خوش آمدید

قیمت پژو پارس

افزایش قیمت پژو پارس در آینده نزدیک، راهی ساده برای جبران زیان زیاد ایران ماشین


پژو پارس یکی از خودروهای خبرساز ایران طی چند ماه تازه بوده است. در ابتدا اظهار شد که تشکیل این ماشین متوقف می‌بشود اما مدتی پیش، معاون وزارت صمت از تشکیل پژو پارس با استاندارد ۸۵گانه در سال تازه خبر داد؛ موضوعی که می‌تواند افزایش قیمت پژو پارس را به‌همراه داشته باشد.

نخست ایران‌ماشین خبرداد که تشکیل پژو پارس را متوقف می‌کند و به‌جای آن سورن پلاس XU7P را به تشکیل خواهد رساند. بعد از آن ایران‌ماشین تلاش کرد با انتشار کردن مطرح‌های تبدیل گوناگون، متقاضیان خرید پژو پارس را به خرید گزینه جانشین، یعنی سورن پلاس ترغیب کند. بااین‌حال، مشتریان نسبت به این تحول روی خوش نشان ندادند، چرا که فاصله قیمت پژو پارس و سورن پلاس XU7P بیشتر از صد میلیون تومان می بود. آن‌ها اتومبیل ثبت‌نامی و ارزان‌قیمت خودشان را می‌خواستند. بعد از یک دوره کشاکش، ایران‌ماشین و وزارت صمت تصمیم گرفتند تشکیل پارس را در سال آینده نیز ادامه دهند. یقیناً این ماشین با استانداردهای ۸۵گانه به تشکیل خواهد رسید. این نوشته به‌سادگی قیمت پژو پارس را افزایش می‌دهد.

ادامه مطلب
فروش پیکاپ KMC T8 به صورت نقد و اقساط از ۱۵ مهرماه ۱۴۰۲

افزایش قیمت پژو پارس، راهی برای سودآوری

او گفت و گو و گمانه‌زنی‌ها در رابطه افزایش پژو پارس بعد از اعمال استانداردهای ۸۵گانه، با انتشار کردن آمار زیان دیدنی ایران‌ماشین همراه شده است. گزارش تلفیقی کارکرد ایران‌ماشین در سال ۱۴۰۱، زیان انباشته ۱۰۶ هزار میلیارد تومانی را در کارنامه این شرکت مشخص می کند. این زیان که تا به امروز زیاد تر هم شده است، علتشده تا ایران‌ماشین در شمول ماده ۱۴۱ قانون تجارت قرار گیرد و خطر انحلال آن را تهدید کند. ایران‌ماشین در تلاش است تا از مسیر تجدید برسی دارایی‌ها، زیان‌های خود را کمتر از آمار واقعی نشان دهد. موضوعی که در این بین هم چنان حل‌نشده باقی می‌ماند، هزینه‌های جاری این شرکت شامل حقوق و دستمزد‌ها به همراه هزینه تشکیل ماشین است.

افزایش قیمت پژو پارس در آینده نزدیک، راهی ساده برای جبران زیان زیاد ایران ماشین ۱۴

مطابق صورت‌های مالی ۹ ماهه ایران‌ماشین، ۱۵ هزار و ۷۹۰ نفر در قسمت تشکیل این شرکت فعالیت می‌کنند. ایران‌ماشین در این زمان دو هزار و ۲۲۴ میلیارد تومان صرف دستمزد مستقیم و ۱۰ هزار و ۸۸۸ میلیارد تومان صرف دستمزد غیرمستقیم کرده است. با جمع دستمزد مستقیم و غیرمستقیم و تقسیم بر تعداد کارکنان تولیدی در ۹ ماهه سال جاری، رقم ۹۲ میلیون و ۲۰۰ هزار تومان به‌دست می‌آید. برای تهیه این چنین دستمزدی، باید قیمت محصولات افزایش یابد. ازاین‌رو ایران‌ماشین طی ماه‌های قبل نسخه‌های ارتقایافته از محصولات گوناگون خود را روانه بازار کرده است که نسبت به مدل‌های قبلی، اختلاف قیمت قابل‌توجهی داشته‌اند. بعد از ادامه تشکیل پژو پارس در سال ۱۴۰۳، این اتفاق برای سدان محبوب ایرانی‌ها نیز رخ خواهد داد؛ به این علت دیگر پژو پارس را با محدوده قیمت ۳۰۰ الی ۳۳۰ میلیون تومان نخواهیم دید.

ادامه مطلب
ایجاد 20 هزار شغل جدید با افتتاح طرح های آبیاری و زهکشی غرب و شمال‌غرب کشور
آخرین مطالب



منبع

0 0 رای ها
نظر دهی
اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها