خوش آمدید

سیدجواد هاشمی خبر داد: بازگشت پول تبلیغ توسط تعدادی از هنرمندان

سیدجواد هاشمی خبر داد: برگشت پول تبلیغ توسط تعدادی از هنرمندان


به نقل از خبرنگار فرهنگی ، سیدجواد هاشمی بازیگر شناخته شده سینما و تلویزیون که اخیراً بعد از افشای کلاهبرداری کوروش کمپانی بابت تبلیغ برای این کمپانی عذرخواهی کرده می بود، درمورد برگشت مبالغ تبلیغی که خودش و تعدادی از هنرمندان دریافت کرده، توضیح کوتاهی داد. 

او به خبرنگار تسنیم او گفت: با این که باور دارم هیچ تقصیری گردن هنرمندان نیست و واقعاً همه استعلام‌های ملزوم انجام شده است. مدام این ملاحظات را داریم، چون خودمان را جزئی از مردم می‌دانیم، به این علت این روال را برای هر نوع تبلیغ از هر برند و محصولی را در دستور کار داریم.

هاشمی خاطرنشان کرد: بنده و تعدادی از هنرمندان دیگر به احترام مردم تصمیم گرفتیم پول ناشی از تبلیغات «کوروش کمپانی» را برگردانیم و پول به حساب مراجع ذیربط واریز شد. قطعاً برای استیفای حق مردم تلاش می کنیم.

ادامه مطلب
خدابخشی از معاونت سیاسی صداوسیما برکنار شد

به نقل از تسنیم، سخنگوی قوه قضاییه درمورد پرونده کوروش کمپانی حرف های می بود: متأسفانه تعدادی از چهره‌های نقل هنری و ورزشی سرزمین برای این شرکت در فضای مجازی مبادرت به تبلیغاتی ناصحیح کرده‌اند که در جلب مطمعن شهروندان موثر بوده است که بر پایه قانون باید مبالغی که برای تبلیغات این شرکت دریافت کردند را به صندوق دولت برگردانند و این روال ادامه دارد.

یقیناً در بینِ این حواشی در وهله اول تعداد بسیاری از هنرمندان و چهره‌ها به واسطه اتفاقی که پیش آمده عذرخواهی کردند و در کنار اظهارِ سیدجواد هاشمی،‌ الهام حمیدی دیگر بازیگر شناخته شده سینما و تلویزیون هم در قالب ویدئویی خبرداد که همه پول تبلیغ کوروش کمپانی را به حساب اعلامی مراجع قضایی برگشت داده است.

ادامه مطلب
سریال های تازه با پلتفرم های قارچی!

انتهای مطلب/



منبع

0 0 رای ها
نظر دهی
اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها