خوش آمدید

استقلال یک - صنعت‌ نفت صفر

استقلال یک – صنعت‌ نفت صفر



به نقل از

خبرگزاری موج


، استقلال در اغاز نیم فصل دوم و در دیداری که زمان‌های بسیاری را از دست داد، توانست با تک گل دیدنی مهدی مهدی پور از سد صنعت نفت عبور کرده و صدرنشینی خود را نگه داری کند.

نخستین موقعیت جدی بازی را سهرابیان از دست داد. ضربه بغل پای او از داخل محوطه جریمه با عکس العمل دیدنی مطلب پارسا همراه شد تا آبی‌ها به گل نرسند. در زمان‌های اضافه نیمه اول استقلال زمان خوب فرد دیگر داشت که روزبه چشمی توانست سنگربان صنعت نفت را دریبل کند ولی یکی از مدافعان حریف از راه رسید و آن را به بیرون فرستاد.

استقلال در اغاز نیمه دوم توانست زیاد سریع به گل برسد. پاس رمضانی در پشت محوطه جریمه به مهدی مهدی پور رسید و این بازیکن نیز با یک شلیک قشنگ و دیدنی توپ را به تور دروازه صنعت نفت چسباند تا تیمش را یک بر صفر پیش بیندازد.

ادامه مطلب
گلخندان قهرمان فینال برترین های تپانچه سال ۱۴۰۲ شد

آبی‌ها در ادامه موقعیت‌های بسیاری را از دست دادند. ابتدا ارسال جلالی با ضربه سر بلانکو به شکل خطرناکی از بالای دروازه به بیرون رفت. این مهاجم آرژانتینی سپس دو موقعیت دیگر را نیز روی ارسال‌های حردانی و جلالی از دست داد که زمان‌های او همه انها زیاد خطرناک بودند.

در ادامه مهرداد محمدی با یک استارت سریع توانست زمان تک به تک خوبی را به دست بیاورد که ضربه او را مطلب پارسا با واکنشی دیدنی دفع کرد. سپس فخرالدینی با حرکتی از سمت راست داخل محوطه جریمه شد که ضربه او را باز هم پارسا دفع کرد.

پر بیننده ترین سایت خبری تحلیلی فارسی زبان جهان ,اخبار سیاسی اخبار فرهنگ وهنر اخبار اجتماعی اخبار اقتصادی اخبار ورزشی و تکنولوژی را در سایت خبری تاشکن بخوانید.

در نهایت نیز این بازی با پیروزی یک بر صفر استقلال به آخر رسید تا آبی پوشان ضمن نگه داری صدرنشینی، فاصله خود را با رقیب ها افزایش دهند.

 

گروه قضاوت: حسن اکرمی/ پشتیبانی‌ها: علیرضا ایلدرم، امیرمحمد داودزاده؛ داور چهارم: شبیر بهروزی/ ناظر: اسماعیل صفیری

 

ترکیب استقلال:

سیدحسین حسینی، محمدحسین مرادمند (۴۶- امید حامدی فر)، رافائل سیلوا، آرمین سهرابیان، صالح حردانی، ابوالفضل جلالی (۸۴- جعفر سلمانی)، روزبه چشمی، مهدی مهدی پور (۴+۹۰- میلاد فخرالدینی)، آرش رضاوند، گوستاو بلانکو، آرمان رمضانی (۷۰- مهرداد محمدی)

ادامه مطلب
محمد مقدسی شیرجه‌رو ایران به فینال صعود کرد

سرمربی: جواد نکونام

 

ترکیب صنعت نفت:

مطلب پارسا، عرفان قهرمانی، حسین شنانی (۶۴- علی یوسف هاشم)، طالب ریکانی، رضا امانی نژاد (۷۰- رحیم آلبوغبیش)، یوسف کی شمس (۸۷- فرزین خرید وفروش گری)، میثم تهی دست، فیاض میردورقی، فرشاد محمدی مهر (۸۷- سیدفاخر تهامی)، محمدصادق بارانی، امیرمحمد پناهی (۸۷- ساسان حسینی)

سرمربی: سهراب بختیاری زاده

 

اخطار ها:

استقلال:کارت زردآرمین سهرابیان (۲۰) کارت زردآرش رضاوند (۳۹) کارت زردصالح حردانی(۶۱) کارت زردرافائل سیلوا (۷۴) کارت زردمهدی مهدی پور (۷۵)

صنعت نفت: کارت زردرحیم آلبوغبیش (۷۵)

شرح گل:

بولت استقلالاستقلال یک – صنعت نفت صفر (دقیقه ۴۷: مهدی مهدی پور): استقلال از سمت چپ حرکتی را اغاز کرد که آرش رضاوند با یک پاس زمینی، توپ را به آرمان رمضانی که درون محوطه جریمه می بود سپرد و در شرایطی که این بازیکن پشت به دروازه می بود، توپ را به بیرون محوطه جریمه برگرداند و مهدی پور را صاحب زمان کرد که شوت محکم و روی پای این بازیکن به زیبایی داخل دروازه حریف شد.

 

لحظات حساس:

دقیقه ۴: استقلال صاحب یک ضربه اشتباه شد که ارسال مهدی پور به روی دروازه با ضربه سر مرادمند به شکل خطرناکی از بالای دروازه به بیرون رفت.

ادامه مطلب
سیدمهدی رحمتی با ناکامی روبه رو استقلال از نساجی استعفا داد

دقیقه ۱۴: ضربه طالب ریکانی با اختلاف از کنار دروازه به بیرون رفت.

دقیقه ۲۴: استقلال موقعیت زیاد خوبی را از دست داد. ارسال کرنر مهدی پور ابتدا با ضربه سر بلانکو همراه شد و او توپ را برای سهرابیان کاشت که شوت بغل پای او را مطلب پارسا سنگربان صنعت نفت به زیبایی دفع کرد و دروازه تیمش را نجات داد.

دقیقه ۴۰: ضربه سر آرش رضاوند با فاصله بسیاری راهی اوت شد.

دقیقه ۴۴: صالح حردانی از سمت راست ارسال خوبی به روی دروازه داشت که ضربه سر جلالی را مطلب پارسا مهار کرد.

دقیقه ۴+۴۵: روزبه چشمی با حرکتی که خودش از پشت محوطه جریمه اغاز کرده می بود، توپ را به بلانکو سپرد و مهاجم آرژانتینی با یک پاس طلایی، یک و دوی روزبه را جواب داد و هافبک دفاعی پیش تاخته آبی‌ها ابتدا سنگربان صنعت نفت را دریبل زد که در ادامه دفاع کننده آبادانی‌ها با اثرگذاری روی توپ، آن را راهی کرنر کرد و مانع از گلزنی چشمی شد.

دقیقه ۵۲: طالب ریکانی از راه دور و با یک شوت سرکش تصمیم گلزنی داشت که شوت او به شکل خطرناکی از بالای دروازه به بیرون رفت.

ادامه مطلب
حق پخش حق ورزش است و باید به ورزش داده شود_تاشکن

دقیقه ۶۵: استقلال یک موقعیت طلایی را از دست داد. ارسال دیدنی جلالی از سمت چپ به روی دروازه با ضربه سر بلانکو با اختلاف زیاد مقداری از بالای دروازه به بیرون رفت.

دقیقه ۶۸: سانتر حردانی ارتفاع ملزوم را نداشت و بلانکو با پشت پا تصمیم داشت دروازه حریف را باز کند که توپ او را پارسا به راحتی مهار کرد. 

دقیقه ۶۹: این بار ارسال جلالی از سمت چپ به بلانکو رسید که ضربه پای چپ او پشت نقطه پنالتی از بالای دروازه به شکل خطرناکی به بیرون رفت.

دقیقه ۷۸: استقلال روی یک ضدحمله صاحب زمان خوبی شد که نفوذ حردانی به درون محوطه جریمه و ارسال تند و تیز او بی ثمر به بیرون رفت.

دقیقه ۸۰: ارسال جلالی به روی دروازه نصیب بلانکو شد که این بازیکن با تعلل زیاد و کنترل توپ با سینه، موفق نشد از این موقعیت منفعت گیری کند.

دقیقه ۸۶: مهرداد محمدی روی یک فرار تند و تیز دیدنی با مطلب پارسا تک به تک شد که شوت محکم و روی پای او را مطلب پارسال با دست راست مهار کرد و یک زمان استثنایی را از آبی‌ها گرفت.

ادامه مطلب
پورتو پرونده انضباطی به دلیل توهین به مهدی طارمی تشکیل داد

 

حاشیه:

جلال‌الدین ماشاریپوف هافبک ازبکستانی استقلال که برای نخستین بار در لیست ۱۸ نفره آبی‌پوشان قرار گرفته است، از عدم وجود تماشاگران و سکوهای خالی ورزشگاه آزادی ابراز شگفتی کرد و بازیکنان به او انها گفتند تماشاگران به علت محرومیت امکان وجود در ورزشگاه را ندارند.

طالب ریکانی در زمان گرم کردن به هم‌بازی‌هایش پافشاری می‌کرد با داور بی‌جهت او گفت و گو نکنند و یا همانند دیدار با پرسپولیس کارت قرمز نگیرند.

میلاد فخرالدینی دیگر بازیکن تازه استقلال نیز در لیست ۱۸ نفره قرار گرفته است.

با وجود محرومیت تماشاگران، پرچم بزرگ آبی رنگی با جمله انگلیسی «هیچ زمان تنها نخواهی می بود»، در روبه‌روی جایگاه نصب شده است.

علی خطیر، مدیرعامل باشگاه استقلال، به همراه مهدی هژبری از نزدیک نظاره‌گر بازی می باشند.

عوامل ورزشگاه پلاکاردی با گفتن جامعه ورزش خدمات مرحوم غلامرضا بهروان را فراموش نمی‌کند، در دست داشتند.

بازیکنان استقلال با لباسی که زیر آن عکس کوین یامگا دیده می‌شد داخل زمین شدند. یامگا به علت صدمه دیدن فصل را از دست داده است.

بولت زیر مجموعهجواد نکونام و سهراب بختیاری‌زاده سرمربیان دو تیم پیش از اغاز بازی با یکدیگر خوش و بش کردند.



منبع

0 0 رای ها
نظر دهی
اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها