خوش آمدید

واشنگتن تهدیدات مسکو را جدی می‌گیرد

واشنگتن تهدیدات مسکو را جدی می‌گیرد

به نقل از گروه بین‌الملل خبرگزاری برنا، روز پنجشنبه، آنتونی بلینکن وزیر امور خارجه امریکا محلی خبرداد «تهدید» روسیه  فعال نیست، اما آمریکا آن را «زیاد جدی» می‌گیرد.

آنتونی بلینکن، وزیر امور خارجه آمریکا روز پنجشنبه به زمان محلی در نشستی خبری با نخست وزیر آلبانی در تیرانا او گفت که یک “تهدید امنیت ملی” ادعایی مرتبط با روسیه یک قابلیت فعال نیست، بلکه یک قابلیت بالقوه است که واشنگتن آن را “زیاد زیاد جدی” می‌گیرد و با متحدان خود در رابطه آن مشورت خواهد کرد.

وی او گفت:”این یک قابلیت فعال نیست و بالقوه است که ما آن را زیاد جدی می‌گیریم، و من انتظار دارم که به زودی، مطالب بیشتری برای گفتن داشته باشیم.

بلینکن که در کنفرانس مطبوعاتی مشترک با ادی راما، نخست وزیر آلبانی در تیرانا سخن می‌او گفت، افزود: ما با متحدان و شرکا نیز در رابطه این نوشته گفتگو می‌کنیم.

ادامه مطلب
دعوا از پیش باخته آمریکا و انگلیس به یمن یادآور افتضاحات 20 سال پیش آنها در عراق و افغانستان است

مایک ترنر، رئیس کمیته اطلاعات مجلس نمایندگان آمریکا روز چهارشنبه خبرداد که اطلاعاتی درمورد تهدید امنیتی ادعایی در اختیار همه قانونگذاران قرار داده است. ترنر این چنین از جو بایدن، رئیس جمهور آمریکا خواست تا همه اطلاعات مربوط به این تهدید را از حالت محرمانه بیرون بکشد.

شبکه‌ای بی سی نیوز گزارش داد “تهدید امنیت ملی” برای ایالات متحده شامل تمایل ادعایی روسیه برای قرار دادن یک سلاح هسته‌ای ضد ماهواره در فضا است.

ادامه مطلب
اوقات شرعی خرم آباد در ۲۴ اسفند ماه ۱۴۰۲

ینس استولتنبرگ، دبیرکل ناتو، روز پنجشنبه در اظهار نظر درمورد این تحول او گفت که ناتو به طور مداوم هرگونه تهدید احتمالی را زیر نظر دارد.

انتهای مطلب/



منبع

پر بیننده ترین سایت خبری تحلیلی فارسی زبان جهان ,اخبار سیاسی اخبار فرهنگ وهنر اخبار اجتماعی اخبار اقتصادی اخبار ورزشی و تکنولوژی را در سایت خبری تاشکن بخوانید.

0 0 رای ها
نظر دهی
اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها