای ها
نظر دهی
اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها