خوش آمدید

جزئیات جدیدی از «محفل» ماه رمضان/ داور مصری به برنامه اضافه شد؟

جزئیات جدیدی از «محفل» ماه رمضان/ داور مصری به برنامه اضافه شد؟


به نقل از خبرنگار فرهنگی ، بی‌شک برنامه «محفل» اتفاق تلویزیون در ایام ماه مبارک رمضان ۱۴۰۲ می بود؛ برنامه‌ای که تعداد بسیاری از مخاطبان خصوصاً کودکان و نوجوانان را به نگه داری و تلاوت قرآن علاقه‌مند کرد، تعداد بسیاری از جمله رئیس صداوسیما این برنامه تلویزیونی را نوآورانه و خلاقانه گفتن کردند.

اختصاصی‌برنامه تلویزیونی «محفل» از ابتدا تا انتهای ماه مبارک رمضان، هر روز ساعات پیش از افطار روی آنتن می‌رفت؛ این برنامه که با وجود ۵ میزبان بین‌المللی و ۱۵۰ میهمان از سراسر جهان در ماه مبارک رمضان روی آنتن تلویزیون رفته می بود، توانست مقدار قابل‌توجهی از علاقه‌مندان قرآن کریم در سطح سرزمین و جهان اسلام را با خود همراه سازد.

پیگیری‌ها از همان روزهای پایانی فصل اول نشان می‌داد که این برنامه فصل دومی هم دارد، این خبر را در ابتدا سیدمحمدحسین گلپایگانی تهیه‌کننده در اختیار خبرنگار تسنیم قرار داد. او این‌طور او گفت: در حال برنامه‌ریزی و آماده کردن مقدمات تشکیل هستیم، امیدوارم بتوانیم فصل دوم «محفل» را برای ماه مبارک رمضان آتی آماده کنیم، امیدوارم این جریانی را که اغاز شده است، بتوانیم به‌گفتن یک برند مهم ادامه دهیم.

ادامه مطلب
دعوت ملی‌پوشان اسکی ایران برای وجود پرشور در روز انتخابات ۱۱ اسفندماه

چندی پیش هم اشکار شد که سری دوم برنامه تلویزیونی «محفل» با همت این مرکز و همکاری شبکه سه سیما در حال تشکیل است و ماه رمضان از این شبکه پخش خواهد شد.

حجت‌الاسلام غلامرضا قاسمیان، احمد ابوالقاسمی، حامد شاکرنژاد، رضوان درویش از سرزمین سوریه و حسنین حلو از سرزمین عراق، کارشناسان و میزبانان ایرانی و بین‌المللی برنامه «محفل» بودند که به‌گفتن بزرگ‌ترین برنامه قرآنی تلویزیون با میزبانی از قاریان، حافظان و توانایی های برتر قرآنی ایران و جهان با اجرای رسالت بوذری از قاب شبکه سه سیما پخش می‌شد.

ادامه مطلب
علل شایع دندان درد/ اینفوگرافیک

این روزها در صفحه مجازی برنامه «محفل» هم اطلاعیه‌ای دست به دست می‌بشود که علاقه‌مندان می‌توانند با ثبت‌نام به گفتن شرکت‌کننده در این برنامه وجود داشته باشند. محمدحسین هاشمی گلپایگانی که تهیه‌کننده این برنامه تلویزیونی است به خبرنگار تسنیماو گفت: حدوداً ۱۵ روز دیگر از ضبط و فیلمبرداری این برنامه تلویزیونی باقی مانده و علاقه‌مندان می‌توانند با مراجعه به صفحه مربوط به برنامه «محفل» ثبت‌نام کنند و به گفتن شرکت‌کننده در برنامه وجود داشته باشند. 

وی با اشاره به محل ضبط برنامه و ترکیب داوران افزود: ضبط این برنامه در مقبره الشهدای شهرک شهید محلاتی تهران پیش می‌رود و قبلاً وجود یک داور مصری را اظهار کرده بودیم در کنار دیگر میزبانان برنامه باشد که به دلایلی این اتفاق نیفتاد. همان ترکیب قبل را داریم رسالت بوذری به گفتن گرداننده و مجری برنامه وجود دارد و حجت‌الاسلام غلامرضا قاسمیان، احمد ابوالقاسمی، حامد شاکرنژاد، رضوان درویش از سرزمین سوریه و حسنین حلو از سرزمین عراق، کارشناسان و میزبانان ایرانی و بین‌المللی برنامه «محفل‌»اند. 

ادامه مطلب
شناسایی ۳ میلیون جمعیت مشکوک به دیابت و فشارخون بالا - تاشکن

تهیه‌کننده «محفل» معتقد است این برنامه برای همه اقشاری ساخته شده است که با تنوع فکری در جامعه وجود دارند و همه انها می‌توانند مخاطب شبکه سه سیما به‌گفتن شبکه‌ای برای عموم مردم باشند. این چنین سازندگان در کوششاند دکور برنامه رنگ و بویی از جهان اسلام را داشته باشد. 

در فصل دوم جنبه وجود بین‌المللی مهمانان افزایش خواهد یافت.

پر بیننده ترین سایت خبری تحلیلی فارسی زبان جهان ,اخبار سیاسی اخبار فرهنگ وهنر اخبار اجتماعی اخبار اقتصادی اخبار ورزشی و تکنولوژی را در سایت خبری تاشکن بخوانید.

پیگیری‌ها مشخص می کند ۴، ۵ تکه این برنامه تلویزیونی ضبط شده و همچون ماه رمضان قبل در ۳۰ تکه ساخته خواهد شد. 

انتهای مطلب/



منبع

0 0 رای ها
نظر دهی
اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها