خوش آمدید

شیرخشک دولتی شامل کدام کودکان می شود/ هر ماه ۱۰ قوطی - خبرگزاری مهر | اخبار ایران و جهان

درآمد یک میلیارد دلاری ایران از پذیرفتن بیماران خارجی – تاشکن

به نقل از خبرگزاری مهر، بهرام عین‌اللهی اظهار داشت: در اغاز دولت سیزدهم، ۱۳۰ مرکز درمانی، مجوز گردشگری سلامت داشتند که امروز تعداد آنها به ۲۸۰ مرکز رسیده و رشد بیشتر از ۲ برابری را در دو سال قبل داشته ایم که خوشبختانه این نوشته علتترغیب مراکز دیگر نیز خواهد شد تا به گردشگری سلامت داخل شوند.

او گفت: امروزه نیرومندترین حوزه سلامت منطقه متعلق به جمهوری اسلامی ایران است و مردم کشورهای همسایه تمایل دارند برای درمان به سرزمین ما مراجعه کنند.

وزیر بهداشت در ادامه گفت: مشهد مقدس یکی از مناطقی است که در نوشته گردشگری سلامت فعال بوده و بیشترین گردشگر سلامت را به خود تعلق داده است.

عین اللهی او گفت: سیاست وزارت بهداشت تحکیم گردشگری سلامت است و در صورت تمایل قسمت خصوصی، مجوزهای ملزوم مطابق قوانین و مقررات به فعالان ذیصلاح این قسمت داده خواهد شد.

ادامه مطلب
رژیم صهیونیستی به اهداف خود در فلسطین نمی‌رسد_تاشکن

وزیر بهداشت تصریح کرد: فعالیت رایزن سلامت را با همکاری وزارت امور خارجه به تصویب رسانده ایم تا برنامه‌های گردشگران سلامت را از طریق سفارتخانه‌ها اجرا کنیم. نخستین سفارتی هم که این کار را انجام خواهد داد، سفارت ایران در بغداد است که رایزن سلامت ما در آنجا مستقر می‌بشود.

عین اللهی افزود: وزارت بهداشت، پایگاه اینترنتی و فضاهای آنلاین مناسبی را نیز طراحی کرده و همه گردشگران سلامت می‌توانند اطلاعات مورد نیاز خود از مراکز درمانی کشورمان را در هر جای دنیا که باشند، به دست بیاورند و مراکز درمانی خود را به درستی انتخاب کنند.

ادامه مطلب
ساخت بزرگ‌ترین کشتی جهان به آخر رسید؛ اغاز سفرها از اغاز سال 2024

وی با گفتن این که بیشترین مراجعات گردشگری سلامت را امروزه از کشورهایی همانند عراق و افغانستان داریم، او گفت: از ۶۴ ملیت گوناگون یک میلیون و ۲۰۰ هزار گردشگر سلامت در سال قبل به سرزمین مراجعه صورت گرفته است.

وزیر بهداشت در ادامه گفت: سالانه یک میلیارد دلار ارز از طریق گردشگری سلامت داخل سرزمین می‌بشود.

عین اللهی او گفت: ۱۰ سرزمین شامل عراق، افغانستان، پاکستان، عمان، بحرین، ارمنستان، تاجیکستان و کشورهای حاشیه خلیج فارس بیشترین مراجعه را در حوزه گردشگری سلامت به سرزمین دارند.

وی او گفت: مطابق آمار وزارت میراث فرهنگی و گردشگری، ۲۰ درصد از کل گردشگرانی که به سرزمین ما سفر می‌کنند، گردشگر سلامت می باشند و امیدواریم با تسهیلاتی که دولت قرار خواهد داد و با همکاری وزارت بهداشت و وزارت میراث فرهنگی و گردشگری ناظر رونق گردشگری سلامت در سال‌های آینده باشیم.

ادامه مطلب
سرماخوردگی کودکان چند بار در سال باشد طبیعی است؟

پر بیننده ترین سایت خبری تحلیلی فارسی زبان جهان ,اخبار سیاسی اخبار فرهنگ وهنر اخبار اجتماعی اخبار اقتصادی اخبار ورزشی و تکنولوژی را در سایت خبری تاشکن بخوانید.



منبع

0 0 رای ها
نظر دهی
اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها