خوش آمدید

مدل هوش مصنوعی Sora معرفی شد + ویدیو

مدل هوش مصنوعی Sora معارفه شد + ویدیو


شرکت OpenAI از مدل تازه هوش مصنوعی خود به نام Sora رونمایی کرد. این مدل پیشرفته می‌تواند تنها با پرامپت‌های متنی ساده، ویدیوهای ۶۰ ثانیه‌ای با جزئیات خیره‌کننده تشکیل کند.

مدل Sora اکنون به‌شکل محدود در اختیار برخی کاربران خاص قرار گرفته و تا این مدت دسترسی عمومی به آن ممکن نیست. شرکت OpenAI به برخی از هنرمندان، فیلمسازان و طراحان دسترسی به هوش مصنوعی Sora را فراهم کرده است تا آنها نیز بتوانند به کارکرد Sora فیدبک نشان بدهند و آن را مورد بازدید و برسی خود قرار بدهند.

ویدیوی ذیل به‌طور کامل با یک پرامپت ساده توسط Sora تشکیل شده است.

مدل هوش مصنوعی Sora: سرویسی برای تبدیل متن به ویدیو

شرکتOpenAI با انتشار کردن بیانیه‌ای از مدل هوش مصنوعی تازه خود به نام «Sora» رونمایی کرد. این مدل هوش مصنوعی می‌تواند متن را به ویدیو تبدیل کرده و صحنه‌هایی خلاقانه و واقع‌گرایانه را تشکیل کند.

ادامه مطلب
وان پلاس Ace 3 معارفه شد + مشخصات کامل و قیمت
آخرین مطالب

کاربران برای منفعت گیری از این مدل هوش مصنوعی تازه، دستور متنی را بنویسند تا Sora بتواند باتوجه به متنی که دریافت کرده است، ویدیوهای حداکثر یک دقیقه‌ای تشکیل کند. مدل تازه هوش مصنوعی این شرکت باتوجه به متن نوشته شده بعد‌عرصه‌ای برای ویدیوها انتخاب می‌کند و سوژه‌ها را در آن قرار می‌دهد. المان‌های عکس باتوجه به متن حرکت می‌کنند.

شرکت OpenAI همزمان با انتشار کردن بیانیه و معارفه Sora، نمونه ویدیوهایی را نیز به اشتراک گذاشته است که توانایی این مدل هوش مصنوعی را به نمایش می‌گذارد.

ادامه مطلب
هیئت مدیره قبلی OpenAI انگارً سم آلتمن را انسانی فریبکار برداشت می‌کرد

یکی از نمونه ویدیوهای تشکیل شده توسط هوش مصنوعی Sora یک زن در توکیو است که در خیابان قدم می‌زند. شرکت OpenAI می‌گوید مدل هوش مصنوعی تازه این شرکت می‌تواند باتوجه به متن المان‌های بصری را انتخاب کند و آنها را در قالب ویدیو به نمایش بگذارد.

اکنون مدل هوش مصنوعی تازه Sora به‌صورت زیاد محدود در دسترس برخی کاربران خاص قرار گرفته است تا توسط آنها برسی بشود.

پر بیننده ترین سایت خبری تحلیلی فارسی زبان جهان ,اخبار سیاسی اخبار فرهنگ وهنر اخبار اجتماعی اخبار اقتصادی اخبار ورزشی و تکنولوژی را در سایت خبری تاشکن بخوانید.



منبع

0 0 رای ها
نظر دهی
اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها