خوش آمدید

جزییات دریافت لاستیک رایگان اعلام شد

جزییات دریافت لاستیک رایگان اظهار شد

به نقل از برنا؛ نشاط مالکی او گفت: در نوشته دریافت کرایه به طور الکترونیکی، به ۴۰۰ راننده‌ای که بیشترین تراکنش و دریافت مبلغ کرایه از مسافران را در نرم افزار شهرزاد داشته باشند، طی مراسمی که به مناسبت نیمه مبارک شعبان برگزار می‌بشود، لاستیک رایگان اهداء خواهد شد. ­

وی در خصوص جزئیات این مطرح افزود: با دقت این که زیاد تر تراکنش‌ها از طریق عابر بانک‌ها انجام می‌بشود و مردم دیگر کمتر پول نقد همراه دارند یکی از مشکلات عمده‌ای که رانندگان تاکسی و مسافران با آن روبه رو می باشند، پرداخت کرایه نقدی در تاکسی‌ها است.

سرپرست سازمان تاکسیرانی شهر تهران او گفت: براین مبنا با تدبیری که شهرداری تهران اندیشید از طریق نرم افزار کاربردی شهرزاد پرداخت الکترونیکی امکانپذیر شده است.

مالکی افزود: مسافران سپس از این که نرم افزار کاربردی شهرزاد را بر روی تلفن همراه خود نصب کردند، می‌توانند با اسکن رمزینه‌ای (کیو آر کد) که بر روی شیشه تاکسی‌ها نصب شده است، کرایه خود را پرداخت کنند.

ادامه مطلب
چند راه غلبه بر حساسیت‌ فصل پاییز + اینفوگرافی | اختصاصی

سرپرست سازمان تاکسیرانی او گفت: بلافاصله سپس از واریز کرایه، پیامک پرداخت کرایه همانند تراکنش‌های بانکی برای رانندگان ارسال می‌بشود.

وی به رانندگان تاکسی درمورد برگشت کرایه مسافران در قالب پرداخت الکترونیکی به حساب آن‌ها مطمعن خاطر داد و او گفت: با مسئولان سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری تهران (فاوا) نشستی داشتیم و مقرر شد در ۲۴ ساعت دو مرتبه واریز کرایه به حساب راننده اتفاق بیفتد و نگرانی رانندگان درمورد دریافت نکردن به موقع کرایه رفع بشود. 

ادامه مطلب
عمان از نظر پرسپولیس به برانکو بی‌خبر است؟

مالکی او گفت: مطابق قانون برنامه چهارم در ۶ ماه اول امسال باید ۲۰ درصد پرداخت‌ها در تاکسی‌های تهران هوشمند انجام می‌شد، اما به علت آشنا نبودن شهروندان با نرم افزار شهرزاد این اتفاق نیفتاده است.



منبع

0 0 رای ها
نظر دهی
اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها