خوش آمدید

ادامه تصویربرداری «مهیار عیار» در شهرک سینمایی و تلویزیونی ایران

ادامه تصویربرداری «مهیار عیار» در شهرک سینمایی و تلویزیونی ایران


به نقل از ایران فیلم پرس، این سریال مدتی در یکی از لوکیشن‌های احمد آباد مستوفی مشغول تصویربرداری می بود و اکنون عوامل سریال مجدد به شهرک سینمایی و تلویزیونی ایران برگشتند و ادامه تصویری در حال انجام است.

«مهیار عیار» به تهیه‌کنندگی بهروز سودمند و کارگردانی سیدجمال سیدحاتمی ساخته می‌بشود و قصه آن در دوران صفویه می‌گذرد. این مجموعه در ۳۰ تکه ساخته خواهد شد که فیلمنامه این مجموعه تلویزیونی را محمدرضا محمدی‌نیکو به نگارش درآورده است.

«مهیار عیار» یک پروژه تاریخی است که هم لوکیشن‌های بسیاری برای آن ساخته شده که نزدیک به ۱۲۰ لوکیشن را در بر می‌گیرد و هم از وجود بازیگران بسیاری منفعت می‌گیرد که به ۲۶۰ نفر می‌رسند. بخشی از این بازیگران ثابت و بخشی فرعی می باشند و تحول می‌کنند.

متین ستوده به گفتن بازیگر نقش خاتون، بهنام سپاس نقش کلانتر شهر اصفهان، سیامک انصاری نقش داروغه و بازیگرانی همچون صفا آقاجانی، رامین ناصرنصیر، جواد انصافی، آتش تقی‌پور، مهدی حاجیان، بهروز بخت‌آور، جواد کشانی و سهیل نوشادیان دیگر بازیگران این سریال تلویزیونی‌اند.

ادامه مطلب
آخرین خبرها از منوچهر والی زاده/ برگشت صدای ماندگار به دوبله
آخرین مطالب

کامران تفتی نقش مهم این مجموعه را برعهده دارد و داستان درمورد راهزنی است که بر پایه اتفاقی که در شهر یزد برایش می‌افتد، پای چوبه‌دار، خواهشی را که دیدار مادرش در آخرین دقایق بوده است، نقل می‌کند.

جوانمردی برای این که راهزن به خواسته‌اش برسد وساطت می‌کند و این عمل علتمی‌بشود راهزن دچار تحول بشود و به سمت عیاری بیاید. مهیار یا همان راهزن از توانایی و ذکاوت خوبی برخوردار است و به مرور با مشکلاتی که در شهر اصفهان برای مردم و داروغه و … اتفاق می‌افتد، دچار می‌بشود و هر بار دچار داستان جدیدی می‌بشود.

ادامه مطلب
علی خوش روش و آرین سلیمی به فینال تکواندوی قهرمانی آسیا صعود کردند_تاشکن

انتهای مطلب/

 



منبع

پر بیننده ترین سایت خبری تحلیلی فارسی زبان جهان ,اخبار سیاسی اخبار فرهنگ وهنر اخبار اجتماعی اخبار اقتصادی اخبار ورزشی و تکنولوژی را در سایت خبری تاشکن بخوانید.

0 0 رای ها
نظر دهی
اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها