خوش آمدید

۱۰ نفره بازی کردن سازماندهی تیمی سپاهان را از بین برد

۱۰ نفره بازی کردن سازماندهی تیمی سپاهان را از بین برد


سرمربی تیم فوتبال سپاهان:

سرمربی تیم فوتبال سپاهان او گفت: مسلماً ۱۰ نفره بازی کردن ما را در برابر این تیم دچار چالش کرد، جنگیدیم اما سازماندهی را از دست دادیم.

ادامه مطلب
بازدید قیمت موتورسیکلت در دی‌ماه 1402 + جدول


به نقل از

خبرگزاری موج


​، ژوزه مورایس شامگاه پنجشنبه در جمع خبرنگاران بعد از باخت تیمش در ورزشگاه نقش جهان در برابر الهلال عربستان در مرحله یک هشتم جام باشگاه‌های آسیا اظهار کرد: من طبق معمولً به همه سوالات جواب می‌دهم اما امشب فقط در رابطه دیدار امشب سخن بگویید کنید.

وی با گفتن این که در تیم ضعف وجود دارد و اولین ضعف مربوط به خط دفاعی و کارت قرمزی می بود که گرفتیم، در ادامه گفت: گلی که دریافت کردیم به علت نادرست در سازماندهی دفاعی می بود و گل دوم زیاد شگفت می بود.

سرمربی تیم فوتبال سپاهان با گفتن این که تکل زدن یک اتفاق لحظه‌ای است، او گفت: تکل دانشگر زیاد سنگین نبوده است اما کارت قرمز داشت و بهانه را به داور داد تا با کارت بازیکن ما را جریمه کند.

ادامه مطلب
قرمزها شاکی‌ترین تیم لیگ در نیم فصل می باشند

وی با اشاره به این که الهلال تیم خوبی است و ما در روبه رو تیم خوبی بازی کردیم، در ادامه گفت: مسلماً ۱۰ نفره بازی کردن ما را در برابر این تیم دچار چالش کرد، جنگیدیم اما سازماندهی را از دست دادیم.

مورایس او گفت: بازی همه شده و ما باید به جستوجو از بین بردن برخی نکات باشیم.

او همین طور گفت: سپاهان موقعیت‌های بسیاری داشت که به گل منجر نشد و نتوانستیم از موقعیت‌ها منفعت گیری کنیم.

سرمربی سپاهان با اشاره به حرکت بازیکنان الهلال ابراز کرد: در برخی از صحنه‌ها و به اختصاصی در تکل دانشگر بازیکن فیلم بازی کرد چرا که شدت اشتباه زیاد نبوده است.




آیا این خبر سودمند می بود؟


ادامه مطلب
وزیر ورزش از حماسه وجود جامعه ورزشکاران در انتخابات تقدیر کرد




منبع

0 0 رای ها
نظر دهی
اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها