خوش آمدید

سند پرداخت مالیات رادوشویچ توسط باشگاه پرسپولیس منتشر شد

سند پرداخت مالیات رادوشویچ توسط باشگاه پرسپولیس انتشار شد


باشگاه پرسپولیس در خصوص پرداخت مالیات بوژیدار رادوشویچ اطلاعیه‌ای صادر کرد.


به نقل از

خبرگزاری موج

ادامه مطلب
اگر ویتامین دی را اشتباه مصرف کنید، چه می شود؟


، رسانه رسمی باشگاه پرسپولیس نوشت: «در رابطه با پرونده مالیاتی بوژیدار رادوشویچ به خبر هواداران گرامی می‌رساند: با همکاری مسئولان محترم سازمان امور مالیاتی سرزمین، مفاصاحساب مالیاتی مربوط به دوران وجود دروازه‌بان اسبق پرسپولیس در ایران روز ۲۶ بهمن دریافت و بلافاصله ترجمه و برای وکیل این بازیکن ارسال شد.

مرتبه اول‌، وکیل رادوشویچ این نامه را کافی ندانست و به همین علت با پیگیری‌های باشگاه و همکاری مجدد مسئولان این سازمان چند نامه دیگر مبنی بر تسویه حساب مالیات این بازیکن تنظیم و برای وکیلش فرستاده شد.

برگه تسویه حساب مالیاتی که برای رادوشویچ اخذ شده معتبرترین نامه در این عرصه است که سازمان امور مالیاتی سرزمین برای اشخاص حقیقی یا حقوقی صادر می‌کند و مسئله مهمتر این که تسویه‌ حساب مالیاتی با برانکو ایوانکوویچ نیز که همین چند هفته پیش انجام شد عینا و دقیقا همانند همین برگه بوده که برای سرمربی اسبق پرسپولیس ارسال شد و مورد قبول و تایید او و وکیلش قرار گرفت.

ادامه مطلب
ما تیم شرمنده نیستیم/حتما قهرمان می‌شویم_تاشکن

با این حال و در کمال شگفتی شاهدیم که بازیکن کروات و وکیلش بدون هیچ علت منطقی و مستدلی هر بار فرم مفاصاحساب صادر شده از سوی سازمان امور مالیاتی سرزمین را رد می‌کنند و به دلایلی که برای هیچکس اشکار نیست از ارسال تاییدیه به فیفا خودداری کرده و شگفت این که باشگاه پرسپولیس را متهم به افترا گویی هم می‌کنند».




آیا این خبر سودمند می بود؟





منبع

0 0 رای ها
نظر دهی
اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها