خوش آمدید

دوربین آیفون 16

تصویری تازه از ماژول دوربین آیفون ۱۶ افشا شد؛ عمودی شبیه آیفون ۱۲


تصویری از ماژول دوربین آیفون ۱۶ آشکار شده است که چینش آن را مشخص می کند. گمان دارد اپل در تلفنهای تازه خود، بعد از سه نسل که لنزها را به‌صورت مورب قرار می‌داد، به‌سراغ چینش عمودی لنزها بازگردد. ماژول دوربین تازه به گمان زیادً همانند به دوربین آیفون ۱۱ یا ۱۲ خواهد می بود. با عمودی‌کردن لنزها در آیفون ۱۶، امکان ضبط ویدیوهای فضایی (Spatial) نیز ممکن خواهد شد. از این ویدیوها می‌توان در هدست ویژن پرو منفعت گیری کرد.

بر پایه پست یک منبع آگاه در ایکس، گمان دارد اپل ماژول دوربین مدل‌های پایه آیفون ۱۶ را به‌صورت عمودی طراحی کند. در عکس آشکار‌شده، شاسی دوربین آیفون ۱۶ را می‌بینیم که لنزهایی نسبتاً قطور با مقداری فاصله موازی یکدیگر قرار گرفته‌اند. پیش‌ازاین نیز تصاویر فرد دیگر انتشار شده می بود که آیفون ۱۶ را با دوربین‌های عمودی نشان می‌داد.

ادامه مطلب
لوگو رسمی سیستم عامل HyperOS شیائومی انتشار شد

چینش دوربین در آیفون ۱۶

تصویری تازه از ماژول دوربین آیفون ۱۶ افشا شد؛ عمودی شبیه آیفون ۱۲ ۱۴

اکنون در آیفون ۱۵ و آیفون ۱۵ پلاس لنزهای دوربین مهم و اولتراواید به‌صورت مورب قرار گرفته‌اند. انتظار می‌رود با تحول چیدمان به ترازی عمودی، آیفون ۱۶ و آیفون ۱۶ پلاس قادر به ضبط ویدیوی فضایی (Spatial) همانند مدل‌های پرو آیفون ۱۵ باشند.

با دقت به اراعه ویژن پرو، اپل تلاش دارد کاربران را به ضبط ویدیوهای فضایی ترغیب کند، به همین علت منطقی خواهد می بود که این شرکت بخواهد در مدل‌های آتی آیفون چیدمان را به‌نحوی تحول دهد که بتوان این چنین ویدیو‌هایی ضبط کرد. اکنون تنها با مدل‌های آیفون ۱۵ پرو و آیفون ۱۵ پرو مکس می‌توان این چنین فرمتی را ضبط کرد.

آخرین مطالب
ادامه مطلب
ماجرای «ازازیل» حسن فتحی چیست؟

در کنار چیدمان عمودی دوربین، انتظار می‌رود که آیفون ۱۶ دکمه اکشن را دریافت کند و یک دکمه اضافی به نام Capture با فناوری تازه خازنی در سمت راست گوشی قرار بگیرد. از این دکمه تازه برای تصویربرداری منفعت گیری خواهد شد.





منبع

0 0 رای ها
نظر دهی
اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها