خوش آمدید

پردازنده اینتل Core i9-14900KS

قیمت پردازنده اینتل Core i9-14900KS در یک خرده‌فروشی برملا شد


یک فروشگاه فرانسوی تازه ترین پردازنده اینتل، یعنی Core i9-14900KS را در بین محصولاتش قرار داده است. انگارً این پردازنده از قوت زیاد بالایی برخوردار است و به‌راحتی از بعد سنگین‌ترین پردازش‌ها برمی‌آید.

به نقل از wccftech، چند روز پیش اظهار شد که پردازنده Intel Core i9-14900KS در مارس ۲۰۲۴ به بازار اراعه خواهد شد. با نزدیک‌شدن به این تاریخ، برخی فروشگاه‌ها از همین اکنون این پردازنده را در سایت خود لیست کرده‌اند تا دقت مشتریان این پردازنده را در زمان اراعه رسمی جلب کنند.

کاربری به نام Momomo_US این محصول را با نام تجاری «BX8071514900KS» در سایت فرانسوی PC21.FR مشاهده کرده است. Core i9-14900KS در این سایت با دو نوع با جعبه و بدون جعبه به‌ترتیب با قیمت ۷۶۸.۳۴ پوند (با احتساب مالیات) و ۷۵۲.۶۲ پوند (با احتساب مالیات) به‌ فروش می‌رسد.

ادامه مطلب
امروز ۲ امتیاز در زمین از دست دادیم نه جای دیگر/ شاید در این لیگ با ۹۰ امتیاز هم قهرمان نشویم!

اگر این قیمت‌ها را با سری قبلی، یعنی Intel Core i9-13900KS قیاس کنیم، فهمید تشابه قیمت این دو پردازنده می‌شویم. این نوشته شگفت نیست، چرا که اکثر پردازنده‌های نسل چهاردهم تقریباً هم‌قیمت پردازنده‌های نسل سیزدهم اراعه خواهد شد.

مشخصات اینتل Core i9-14900KS

چند روز پیش ناظر افشای مشخصات کامل پردازنده Core i9-14900KS اینتل در OCCT بودیم که نشان می‌داد این پردازنده دسکتاپ اینتل دارای همان ۲۴ هسته و ۳۲ رشته با ۸ هسته پرقدرت و ۱۶ هسته کم‌مصرف است. پیکربندی‌های هسته این تراشه ۳۶ مگابایت حافظه کش L3 و ۳۲ مگابایت حافظه نهان L2 خواهد می بود.

ادامه مطلب
ظرفیت تبلیغات 300درصد افزایش یافت

در رابطه شدت کلاک، فرکانس پایه روی ۳.۲ گیگاهرتز و فرکانس تقویتی روی ۶.۲ گیگاهرتز تنظیم می‌بشود. درنتیجه این CPU فعلاً سریع‌ترین تراشه دسکتاپ است.

پردازنده اینتل Core i9-14900KS مدل اختصاصی و محدودی است که برای یک دوره وقتی خاص در دسترس خواهد می بود. این پردازنده برای اورکلاکرها و علاقه‌مندانی که می‌خواهند قسمت‌های گرافیکی یک بازی را تست کنند، بسیار خواهد می بود. افرادی که تصمیم تهیه این پردازنده را دارند، باید بدانند که این پردازنده یک هیولای مصرف‌کننده‌ برق بوده و برای بهینه‌سازی نیازمند بهترین سیستم خنک‌کننده خواهد می بود.





منبع

پر بیننده ترین سایت خبری تحلیلی فارسی زبان جهان ,اخبار سیاسی اخبار فرهنگ وهنر اخبار اجتماعی اخبار اقتصادی اخبار ورزشی و تکنولوژی را در سایت خبری تاشکن بخوانید.

0 0 رای ها
نظر دهی
اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها