خوش آمدید

چرا ۱۱۰ بیمارستان با بیمه‌ها قرارداد ندارند - خبرگزاری مهر | اخبار ایران و جهان

پیش بینی ۶ میلیارد دلار درآمد ارزی از گردشگری سلامت – تاشکن

به نقل از خبرگزاری مهر، سعید کریمی، با گفتن این که پزشکی ایران جزو گسترش یافتهترین کشورهای دنیا است، او گفت: اکنون نه تنها نیازی به اعزام بیمار به خارج از سرزمین نداریم، بلکه بیماران دیگر کشورها برای درمان به ایران می آیند.

وی با گفتن این که پارسال یک میلیون و ۲۰۰ هزار نفر گردشگر سلامت در ایران درمان شدند، افزود: این آمار تا ۱۵ بهمن ۱۴۰۲، به ۱.۵ میلیون نفر رسید.

کریمی در ادامه گفت: با اهمیت ترین علت اقبال گردشگران سلامت به ایران اعتمادی است که به پزشکی ما وجود دارد و حرکت پزشکی ایران در لبه دانش و تجهیز مراکز درمانی به تجهیزات خدماتی پیشرفته، ایران را جزو بهترین کشورها قرار داده و دومین علت، رقابتی بودن ایران از نظر هزینه‌های خدمات درمانی نسبت به کشورهای دیگر است که این انگیزه تشکیل می‌کند.

ادامه مطلب
بادیگارد، طلا و مس با مصلحت در آخر هفته تلویزیون_تاشکن

معاون درمان وزارت بهداشت او گفت: ربط خوب با وزارتخانه‌ها جهت می‌بشود بیمار برای مراجعه به ایران بتواند با اسایش کامل با مسیر اشکار ویزا بگیرد، او گفت و گو هتلینگ و حمل و نقلش مهیا باشد، به مرکز مرتبط ورود کند و تحت درمان قرار بگیرد و به کشورش بازگردد.

کریمی افزود: سال قبل بیشتر از یک میلیارد دلار درآمد ارزی از بابت گردشگری سلامت برای سرزمین حاصل شد که این رقم برای امسال با دقت به افزایش تعداد گردشگران سلامت، افزایش خواهد داشت و بنا داریم این درآمدزایی را تا ۶ میلیارد دلار افزایش دهیم.

آخرین مطالب
ادامه مطلب
محدودیت‌های ترافیکی جاده‌های سرزمین اظهار شد_تاشکن

معاون درمان وزارت بهداشت با اشاره به وجود ۲۹۰ مرکز مجوز اراعه خدمات بین الملل در ایران، او گفت: بنا داریم باز هم تعداد این مراکز را افزایش دهیم چون هرچقدر گردشگری سلامت در سرزمین گسترش یابد؛ بهداشت و درمان هم در کنارش گسترش می‌یابد, این فعالیت ارزآوری دارد و از این درآمد برای گسترش مراکز و خدمت رسانی به مردم کشورمان منفعت گیری می‌بشود.



منبع

0 0 رای ها
نظر دهی
اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها