خوش آمدید

ایرپادز 4

ایرپاد ۴ و ایرپاد مکس ۲ به گمان زیادً اواخر سال ۲۰۲۴ از راه می‌رسند


اپل در نظر دارد ایرپادهای جدیدتر و گسترش یافتهتری به بازار اراعه کند. به این علت کوپرتینویی‌ها درحال برنامه‌ریزی می باشند تا ایرپاد ۴ و ایرپاد مکس تازه را در دسترس مشتریان قرار دهند. به‌نظر می‌رسد این دو دستگاه آپدیت‌های سخت‌افزاری و نرم‌افزاری مهمی نسبت به نسل جاری خواهند داشت.

به نقل از MacRumors، اپل درحال برنامه‌ریزی و گسترش این دو دستگاه تازه است. گمان دارد ایرپادهای نسل بعدی در سه‌ماهه آخر ۲۰۲۴ از راه برسند.

ایرپاد ۴ و ایرپاد مکس ۲ چه قابلیت‌های مهمی خواهند داشت؟

به گمان زیادً ایرپاد نسل چهارم طراحی جدیدتری برای قرارگیری بهتر در گوش، کیفیت صدای بهبودیافته و محفظه شارژ با پورت USB-C داشته باشد. علاوه‌براین‌ها، سطوح بهتر نویز کنسلینگ و یک بلندگو در محفظه شارژ وجود خواهد داشت که صدای راحتی را در زمان ردیابی Find My Location پخش خواهد کرد.

گمان دارد که اپل با اراعه ایرپاد ۴ و ایرپاد مکس ۲، خط تشکیل نسل دوم و سوم AirPods را متوقف کند.

ادامه مطلب
استاندارد دوگانه ارفاق برای خودروهای دست دوم
آخرین مطالب

در ادامه این گزارش آمده است که این هدفون‌ها به گمان زیادً در رنگ‌های متنوعی در دسترس خواهند می بود. گزینه‌های رنگ جاری ایرپادها شامل سبز، صورتی، نقره‌ای، آبی آسمانی و خاکستری می باشند.

به غیر از دو مدل یاد شده، اپل احتمالا AirPods Pro تازه را نهایتاً تا اواخر سال ۲۰۲۵ با تغییرات گوناگون و «پردازنده H3» اراعه کند که در بهبود کیفیت صدا کارآمد خواهد می بود.

اپل ایرپاد ۳ را در اتفاقات اکتبر ۲۰۲۱ معارفه کرد، اما از ایرپاد مکس در دسامبر ۲۰۲۰ رونمایی کرد. باید چشم به راه ماند و دید که آیا در این تاریخ کوپرتینویی‌ها ایرپادهای تازه را معارفه خواهند کرد یا خیر.

ادامه مطلب
قاضی دادگاه ضمانت اپل به گزینه‌های پرداخت اپ استور را زیر سوال می‌برد_تاشکن



منبع

پر بیننده ترین سایت خبری تحلیلی فارسی زبان جهان ,اخبار سیاسی اخبار فرهنگ وهنر اخبار اجتماعی اخبار اقتصادی اخبار ورزشی و تکنولوژی را در سایت خبری تاشکن بخوانید.

0 0 رای ها
نظر دهی
اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها