خوش آمدید

بیانات مقام معظم رهبری رسالت ما را سنگین‌تر کرد

جامعه ورزش می‌تواند علتپرشورتر شدن انتخابات بشود


او گفت: یکی از ماموریت های مهم ما دقت به معنویت و قیمت‌ها است که کمیته پارالمپیک با برگزاری مراسمات گوناگون در این راستا سرآمد بوده است. در دیدار تازه جامعه ورزش با مقام معظم رهبری تعداد بسیاری از فرمایشات رهبر انقلاب معطوف به عمل های فرهنگی ورزشکاران پارالمپیکی می بود.

هاشمی فرمود: باور داریم اینگونه عمل های به قیمت‌های ملی ما پشتیبانی می‌کند و آن را گسترش می‌دهد. دقت به قیمت‌ها جزو ماموریت های مهم مدیران ما محسوب می‌بشود. هنگامی رهبر انقلاب در مباحث گوناگون به مسائل فرهنگی اشاره می‌کنند ما نیز ماموریت داریم این مسائل را پیگیری کنیم. هنگامی ورزشکار ما به پرچم سجده می‌کند و با رفتن روی سکو علتمی‌بشود سرود جمهوری اسلامی طنین‌انداز بشود زیاد مورد قیمت و در جامعه تاثیرگذار است.

وزیر ورزش و جوانان با اشاره به برگزاری این جلسه اظهار داشت: مباحث خوبی درخصوص آماده‌سازی کاروان پارالمپیکی ایران برای وجود موفق در پاریس نقل شد. جلسه خوب و مفیدی می بود که همه منفعت گیری کردیم و این قول را می‌دهیم که در جلسات پارالمپیکی وجود اشکار کنیم و در مباحث گوناگون شراکت داشته باشیم.

ادامه مطلب
سالانه ۲۷۰۰ پرستار مهاجرت می کنند/ خواسته‌های پرستاران از وزیر - تاشکن

وی او گفت: تلاش می‌کنیم در جایی که نیاز به حمایتما باشد حمایتلازم را از ورزشکاران المپیکی و پارالمپیکی داشته باشیم و به جستوجو آن بتوانیم نتایج خوبی را در پاریس کسب کنیم. باید در کنار دقت به المپیک و پارالمیپک پاریس نگاه جدی به بازی‌های آسیایی و پاراآسیایی دور سپس داشته باشیم و نباید زمان را از دست بدهیم.

کیومرث هاشمی افزود: در دور سپس به واسطه میزبانی ژاپن رقابت سختی با میزبان برای نگه داری جایگاه جدولی داریم. در سال ۲۰۲۵ المپیک جوانان در تاشکند را نیز داریم و همه این رقابت‌ها آزمون سختی برای ماست که بتوانیم جوانان را برای المپیک‌های بعدی آماده کنیم.

ادامه مطلب
اتفاقاتی که کرامت بانوان را خدشه دار کرده است را به شدت بازدید کنید_تاشکن

در این نشست غفور کارگری رییس کمیته پارالمیپک، سیدمحمد شروین اسبقیان معاون گسترش ورزش قهرمانی و حرفه‌ای و رییس فدراسیون جانبازان و توان‌یابان، مریم کاظمی‌پور نایب رییس کمیته ملی پارالمپیک و معاون گسترش ورزش بانوان و دیگر اعضای کمیته اجرایی کمیته پارالمپیک وجود داشتند.



منبع

0 0 رای ها
نظر دهی
اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها