خوش آمدید

ارتقای سلامت جسمی و روحی سالمندان یکی از ضروریات است

ترقی سلامت جسمی و روحی سالمندان یکی از ضروریات است


رئیس دانشگاه علوم پزشکی گیلان با گفتن این که گیلان سالمندترین استان سرزمین بوده و شمار جمعیت سالمندی در آن مدام در حال گسترش است، او گفت: ترقی سلامت جسمی و روحی سالمندان یکی از ضروریات است.

به نقل از خبرگزاری برنا از گیلان ؛نشست کمیته حمایتاز جمیعت سالمندان گیلان با وجود دکتر محمدتقی آشوبی رئیس دانشگاه علوم پزشکی گیلان، معاونین و مدیران ستادی و این چنین نمایندگان دستگاه‌های اجرایی و خدماتی مرتبط با سالمندی در سالن اجلاس حوزه ریاست برگزار شد.
دکتر محمدتقی آشوبی رئیس دانشگاه علوم پزشکی گیلان در این نشست با گفتن این که گیلان سالمندترین استان سرزمین بوده و شمار جمعیت سالمندی در آن مدام در حال گسترش است، اظهار کرد: ترقی سلامت جسمی و روحی سالمندان یکی از ضروریات است.
وی با حائز اهمیت برشمردن اراعه خدمات مطلوب سلامت‌محور به جمعیت سالمندان، افزود: باید عمل های مقداری و کیفی خدمات سلامت‌محور به سالمندان با دقت بیشتری اراعه بشود چراکه سونامی سالمندی، استان گیلان را تهدید می‌کند.
رئیس دانشگاه علوم پزشکی گیلان با گفتن این که امکانات زیرساختی برای سالمندان به‌اختصاصی در اراعه خدمات درمانی و مراقبتی از آن‌ها در جامعه فراهم نیست، او گفت: زادآوری نیز در گیلان زیاد کم است و آینده جمعیت سالمندی، زیاد مخاطره‌آمیز است.
دکتر آشوبی، بر الزام راه‌اندازی کلینیک جامع سالمندی در گیلان پافشاری کرد و افزود: ساماندهی سالمندان پرخطر و حمایتاز آن‌ها یکی از الزامات سریع و اساسی در گیلان است.
وی با گفتن این که راه‌اندازی کلینیک جامع سالمندی در کلینیک اختصاصی تخصصی شهدای سلامت در دستور کار قرارگرفته، تصریح کرد: برای  اراعه خدمات درمانی و مراقبتی از سالمندان به‌صورت یک بسته خدمتی جامع به آن‌ها برنامه ریزی شده است.

ادامه مطلب
نامگذاری قسمت جراحی عروق بیمارستان طالقانی به نام استاد فاضل - تاشکن

انتهای مطلب/

 

 

 

 

پر بیننده ترین سایت خبری تحلیلی فارسی زبان جهان ,اخبار سیاسی اخبار فرهنگ وهنر اخبار اجتماعی اخبار اقتصادی اخبار ورزشی و تکنولوژی را در سایت خبری تاشکن بخوانید.



منبع

0 0 رای ها
نظر دهی
اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها