خوش آمدید

چرا پخش سریال «سنجرخان» دوباره به تعویق افتاد؟

چرا پخش سریال «سنجرخان» مجدد به تعویق افتاد؟


به نقل از خبرنگار فرهنگی ، چند روز قبل خبری اظهار شد که سریال «سنجرخان» به کارگردانی محمدحسین لطیفی قرار است از ۲۴ بهمن‌ماه پخش خود را اغاز کند اما این اتفاق نیفتاد. 

حسین جلالی تهیه‌کننده این مجموعه تلویزیونی به خبرنگار تسنیم او گفت: سریال «سنجرخان» از فردا شب ساعت ۲۲:۱۵ روی آنتن خواهد رفت و هر شب تا ماه رمضان پخش این سریال ادامه اشکار می‌کند. اما تداوم پخش سریال «مستوران» که دو تکه از آن باقی مانده می بود، تنها علت پخش نشدنِ «سنجرخان» در موعد اظهار شده می بود و علت فرد دیگر نداشت. 

او گفت: امیدوارم مردم این سریال را دوست داشته باشند و از کردستان و قهرمانان کُرد به واسطه پخش این سریال به نیکی یاد کنند. چرا که کردستان سرزمین قهرمانان است؛ نقطه به نقطه کردستان مملوء از قهرمانان بزرگی است که می‌توان درمورد آنها سریال‌ها و فیلم‌های جذابی است. من افتخار داشتم یکی از این قهرمانان بزرگ را معارفه کردم تا شروعی باشد برای معارفه دیگر قهرمانان کردستان که در طول تاریخ دستاورهای مورد قیمت و جاودانه‌ای از خودشان به جای گذاشتند.

ادامه مطلب
برنز کشور بر گردن دختر شمشیرباز خراسانی

«سنجرخان» روایتی از یک قهرمان کرد با همین نام است که نقش او را فرشید گویلی بازیگر محلی کُردزبان ایفا می‌کند. در این سریال محل زندگی و رشادت‌های قهرمانان کردستان بازنمایی شده است و بازیگران چهره و شناخته شده هم در آن وجود دارند که از جمله آنها می‌توان به قطب الدین صادقی، محمود پاک‌نیت، احمد نجفی، جلیل فرجاد، مطلب دهکردی و علی اوسیوند اشاره کرد.

تشکیل این سریال از سال ۱۳۹۹ کلید خورد و سپس از چند سال به پایان رسید. در طول ساخت نیز به علت نبوده است بودجه و مشکلات گوناگون چند باری تشکیل آن متوقف شد.

ادامه مطلب
لحظه هدف قرار دادن نفربر زرهی صهیونیست‌ها

انتهای مطلب/



منبع

0 0 رای ها
نظر دهی
اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها