خوش آمدید

ثبت نام کرمان موتور

ثبت نام کرمان موتور | شرایط ثبت نام کرمان موتور بهمن ۱۴۰۲


کرمان موتور یکی از سه خودروساز خصوصی و بزرگ ایران به‌ شمار می‌آید. این شرکت در کنار مدیران ماشین و گروه بهمن، به تشکیل انواع خودروهای مونتاژی مشغول است. ازاین‌رو، شرایط ثبت نام کرمان موتور برای مشتریان مدام اهمیت دارد.

بخشنامه‌های فروش کرمان موتور شامل انواع مختلفی از شرایط می باشند. بااین‌حال، هم‌اکنون فروش سریع با قیمت قطعی و فروش اقساطی سهم بیشتری را از اراعه‌های کرمان موتور در اختیار دارند. ازاین‌رو، پیش‌فروش کرمان موتور تعداد کمتری از بخشنامه‌های این شرکت را در قیاس با دیگر اطلاعیه‌ها شامل می‌بشود.

ثبت نام کرمان موتور | شرایط ثبت نام کرمان موتور بهمن ۱۴۰۲ ۲۹

زمان ثبت نام کرمان موتور به‌طور جدا گانه در هر بخشنامه اظهار شده است. در هر بخشنامه، متقاضیان زمان‌زمان محدودی زمان دارند تا نسبت به انتخاب ماشین و واریز وجه عمل کنند. بخشنامه‌های ثبت نام کرمان موتور بین چند روز الی چند ماه زمان ثبت نام را در اختیار متقاضیان قرار خواهند داد. انتخاب خودروهای این شرکت و واریز وجه آن‌ها نیز از طریق سایت فروش اینترنتی کرمان موتور مقدور خواهد می بود.

ادامه مطلب
رکوردشکنی اسپیس ایکس؛ بیستمین پرواز مجدد با یک راکت فالکون 9 + ویدیو_تاشکن

شرایط فروش جک J4‌ از سوی کرمان موتور اظهار شد + جدول بهمن‌ماه ۱۴۰۲

کرمان‌ موتور شرایط فروش جک J4‌ را با قیمت نقدی و موعد تحویل سریع در بهمن‌ماه ۱۴۰۲ خبرداد. این شرایط فروش از روز یکشنبه، ۲۹ بهمن ۱۴۰۲، برقرار خواهد می بود و تا پنج روز در اختیار متقاضیان قرار دارد. در جدول زیر می‌توانید بخشنامه فروش کرمان موتور را مشاهده کنید:

ماشین قیمت مدل رنگ‌های حاضر جریمه تأخیر موعد تحویل
جک J4 ۷۷۹,۶۰۰,۰۰۰ ۱۴۰۲ مشکی ۲.۵ درصد ماهانه ۱۵ روز کاری

نخستین ثبت نام کرمان موتور برای کی‌ام‌سی T9 اظهار شد + جدول بهمن‌ماه ۱۴۰۲

کی‌ام‌سی T9 محصول تازه کرمان موتور در قسمت پیکاپ‌ها است که نخستین‌بار در جریان نمایشگاه خودروی تهران ۱۴۰۲ به مصرف‌کنندگان معارفه شد. اکنون نخستین شرایط فروش کی‌ام‌سی T9 نیز از سوی کرمان موتور اظهار شده است. این شرایط فروش از نوع نقدی است که همه مبلغ قیمت ماشین در یک مرحله به حساب شرکت واریز می‌بشود. شرایط فروش KMC T9 از ساعت هشت صبح روز پنجشنبه، ۲۶ بهمن ۱۴۰۲ در اختیار متقاضیان قرار دارد. ثبت‌نام پیکاپ KMC T9‌ اینترنتی انجام خواهد شد.

ادامه مطلب
مهدی آذرمکان قائم مقام رادیو شد_تاشکن
ماشین قیمت رنگ‌های حاضر موعد تحویل
کی‌ام‌سی T9 ۱,۹۵۰,۰۰۰,۰۰۰ سفید -مشکی-خاکستری-قرمز-آبی ۹۰ روز کاری

نخستین شرایط فروش اسکای ول ET5‌ اظهار شد + جدول بهمن‌ماه ۱۴۰۲

اسکای ول ET5‌ نخستین خودروی الکتریکی مونتاژ داخل است که توسط شرکت نبکا به بازار ایران اراعه خواهد شد. بعد از چند مراسم رونمایی، اکنون نخستین شرایط فروش اسکای ول ET5‌ از سوی شرکت نبکا اظهار شده است. این شرایط فروش از نوع نقدی با موعد تحویل ۲۰ روز کاری است؛ به این علت خریداران اسکای ول ET5‌، خودروی خود را طی مدتی مختصر تحویل خواهند گرفت.

ثبت نام کرمان موتور
ثبت نام کرمان موتور | شرایط ثبت نام کرمان موتور بهمن ۱۴۰۲ ۳۰

اراعه اسکای ول ET5‌ در خارج از چهارچوب سامانه یکپارچه انجام می‌بشود. متقاضیان برای خرید این کراس‌اوور الکتریکی باید به سایت شرکت نبکا به نشانی nebkaev.ir مراجعه کنند تا قادر به خرید این ماشین باشند. برای کسب اطلاعات زیاد تر نیز می‌توانید با کارشناسان نبکا تماس حاصل کنید تا از نحوه خرید ماشین، زمان تحویل و دیگر جزئیات مطلع شوید.

ادامه مطلب
شرایط فروش اقساطی جک J4‌ در آذرماه نیز برقرار خواهد می بود + جدول
ماشین قیمت موعد تحویل حالت سند
اسکای ول ET5‌ دو میلیارد و ۱۲۳ میلیون تومان ۲۰ روز کاری آزاد

اخبار ثبت نام کرمان موتور در بهمن ماه ۱۴۰۲

کی‌ام‌سی ایگل به نمایشگاه خودروی تهران ۱۴۰۲ آمد

در نمایشگاه خودروی تهران ۱۴۰۲، انبوهی از خودروهای مونتاژی و وارداتی وجود دارند که با قیمت‌های میلیاردی در آینده نزدیک به فروش خواهند رسید. در بین این خودروهای گوناگون، تنها یک محصول از کرمان موتور معارفه شد که می‌تواند در آینده موردتوجه قسمت بزرگی از خریداران جامعه قرار بگیرد. این ماشین کی‌ام‌سی ایگل است که درواقع نسخه ایرانیزه جک J4 به‌حساب می‌آید.

کی‌ام‌سی ایگل
ثبت نام کرمان موتور | شرایط ثبت نام کرمان موتور بهمن ۱۴۰۲ ۳۱

کرمان موتور در نمایشگاه‌ها و رویدادهای خودرویی قبلی، نسخه مفهومی کی‌ام‌سی ایگل را به نمایش درآورده می بود، اما اکنون نسخه‌های تجاری این ماشین در نمایشگاه خودروی تهران ۱۴۰۲ وجود دارند. این ماشین در قالب دو نسخه درون‌سوز و الکتریکی به بازار ایران اراعه می‌بشود. کی‌ام‌سی ایگل بر پایه پلتفرم مشترک با جک J4‌ گسترش یافته است و از نظر ابعاد و اندازه نیز به آن ماشین شباهت دارد. طراحی آن نیز حاصل اجرای یک فیس‌لیفت روی جک J4 است که این ماشین را مدرن‌تر از اسبق به نمایش می‌گذارد.

ادامه مطلب
هدست واقعیت مجازی XR Health، سلامت روان فضانورد ان را درمان می‌کند

پر بیننده ترین سایت خبری تحلیلی فارسی زبان جهان ,اخبار سیاسی اخبار فرهنگ وهنر اخبار اجتماعی اخبار اقتصادی اخبار ورزشی و تکنولوژی را در سایت خبری تاشکن بخوانید.

تاکسی برقی کرمان موتور به تهران رسید

روز سه‌شنبه، ۲۶ دی‌ماه در جریان یک مراسم رسمی،‌ تاکسی‌های برقی کرمان موتور به مالکان تحویل داده شدند. همه این خودروها از مدل KMC E50A می باشند که نسخه الکتریکی کی‌ام‌سی J7‌ به‌حساب می‌آید. در این مراسم، وزیر صمت و شهردار تهران وجود اشکار کردند. تاکسی‌های برقی کرمان موتور تحت قالب اجاره به شرط تملیک در اختیار مالکان قرار گرفته‌اند.

KMC E50A
ثبت نام کرمان موتور | شرایط ثبت نام کرمان موتور بهمن ۱۴۰۲ ۳۲

طی مراسم یادشده،‌ ۴۰۰ دستگاه ماشین KMC E50A به تاکسی‌رانان تحویل داده شد. این خودروها زیاد تر از تاکسی‌های برقی قبل می باشند. مدتی پیش مدیران ماشین ۸۸ دستگاه تاکسی برقی را به سازمان تاکسیرانی تهران تحویل داده می بود. تاکسی‌های برقی کرمان موتور طی همکاری بین این شرکت و شاتل در اختیار رانندگان قرار گرفته‌اند. این تاکسی‌ها به پشتیبانی اپلیکیشن شهرزاد آماده خدمت‌رسانی به مخاطبان می باشند.

ادامه مطلب
غلامرضا عنایتی سرمربی پیکان تهران شد



منبع

0 0 رای ها
نظر دهی
اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها