خوش آمدید

وام مستاجران یک میلیارد تومان شد

وام مستاجران یک میلیارد تومان شد


 همه مستاجران با داشتن مدارک ملزوم برای وام ودیعه مسکن مستاجران ۱۴۰۲ می توانند با ثبت نام در سایت tem.mrud.ir و این چنین اراعه اطلاعات مورد نیاز زمان ثبت نام در این سایت به راحتی برای وام مستاجران ۱۴۰۲ خواست دهند.

به نقل از برنا؛  متقاضیان بعد از ثبت نام و تایید خواست باید، مدارکی را جهت اخذ وام به شعبه بانک تحویل دهند. این قسط را پرداخت کنند. تهرانی ها می توانند وام ۲۰۰ میلیون تومانی دریافت کنند. در مراکز استان ها، این مبلغ به ۱۵۰ میلیون و در دیگر شهرها به ۱۰۰ میلیون تومان می رسد.

این چنین قرار است که روستاییان نیز از وام ودیعه ی ۴۰ میلیون تومانی منفعت مند شوند. این چنین همه خانواده هایی که دارای چهار فرزند زیر ۲۰ سال می باشند و پدر و فرزندان، متولد تهران باشند، می توانند مشمول قانون حمایتاز خانواده و جوانی جمعیت قرار بگیرند.

ادامه مطلب
سند افترا بودن اظهارات روحانی و ظریف درمورد فراهم واکسن کرونا - خبرگزاری مهر | اخبار ایران و جهان_تاشکن

در صورتی که خانواده دارای یک فرزند زیر ۲۰ سال باشند، می توانند ۸۰۰ میلیون تومان وام مسکن زوجین را دریافت کرده و ۱۶۰ میلیون تومان هم بابت وام جعاله دریافت کنند. مبلغ کلی وامی که به فرزندان تعلق می گیرد نیز ۲۴۰ میلیون تومان است که در نهایت مبلغ این وام برای این چنین خانواده هایی، ۱ میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان می بشود.



منبع

0 0 رای ها
نظر دهی
اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها