خوش آمدید

باشگاه رم می‌خواهد که سردار آزمون در ایتالیا بماند

باشگاه رم می‌خواهد که سردار آزمون در ایتالیا بماند


آزمون می‌خواهد در رم باقی بماند و هر کاری که بتواند انجام می‌دهد تا بتواند لورکوزن را قانع کند تا او به طور دائمی در رم وجود داشته باشد. رم برای دائمی‌کردن قرارداد آزمون باید ۱۲.۵ میلیون یورو به لورکوزن بپردازد.

بایرلورکوزن به‌صراحت اظهار کرده است آزمون در برنامه‌های طویل مدت باشگاه آلمانی جای ندارد و این علتمی‌بشود تا رم کار تقریبا راحتی برای مذاکره با لورکوزن داشته باشد.

ilromanista نیز با اشاره به درخشش این بازیکن ایرانی نوشت: چند ماه طول کشید تا او اولین بازی‌اش را برای رم انجام دهد اما در دیدار با فروزینونه برای اولین بار از ابتدا در ترکیب قرار گرفت و توانست گلزنی کند. آزمون با وجود دِروسی به گفتن سرمربی تازه ماموریت های بیشتری در خط دعوا دارد. در نیمه نخست آزمون پشت سر لوکاکو قرار گرفت که خط دعوا رم چندان موفق نبوده است ولی زمان معاوضه که رسید، دِروسی تصمیم گرفت لوکاکو را معاوضه کند و آزمون را در زمین نگه داشت.

ادامه مطلب
روز جهانی مرد ۱۴۰۲ چه روزی است؟

انعطاف‌پذیری ویژگی‌های آزمون علتشد دروسی، سردار را در زمین نگه دارد و او هم توانست با گلزنی نشان دهد دروسی نادرست عمل نکرده است. او در نیمه نخست تنها به گفتن رابط بین خط هافبک و لوکاکو در زمین می بود و به جز چند تلاش برای گرفتن توپ، کار خاصی نکرد ولی در نیمه دوم با منتقل‌شدن به نوک خط دعوا توانست ظرافت بازی‌اش را نشان دهد.

آزمون که در ابتدای فصل در فهرست رم برای لیگ اروپا نبوده است، اکنون به این فهرست اضافه شده است و می‌تواند در اروپا نیز برای تیمش به میدان برود.

ادامه مطلب
تمرین ٩٠ دقیقه‌ای تیم ملی فوتبال با حضور سردار آزمون

آزمون به‌خوبی در رم جا افتاده و مسئله دلنشین درمورد او این که همیشه خندان است؛ حتی وقتی که فضای بسیاری در زمین اشکار نمی‌کند. نشاط‌نکردن آزمون سپس از گل برای هواداران فروزینونه و عذرخواهی سپس از بازی روح صمیمانه و مهربان این بازیکن را آشکار کرد. او درمورد اخراج مورینیو از رم نیز سخن بگویید کرد ولی سخن بگویید‌هاش زیاد دلنشین دقت می بود. نه طلبکار می بود و نه مسئله خاصی او گفت که علتناراحتی بشود. آزمون اینطور است.

به همین خاطر است که سران تیم رم ایتالیا به جستوجو دائمی‌کردن قرارداد سردار آزمون‌اند. قرارداد قرضی این بازیکن با رم، تابستان به آخر خواهد رسید و باید دید او به آلمان بازخواهد گشت یا با رم تمدید می‌کند. این در حالی است که چندین باشگاه از جمله سویا نیز علاقه‌مند به جذب این بازیکن ایرانی‌اند.

ادامه مطلب
اینستاگرام ظاهراً روی چت‌بات خود با نام «دوست هوش مصنوعی» کار می‌کند



منبع

پر بیننده ترین سایت خبری تحلیلی فارسی زبان جهان ,اخبار سیاسی اخبار فرهنگ وهنر اخبار اجتماعی اخبار اقتصادی اخبار ورزشی و تکنولوژی را در سایت خبری تاشکن بخوانید.

0 0 رای ها
نظر دهی
اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها