خوش آمدید

مشخصات گلکسی فیت 3

مشخصات کامل گلکسی فیت ۳ در تصاویر تبلیغاتی آن آشکار شد


بااینکه تا این مدت گلکسی فیت ۳ به بازار اراعه نشده، اما به‌تازگی تعداد بسیاری از اطلاعات این مچ‌بند هوشمند افشا شده است. اواخر ژانویه سال جاری میلادی، کمپانی کره‌ای به شکل اتفاقی صفحه محصول رسمی Galaxy Fit 3 را انتشار و چند لحظه سپس آن را حذف کرد. اکنون عکس‌های تبلیغاتی این دستگاه نیز لو رفته است و اطلاعات کاملی را دراختیار ما می‌گذارد.

به نقل از TheTechOutlook، متون بازاریابی و آموزشی گلکسی فیت ۳ خبر از مچ‌بندی قوی و همه‌جانبه برای ورزشکاران می‌دهد. مطابق این عکس‌ها، صفحه نمایش ۱.۶ اینچی این دستگاه از نوع AMOLED، رزولوشن ۲۵۶ در ۴۰۲ پیکسل و تراکم ۳۰۲ پیکسلی است. وزن این مچ‌بند ۳۶.۸ گرم و اندازه ۴۲.۹ در ۲۸.۸ در ۹.۹ میلی‌متر خواهد می بود. در قیاس با گلکسی فیت ۲، نسل سوم نزدیک به ۱۵ گرم وزن، ۰.۵ اینچ اندازه زیاد تر و رزولوشن بهتری دارد.

وجود سنسور فشارسنج، نور و گواهی IP68 در گلکسی فیت ۳

به گمان زیادً این دستگاه ۱۶ مگابایت حافظه RAM و ۲۵۶ مگابایت فضای ذخیره‌سازی، باتری ۲۰۸ میلی‌آمپرساعتی، بدنه آلومینیومی و گواهی IP68 خواهد داشت. سامسونگ امکان پذیر دو سنسور اضافی نیز در این دستگاه قرار داده باشد: سنسور فشارسنج و نور. در این عکس‌ها این چنین به سه رنگ خاکستری، نقره‌ای و طلایی صورتی گلکسی فیت ۳ اشاره شده است.

مشخصات گلکسی فیت ۳

یقیناً چند زمان پیش هم برخی از اطلاعات گلکسی فیت ۳ افشا شده می بود. این خصوصیات شامل ۱۳ روز عمر باتری، بیشتر از ۱۰۰ حرکت ورزشی، تشخیص سقوط و غیره می بود. این عکس‌ها برخی از ویژگی‌های شبیهی را که قبلاً خوانده بودیم، مجدد ذکر می‌کند.

ادامه مطلب
سامسونگ از ویژگی‌های هوش مصنوعی سری گلکسی S24 پرده برداشت
آخرین مطالب

با وجود همه اطلاعاتی که اکنون درمورد Galaxy Fit 3 داریم، تا این مدت باید چشم به راه قیمت و تاریخ اراعه رسمی آن بمانیم. انتشار کردن این اطلاعات به گمان زیادً نشانگر این است که زیاد با تاریخ معارفه و اراعه رسمی این دستگاه فاصله نداریم.



منبع

0 0 رای ها
نظر دهی
اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها