خوش آمدید

۵۶ قلم فرآورده طبیعی تحت پوشش بیمه است - خبرگزاری مهر | اخبار ایران و جهان

۵۶ قلم فرآورده طبیعی تحت پوشش بیمه است – تاشکن

به نقل از خبرنگار مهر، نفیسه حسینی یکتا، سپس از ظهر یکشنبه در بازدید از نمایشگاه رسانه‌های ایران، او گفت: برنامه ادغام طب ایرانی در نظام سلامت سرزمین در دستور کار قرار دارد.

او گفت: اکنون در ۲۱ دانشگاه علوم پزشکی سرزمین، ناظر پرورش نیروی انسانی در حوزه طب سنتی هستیم.

حسینی یکتا در ادامه گفت: پیشگیری از بیماری‌ها و اصلاح سبک زندگی، به گفتن اولین قدم در مسیر ادغام طب ایرانی در نظام سلامت سرزمین برداشت می‌بشود.

وی با گفتن این نوشته که ویزیت متخصص طب ایرانی تحت پوشش بیمه است، او گفت: تا بحال ۵۶ قلم فرآورده طبیعی تحت پوشش بیمه قرار گرفته است.

مدیرکل دفتر طب ایرانی و مکمل وزارت بهداشت در ادامه گفت: بر پایه آئین نامه، فقط پزشک دارای مدرک تخصصی طب سنتی و ایرانی و پزشک دوره دیده در محدوده فعالیت آئین نامه‌ها می‌تواند خدمت طب سنتی و ایرانی اراعه بدهد و مهم است که خدمات به طور ادغام یافته باشد و افراد فاقد این مدارک مجاز به اراعه خدمت نیستند.

ادامه مطلب
رئیس اسبق فدراسیون بسکتبال ایران درگذشت
آخرین مطالب

حسینی یکتا افزود: به کرات به عموم مردم در این خصوص خبر رسانی شده که از مراجعه به افرادی که مدرک مرتبط ندارد مراجعه نکنند.

او همین طور گفت: فهرست مراکز معتبر و پزشکان در سایت دفتر طب ایرانی و سایت سازمان نظام پزشکی حاضر است.

حسینی یکتا تصریح کرد: خدمت دهندگان طب سنتی از طریق سامانه مربوط می‌توانند ارزشیابی شوند که تعداد بسیاری ثبت نام کرده اند و در صورتی که تجاربی دارند بر پایه ضوابط در مراکز مورد قبول زیر نظر پزشک می‌توانند فعالیت کنند.

ادامه مطلب
نمک های بدون مُهر وزارت بهداشت سم است - تاشکن

مدیرکل دفتر طب ایرانی و مکمل وزارت بهداشت در آخر او گفت: ۱۲ مراکز تحقیقات طب سنتی و گیاهان دارویی در سرزمین داریم و در سه سال متوالی، رتبه چهارم تشکیل علم در طب مکمل و جانشین در دنیا سپس از هند، چین و آمریکا به ایران تعلق یافته است‌.

پر بیننده ترین سایت خبری تحلیلی فارسی زبان جهان ,اخبار سیاسی اخبار فرهنگ وهنر اخبار اجتماعی اخبار اقتصادی اخبار ورزشی و تکنولوژی را در سایت خبری تاشکن بخوانید.



منبع

0 0 رای ها
نظر دهی
اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها