خوش آمدید

همه ویژه برنامه‌های انتخاباتی در تلویزیون/ از سریال «اثرانگشت» تا ویژه‌های انتخاباتی شبکه کودک و نوجوان

سریال انتخاباتی تلویزیون سر از شبکه دو درآورد/ «پروفسور» راهی شبکه تماشا شد


به نقل از خبرنگار فرهنگی ، مستندی به نام «نشانی: بهارستان» به شبکه مستند می‌آید، «قصه‌های صندوق» سر از شبکه دو درمی‌آورد و سریال تازه «پروفسور» که معمایی است بعد از دوبله صداهای ماندگار سینما و تلویزیون راهی شبکه تماشا خواهد شد؛ جزئیات این خبرها را در ادامه ببینید:

«قصه‌های صندوق» در راه آنتن شبکه دو سیما

بنابر اظهار پایگاه خبر‌رسانی سیما، مجموعه پنج قسمتی «قصه‌های صندوق» با محوریت انتخابات بزودی از قاب شبکه دو سیما پخش می‌بشود.

این مجموعه پنج قسمتی  که به تهیه‌کنندگی علی‌اکبر کریمی در مرکز سیما فیلم تهیه و تشکیل شده است، بزودی از  شبکه دو سیما پخش می‌بشود.

آخرین مطالب
ادامه مطلب
سطح کربن دی‌اکسید اتمسفر به بیشترین حد در 14 میلیون سال قبل رسیده است!

در این مجموعه که به طور اپیزودیک است، و هر تکه آن نام و داستان مستقلی دارد، بازیگران مطرحی همچون سیروس همتی، نیلوفر شهیدی، سیروس میمنت، نفس جافری، علی استادی، محمودرضا قدیریان، شهرام شکیبا، آرش نوذری و … به ایفای نقش می‌پردازند. گفتنی‌ست هر تکه از این مجموعه با وجود بازیگرانی متفاوت از تکه قبلی است.

«قصه‌های صندوق» محصول سیما فیلم و به تهیه کنندگی علی‌اکبر کریمی با پرداختن به نوشته انتخابات تهیه و تشکیل شده است که بزودی روانه آنتن شبکه دو سیما می‌بشود.

مرور ۳۵ دوره مجلس ایران در یک مستند

مستند «نشانی بهارستان» به تهیه‌کنندگی میلاد محمدی و کارگردانی محمدجواد رجب بیگی از امروز یکشنبه، ۲۹ بهمن ساعت ۱۷ از شبکه مستند به روی آنتن می‌رود.

میلاد محمدی، تهیه‌کننده این مستند در توضیحاتی او گفت: این فیلم مروری بر ۳۵ دوره مجلس و قانونگذاری در ایران از انقلاب مشروطه تا اکنون است و در ۱۰ تکه ۴۵ دقیقه‌ای به چگونگی شکل‌گیری مجلس شورای ملی، رقابت‌های انتخاباتی و دسته‌بندی‌های حزبی، چگونگی شکل گیری ترکیب مجالس گوناگون، خروجی و مصوبات آن و تاثیرش بر سیاست و اقتصاد و زندگی روزمره‌ی مردم می‌پردازد.

ادامه مطلب
بادیگارد، طلا و مس با مصلحت در آخر هفته تلویزیون_تاشکن

پر بیننده ترین سایت خبری تحلیلی فارسی زبان جهان ,اخبار سیاسی اخبار فرهنگ وهنر اخبار اجتماعی اخبار اقتصادی اخبار ورزشی و تکنولوژی را در سایت خبری تاشکن بخوانید.

وی خاطرنشان کرد: این مستند تلاش کرده به این مسئله دقت کند که خروجی هر دوره از مجلس چه نسبتی با انتخاباتی که جهت شکل‌گیری آن مجلس شده دارد و این که اهمیت مجلس در اداره‌ی سرزمین به چه اندازه است.

محمدی یادآور شد: زمان‌ها دغدغه ساخت مستندی درمورد تاریخ ادوار گوناگون مجلس را در سر داشتم، با نزدیک شدن به ایام انتخابات زمان برای ساخت این مستند فراهم شد و کار با این محوریت که مجلس شورای ملی و اتفاق مشروطه چطور شکل گرفت و بعدها ادوار گوناگون مجلس چه تاثییر و خروجی ای داشتند، کلید زده شد. 

این مستندساز این چنین فرمود: قسمت عمده کار ما جستجو در اسناد و آرشیوها می بود، دریایی از اطلاعات در اختیار می بود که باید بین آنها انتخاب می‌کردیم. در این مستند از عکس‌ها، اسناد و تصاویر آرشیوی و یقیناً صداها منفعت گیری شده، اما برای این که از حالت آرشیوی صرف خارج در قسمت‌هایی هم دست به تشکیل زدیم و یک راوی همانند نخ تسبیح کار را پیش می برد.

ادامه مطلب
خوشحالم که ایران در سخت‌ترین گروه است

«بهارستان: نشانی بهار» ساخته محمدجواد رجب بیگی شنبه تا چهارشنبه ساعت ۱۷ پخش می‌بشود و تکرارش روز سپس ساعت هشت است.

از دیگر عوامل آن می‌توان به پژوهشگر و نویسنده: مرتضی سیدی نژاد، تدوین: کاوه منصوری، مدیر تشکیل داود فروغی و موشن گرافیک: یحیی فروغی، و تصویربردار: محمد فروغی اشاره کرد.

یک سریال خارجی معمایی تازه دوبله شد

سریال تازه «پروفسور» محصول سرزمین روسیه در ژانر معمایی برای پخش از شبکه تماشا دوبله شد.

 این سریال در گونه درام و معمایی محصول روسیه در سال ۲۰۲۱ است. مدیر دوبلاژ این سریال رزیتا یاراحمدی است.

ارغوان افرسیاب، آزاده اکبری، رضا الماسی، دانیال الیاسی، آرزو امیربدری، علیرضا باشکندی، شهراد بانکی، علی بیگ محمدی، ارسلان جولایی، مونا خجسته، زویا خلیلی آذر، هادی رجبی، علی اصغر نیک رضایی، سمیه رهنمون، شیرین روستایی، نفیسه زاجکانیها، منوچهر زنده دل، افشین زی نوری، ابوالفضل شاه بهرامی، مریم شاهرودی، پریا شفیعیان، محمد صادقیان، فاطمه صبا، سحر صحامیان، بهروز علی محمدی، میلاد فتوحی، کوروش فهیمی، شروین قطعه ای، نسرین کوچک خانی، مریم معینیان، ملیکا ملک نیا، اکبر منانی، علی منصوری راد، اسفندیار مهرتاش، مریم مهماندوست، علی همت مومیوند، بهمن هاشمی، علیرضا ناصحی، آزیتا یاراحمدی و رزیتا یاراحمدی از گویندگان این سریال می باشند.

ادامه مطلب
«سفر به خیر» تلویزیون هشداری جدّی با زبان شوخی_تاشکن

«پروفسور» در رابطه پزشک جراحی به نام پروفسور آرکادی در سال ۱۹۱۲ است. در هر تکه ناظر اتفاق‌ها و قتل‌هایی هستیم. او این پرونده‌ها را حل می‌کند.

واحد جستجوی اداره کل تامین و رسانه بین‌الملل، مسئولیت رصد این تاثییر را بر مسئولیت داشته و بعد از طی مرحله های تایید و تخصیص (اشکار شدن شبکه ی پخش کننده) نسخه مهم را تهیه و فراهم کرده و اکنون بعد از طی شدن روندهای ترجمه، ویراستاری و سپس دوبله قرار است بعد از آماده سازی از شبکه‌ی تماشا پخش بشود.

انتهای مطلب/



منبع

0 0 رای ها
نظر دهی
اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها