خوش آمدید

مارک زاکربرگ به انتقادات طرفداران اپل درباره بررسی ویژن پرو پاسخ داد

مارک زاکربرگ به انتقادات طرفداران اپل درمورد بازدید ویژن پرو جواب داد


«مارک زاکربرگ»، مدیرعامل متا، اخیراً هدست اپل ویژن پر‌و را بازدید کرد و درنهایت به این نتیجه رسید که Meta Quest 3 با قیمت ۵۰۰ دلار نه‌تنها قیمت بیشتری نسبت به ویژ‌ن پر‌و دارد، بلکه به‌طور کلی محصول بهتری است. اکنون زاکربرگ در یک مصاحبه تازه به دلایل خود برای انجام بازدید ویژن پرو اشاره کرده و این چنین برخی نظرات خود در رابطه «طرفداران دوآتیشه اپل» را به اشتراک گذاشته است.

زاکربرگ در پادکست Morning Brew Daily او گفت که تصمیم او برای بازدید ویدیویی ویژن پرو وجود برخی نظرات در شبکه‌های اجتماعی می بود که ادعا داشتند اپل محصول بهتری نسبت به Quest 3 اراعه کرده است:

«در شبکه‌های اجتماعی با نظراتی حوالی این نوشته روبه رو شدم که چون این دستگاه متعلق به اپل است و قیمت زیاد گران‌تری دارد، باید از نظر کیفیت بهتر باشد. یقیناً افراد فرد دیگر نیز خرید Quest 3 را نظر کرده‌اند که قیمت بهتری دارد.

به این علت می‌خواستم بگویم که فقط به این علت که این دستگاه هفت برابر گران‌تر است، نمی‌توان او گفت که محصول بهتری است. اگر واقعاً قابلیت‌های آن‌ها را آزمایش کنید، فهمید می‌شوید که Quest 3 واقعاً خوب است و به کاری که انجام داده‌ایم افتخار می‌کنم.»

قیاس بازدید ویژن پرو توسط زاکربرگ با بر‌رسی آیفون توسط «استیو بالمر»

استیو بالمر

بعد از انتشار کردن بازدید زاکربرگ، مردم به‌شدت ویدیوی او را با بازدید «استیو بالمر»، مدیرعامل اسبق مایکروسافت، از آیفون مهم قیاس کردند که با خنده قیمت بالا و عدم وجود صفحه‌کلید در آن را تمسخر کرده می بود. زاکربرگ در این رابطه می‌گوید:

«اول از همه، من به این دستگاه نمی‌خندم. من اپل را جدی می‌گیرم. به‌ نظر من شرکت خوبی است. آن‌ها کار خوبی می‌کنند. من فقط حقایق را همان گونه که امروز می‌بینم گفتن می‌کنم. نمی‌گویم که آن‌ها پیشرفت نمی‌کنند، اما ما نیز بهبود خواهیم یافت. ما شرکتی هستیم که زیاد سریع پیشرفت می‌کند، به این علت فکر می‌کنم به گمان زیادً سریع تر [از آن‌ها] حرکت می کنیم.»

1708172469 249 مارک زاکربرگ به انتقادات طرفداران اپل درمورد بازدید ویژن پرو
مارک زاکربرگ به انتقادات طرفداران اپل درمورد بازدید ویژن پرو جواب داد ۱۷

او بعد از آن درمورد طرفداران دوآتیشه اپل او گفت:

«فکر می‌کنم این نظرات در بین طرفداران اپل نیز وجود دارد. مقداری به‌ نظر من خنده‌دار است؛ این که اگر گمان رهبری اپل در یک فضای تازه را زیر سوال ببرید، آن‌ها زیاد غمگین خواهد شد.»

یقیناً زاکربرگ در قسمت فرد دیگر از سخن بگویید‌های خود به برتری اپل در بازار موبایل اذعان کرد:

ادامه مطلب
«مارک زاکربرگ» برای آزمایش تراشه‌ مغزی «ایلان ماسک» عجله‌ای ندارد

پر بیننده ترین سایت خبری تحلیلی فارسی زبان جهان ,اخبار سیاسی اخبار فرهنگ وهنر اخبار اجتماعی اخبار اقتصادی اخبار ورزشی و تکنولوژی را در سایت خبری تاشکن بخوانید.

«اپل در بازار موبایل برنده شد. از نظر فنی، تلفنهای اندرویدی بیشتری وجود دارد، اما می‌دانید که اپل از نظر تجاری برنده است. در همه کشورهای گسترش‌یافته، جایی که مردم می‌توانند محصولات موردنیاز خود را بخرند، اساساً آیفون را ترجیح خواهند داد.»



منبع

0 0 رای ها
نظر دهی
اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها