خوش آمدید

۱۵ بازی برتر جنگ جهانی دوم که از شما یک سرباز واقعی می‌سازند - ویجیاتو

۱۵ بازی برتر جنگ جهانی دوم که از شما یک سرباز واقعی می‌سازند


جنگ جهانی دوم به گفتن یکی از ترسناک‌ترین و وحشتناک‌ترین رویدادهای بشری شناخته می‌بشود. جنگی که در آن میلیون‌ها سرباز و انسان بی‌گناه کشته شدند و در این بین؛ بازی‌های ویدئویی نیز در تلاش بودند تا به نوبه خودشان اشاره‌ای به این اتفاقات غم‌انگیز داشته باشد. به طوری که نسل جدیدی از بازی‌های ویدئویی ساخته شد که فقط به این اتفاقات تاریخی اشاره می‌کردند. بازی‌های ویدئویی این قابلیت را داشتند تا چیزهایی که دیگر مدیوم‌ها نمی توانند به عکس بکشند را روایت کنند و به همین علت؛ تعداد بسیاری از افراد ترجیح می‌دادند تا با منفعت گیری از بازی‌های ویدئویی؛ با این اتفاقات آشنا شوند.

به این علت اگر به موضوعات تاریخی علاقه‌مندید، در این مقاله از ویجیاتو همراه ما باشید تا نگاهی به ۱۵ مورد از بهترین بازی‌های اقتباسی از جنگ جهانی دوم بیندازیم که از شما یک سرباز واقعی می‌سازند. بازی‌هایی که بدون هیچ سانسوری؛ آن‌روی سیاه جنگ را به عکس کشیده‌اند و قطعا توانایی‌ای تامل‌ برانگیز برای گیمرها و افرادی خواهند می بود که به این موضوعات علاقه‌مندند.

Steel Division 2


بازی‌های استراتژیک قطعا توانایی‌‌ای بی‌نظیر از دنیای بازی‌های ویدئویی‌اند. اما یکی از محبوب‌ترین این بازی‌ها عناوینی می باشند که با اقتباس از جنگ جهانی دوم ساخته شده‌اند و در این بین نیز؛ Steel Division 2 دقیقا یکی از همین بازی‌ها است. این بازی که برای اولین‌بار در سال ۲۰۱۹ انتشار شد، با برچسب قیمتی ۳۹.۹۹ دلاری اراعه شده و شما می‌توانید آن را از طریق استیم دانلود و نصب کنید. Steel Division 2 سفری دوست داشتنی به جبهه شرقی و اروپای سال ۱۹۴۴ است.


نوشته پیشنهادی:مشکل مدل تازه پلی استیشن چیست؟مشکلات مدل تازه پلی استیشن ۵!
مشکل مدل جدید پلی استیشن چیست؟

المان‌های تاکتیکی؛ جهان دوست داشتنی و نقشه‌های پویای بازی Steel Division 2 جهت شده‌اند تا این بازی یک گفتن دلنشین باشد. این چنین گیم‌پلی این بازی تماما یک توانایی واقع‌گرایانه است و اگر به جستوجو یک بازی استراتژیک با داستانی سرگرم‌کننده هستید، Steel Division 2 گزینه‌ای زیاد دوست داشتنی برای گیمرهاست.

ادامه مطلب
پاراوزنه بردار ایران با کسب ۶ مدال در جام جهانی به پان کار رسیدند_تاشکن

Enlisted


قطعا یک بازی MMO آن‌هم از دنیای بازی‌های اقتباسی از جنگ جهانی دوم؛ موضوعی شگفت‌انگیز است که بازی Enlisted آن را به عکس کشیده. این بازی برای اولین‌بار درست در سال ۲۰۲۱ توسط استودیوی جدا گانه Darkflow Software به طور کاملا رایگان در دسترس گیمرهای کنسول‌های ایکس باکس سری اس و ایکس؛ پلی‌استیشن ۵ و نهایتا پی‌سی قرار گرفت. این بازی یک توانایی آنلاین می بود که به شما اجازه می‌داد تا جنگ جهانی دوم را از دید کاملا متغیری توانایی کنید.

داستان خوب این بازی در کنار گرافیک آن؛ جهت شده بودند تا Enlisted یک بازی دلنشین باشد. این بازی نیم‌نگاهی به رویدادهای تاریخی جنگ جهانی دوم داشت و جبهه‌های گوناگون این نبرد را به عکس می‌کشید و به شما اجازه می‌داد تا به همراه دوستانتان؛ سفری تاریخی داشته باشید و برای افتخار و کشورتان؛ در خط مقدم نبرد، مبارزه کنید.

Commandos 2: Men of Courage


راستش را بخواهید، درست در اغاز سال ۲۰۰۰ میلادی می بود که بازی‌های استراتژیک به اوج محبوبیت خودشان رسیدند. این بازی‌ها پادشاه بلامنازع بازی‌های ویدئویی بودند در این بین نیز؛ Commandos 2: Men of Courage از سال ۲۰۰۱؛ یکی از این بازی‌ها می بود. درواقع این بازی ویدئویی به قدری دلنشین می بود که فورا با نقدهای زیاد خوبی رو به رو شد و گیمرها نیز از این بازی راضی بودند. Commandos 2: Men of Courage درحال حاضر با قیمت ۴.۹۹ دلاری روی پلتفرم استیم دردسترس است و می‌توانید آن را به راحتی نصب و توانایی کنید.

پر بیننده ترین سایت خبری تحلیلی فارسی زبان جهان ,اخبار سیاسی اخبار فرهنگ وهنر اخبار اجتماعی اخبار اقتصادی اخبار ورزشی و تکنولوژی را در سایت خبری تاشکن بخوانید.


نوشته پیشنهادی:بهترین لباس‌هایی که می‌توانید در Assassin’s Creed: Mirage بپوشیدبهترین لباس‌هایی که بسیم می‌تواند در میانه مبارزه به تن کند
بهترین لباس‌هایی که می‌توانید در Assassin’s Creed: Mirage بپوشید

شما در دنیای این بازی ماموریت کنترل و هدایت ۹ کماندوی مهم را برعهده دارید که باید همسفر آن‌ها در ۱۰ سناریوی گوناگون باشید. سناریوهایی که هرکدامشان در قسمت مختلفی از تاریخ جنگ جهانی دوم را به عکس می‌کشند و به قدری دوست داشتنی‌اند که باید به سراغشان رفت. این چنین Commandos 2: Men of Courage از قسمت آنلاین نیز حمایتمی‌کرد و به شما اجازه می‌داد تا با دیگر بازیکنان نیز این بازی را توانایی کنید.

Silent Hunter III


با یک بازی همانند‌ساز از دنیای جنگ جهانی دوم چطورید؟ روی سخن بگویید‌مان با بازی Silent Hunter III از سال ۲۰۰۵ است که توسط استودیوی یوبیسافت ساخته شد. یک بازی استراتژیک – همانند‌ساز که در جنگ جهانی دوم جریان داشت و یک بازی نسبتا دوست داشتنی می بود که انحصارا برای پی‌سی ساخته شد. این چنین Silent Hunter III یکی از دقیق‌ترین بازی‌های ساخته شده از جنگ جهانی دوم است که در کنار داستانی عمیق، گیم‌پلی واقع‌گرایانه‌ای را نیز روایت می‌کرد.

ادامه مطلب
شهاب‌های جباری در صورت فلکی ثور

Silent Hunter III شما را مسئول یک زیردریایی نظامی می‌کرد که باید به همراه دیگر هم رزمانش؛ راهی برای ناکامی دشمن اشکار کند. این بازی حتی از المان‌های استراتژیک نیز منفعت گیری می‌کرد و ماموریت هدایت و رهبری خدمه این زیردریایی را نیز به شما واگذار می‌کرد و از شما می‌خواست تا در اوقات اضطراری؛ تصمیمات درستی بگیرید.

Panzer Corps 2


Panzer Corps 2 یکی از آن دسته از بازی‌های جذابی می بود که متاسفانه آن‌طوری که باید دیده نشد. این بازی که در سال ۲۰۲۰ توسط استودیوی Flashback Games برای پی‌سی ساخته شد، یکی از زیباترین و بهترین بازی‌های استراتژیک اقتباسی از جنگ جهانی دوم است که سخن برای گفتن دارد. بازی Panzer Corps 2 اگرچه امکان پذیر که در ابتدا یک بازی ساده به نظر برسد، اما زیبایی این بازی به قدری که باید وسوسه‌ کننده است تا شما را ناچار به توانایی این بازی کند.


نوشته پیشنهادی:آموزش تنظیم DNS برای کنسول‌های ایکس باکس
آموزش تنظیم DNS برای کنسول‌های ایکس باکس

بازی Panzer Corps 2 یک بازی استراتژیک با ۶۰ سناریو و مرحله داستانی است که هرکدامشان دیدی متفاوت نسبت به جنگ جهانی دوم دارند. از نبرد در کنار نازی‌ها بگیرید، تا مبارزه در سواحل نرماندی! این بازی درست همان‌چیزی است که گیمرها باید به سراغش بروند.

Order of Battle:  U.S. Pacific 


راستش را بخواهید، برای آن‌که بتواند بازی دوست داشتنی Order of Battle: U.S. Pacific را توانایی کنید، در ابتدا باید این بازی را با قیمت ۱۹.۹۹ دلاری تهیه کنید و برای این‌کار باید به سراغ پلتفرم استیم بروید. این بازی دلنشین یک توانایی شگفت انگیز از دنیای بازی‌های استراتژیک – مدیریتی است که تا بحال دی‌ال‌سی‌های جذابی را نیز دریافت کرده. جایی‌که باید کنترل ناوگان دریایی و هوایی ارتش آمریکا را در نبردهای جنگ جهانی دوم برعهده بگیرید.

بازی Order of Battle: U.S. Pacific تلاش کرده است تا در حد زیاد بسیاری به موضوعات تاریخی پایبند باشد. از نبردهای مختلفی چون نبرد اوکیناوا و میدوی بگیرید، تا دعوا به Pearl Harbor توسط ژاپنی‌ها. به این علت اگر به جستوجو یک بازی دلنشین‌اید، Order of Battle: U.S. Pacific را نادیده نگیرید.

Through the Darkest of Times


بازهم یک بازی استراتژیک دیگر از جنگ جهانی دوم که داستانی شگفت انگیز را به عکس کشیده! روی سخن بگویید‌مان با بازی Through the Darkest of Times است که توسط استودیوی Painbucket Games در سال ۲۰۲۰ از راه رسید و برای کنسول‌های نسل هشتمی؛ نینتندو سوئیچ؛ پی‌سی و نهایتا موبایل در دسترس قرار گرفت. اما این‌بار Through the Darkest of Times قرار نبوده است که از شما یک سرباز بسازد. ماجرا و داستان این بازی به سال ۱۹۳۳ برمی‌گردد. جایی‌که در سرزمین آلمان، نازی‌ها تبدیل به ابرقدرت شده‌اند و شما نیز باید به گفتن رهبر گروه مقاومت، انقلابی در روبه رو نازی‌ها را هدایت کنید.

ادامه مطلب
ربط مصرف لبنیات و افت خطر فشارخون بالا - تاشکن


نوشته پیشنهادی:۱۵ مسئله که باید پیش از اغاز Red Dead Redemption بدانیدبرگشت جان مارستون
۱۵ نکته که باید پیش از شروع Red Dead Redemption بدانید

Through the Darkest of Times تلاش دارد تا با روایت داستانی دلنشین، به شما نشان دهد که شهروندان آلمانی در دوره حکومت نازی‌ها در چه شرایطی بوده‌اند. Through the Darkest of Times از سوی منتقدان و گیمرهای تعداد بسیاری نیز ستایش شد و قطعا یکی از زیباترین بازی‌ها در این چنین لیستی است که باید به سراغش بروید.

Attentat 1942


منتهی اگر به جستوجو یک بازی ویدئویی هستید که توانایی‌ای بی‌نظیر از تاریخ جنگ جهانی دوم را به عکس بکشد، بدون شک باید به سراغ بازی Attentat 1942 بروید. یک بازی دلنشین که در سال ۲۰۱۷ انتشار شد و جنگ جهانی دوم را اکنون این‌بار از دید بازماندگان این اتفاقات روایت می‌کرد. Attentat 1942 خودش را یک بازی نقش‌آفرینی معارفه می‌کرد که انتخاب‌های شما در آن تاثییر مستقیمی داشتند و می‌توانستید سرنوشت افراد را تحول دهند.

Attentat 1942 با برچسب قیمتی ۸.۹۹ دلاری برای پی‌سی؛ موبایل و نینتندو سوئیچ انتشار شده که می‌توانید برای دانلود و نصب این بازی دوست داشتنی، به سراغ وب‌سایت‌های ثانویه نیز بروید و توانایی‌ای دلنشین از بازی Attentat 1942 داشته باشید.

Medal of Honor: Above and Beyond


راستش را بخواهید، وقتی بازی‌های مدال افتخار، پادشاهان بلامنازع بازی‌های جنگی بودند. اما متاسفانه این فرنچایز سال‌ها است که دیگر پیروزی چندانی ندارد و عملا به دست فراموشی‌ سپرده شده. منتهی آخرین کوششهای این فرنچایز برای احیای خودش، به سال ۲۰۲۰ باز می‌گردد. جایی‌که بازی Medal of Honor: Above and Beyond انتشار شد و برخلاف بازی‌های قبل این سری؛ اکنون تبدیل به یک بازی VR شده می بود که می‌توانستید آن را با منفعت گیری از عینک حقیقت مجازی Oculus بازی کنید.


نوشته پیشنهادی:۵ مکان‌ مهم کره زمین در استارفیلد و نحوه اشکار کردنشانزمین کاملا هم یک بیابون بی آب و علف نیست
۵ مکان‌ مهم کره زمین در استارفیلد و نحوه پیدا کردنشان

منتهی درست همان‌طوری که به گمان زیاد گمان زده‌اید، این بازی چندان پیروزی‌آمیز نبوده است. درواقع بازی شوتر اول شخص Medal of Honor: Above and Beyond با امتیاز متاکریتیک ۶۷ به مسیرش آخر داد و تبدیل به عنوانی شد، که احتمالا هیچکسی انتظارش را نداشت و آخرین میخ را به تابوب سری مدال افتخار کوبید.

Heroes & Generals


طبق معمول هنگامی سخن بگویید از بازی‌های رایگان می‌بشود، گیمرها انتظاراتشان را از این بازی‌ها پایین می‌آورند. چون آن‌ها باور دارند که بازی‌های رایگان، چندان کیفیت خوبی ندارند و توانایی‌شان ابدا گزینه خوبی نیست. اما هنگامی درمورد بازی Heroes & Generals سخن بگویید می‌کنیم؛ داستان مقداری متفاوت‌تر می‌بشود. این بازی که به طور رایگان روی استیم انتشار شده، یکی از زیباترین و بهترین بازی‌های ویدئویی از جنگ جهانی دوم است.

ادامه مطلب
تعویق زمان برگزاری نمایشگاه صنعت پلاستیک ایران به ۸الی۱۱آذر ماه ۱۴۰۳_تاشکن

Heroes & Generals یک بازی رایگان با المان‌های چندنفره است که به شما اجازه می‌داد تا با دوستانتان داخل خط مقدم نبرد شوید و با دشمنان مبارزه کنید. Heroes & Generals در سال ۲۰۱۶ انتشار شده و گرافیک آن؛ واقعا مثال‌زدنی است.

Hearts of Iron IV


صبر کنید، تا این مدت کارمان با دنیای بازی‌های استراتژیک به آخر نرسیده است. اگر به جستوجو یک بازی شاهکار از جنگ جهانی دوم هستید، به به سراغ بازی Hearts of Iron IV بروید. سخن بگویید از عنوانی است که برای اولین‌بار در سال ۲۰۱۶ توسط استودیوی Paradox Interactive انتشار شد و انحصارا برای پی‌سی درحال ساخت می بود. Hearts of Iron IV خودش را یک بازی استراتژیک معارفه می‌کرد که به گیمرها اجازه می‌داد تا تاریخ را آن‌طوری که دوست دارند، پیش ببرند.


نوشته پیشنهادی:۱۰ فیلمی که می‌توانند بازی‌ های ویدیویی عالی بسازندالگوی سینمایی برای تشکیل بازی
۱۰ فیلمی که می‌توانند بازی‌ های ویدیویی عالی بسازند

بازی Hearts of Iron IV جزئیات بی‌نظیری را نیز نقل می‌کرد. از نبردهای هوایی در سواحل نرماندی بگیرید، تا هدایت و کنترل تک به تک سربازها که اجازه می‌دادند تا Hearts of Iron IV یک بازی شاهکار استراتژیک از دنیای جنگ جهانی دوم باشد که گیمرها باید به سراغش بروند.

Hell Let Loose


بازی Hell Let Loose تا این مدت هم در مرحله های اولیه ساختش قرار دارد و فقط به طور Early Access دردسترس گیمرهاست. اما با این‌حال بقدری پتانسیل دارد که شما بخواهید در این چنین لیستی به سراغ بازی Hell Let Loose بروید. یک بازی تکتیکال – شوتر که در سال ۲۰۱۹ برای کنسول‌های نسل نهمی و پی‌سی ساخته شد. این بازی گیمرها را در یک نبرد خونین قرار می‌دهد. نبردی که بازیکنان باید در ۲ تیم ۵۰ نفره با یکدیگر مبارزه کنند و تیمی که بیشترین امتیاز را داشته باشد، برنده بازی خواهد شد.

این چنین وجود بیشتر از ۱۴ مرحله گوناگون در بازی شوتر Hell Let Loose؛ گرافیک خوب آن و از همه مهم‌تر، صداگذاری مثال‌زدنی این بازی، جزو دلایلی‌اند که از این بازی دوست داشتنی یک توانایی بی‌نظیر را ساخته‌اند که هر گیمری برای یک‌بار هم که شده، باید به سراغش برود.

Battlefield V


درست در سال ۲۰۱۸ می بود که استودیوی Dice مجددا به سراغ سری بتلفید رفت و بازی Battlefield V را معارفه کرد. این بازی یازدهمین نسخه در سری بتلفیلد می بود و دنباله‌ای مستقیم برای بازی Battlefield 1 محسوب می‌شد که در سال ۲۰۱۶ انتشار شده می بود. این بازی موفق شد تا کارکرد نسبتا خوبی داشته باشد و با امتیاز متای ۸۱؛ طولی نکشید که به گفتن یکی از بهترین بازی‌های سری بتلفیلد معارفه شد. این بازی برای کنسول‌های نسل نهمی و پی‌سی ساخته شده می بود و استودیوی Dice برای گسترش آن؛ از موتور بازی‌سازی Frostbite 3 منفعت گیری کرده می بود.

ادامه مطلب
خبری تازه از «میهمانی» ایرج طهماسب در تلویزیون_تاشکن


نوشته پیشنهادی:چه اتفاقاتی در کمیک پیش درآمد بازی Spider-Man 2 رخ می‌دهد؟چه بر سر دو مردعنکبوتی خواهد آمد؟
چه اتفاقاتی در کمیک پیش درآمد بازی Spider-Man 2 رخ می‌دهد؟

اولین‌ چیزی که از بازی Battlefield V؛ یک گفتن دلنشین را ساخته می بود، گرافیک مثال‌زدنی این بازی است. به طوری که حتی با گذشت سال‌ها از انتشار کردن این بازی؛ Battlefield V هم چنان به گفتن یکی از زیباترین بازی‌های شوتر تاریخ شناخته می‌بشود و اگر برتری شما از توانایی یک بازی ویدئویی گرافیک آن باشد، بازی Battlefield V از استودیوی Dice قطعا گزینه خوبی برایتان خواهد می بود.

Post Scriptum


صادقانه بگویم؛ هیچ چیزی به اندازه توانایی یک بازی آنلاین آن‌هم با وجود دوستانتان؛ دلنشین نیست. به اختصاصی اگر این بازی‌ها در جنگ جهانی دوم روایت شوند. موضوعی که بازی Post Scriptum از سال ۲۰۱۶ به سراغش رفته و به شما اجازه می‌دهد تا یک بازی دوست داشتنی ‌آنلاین را توانایی کنید. Post Scriptum به طور انحصاری برای پی‌سی دردسترس است و با پشتیبانی موتور بازی‌سازی آنریل انجین ۴ ساخته شده.

بازی Post Scriptum یک بازی شوتر اول شخص است، اما سازندگان این بازی برای جذابیت هرچه زیاد تر Post Scriptum؛ از المان‌های استراتژیک – تکتیکال نیز منفعت گیری کرده‌اند و همین نوشته جهت شده تا گیمرها توانایی‌ای دلنشین از این بازی داشته باشند.

Call of Duty: World at War


نوبتی هم که باشد، نوبت به یک بازی دلنشین از استودیوی اکتیویژن می‌رسد. روی صحبتمان با بازی Call of Duty: World at War است که درست در سال ۲۰۰۸ انتشار شد و در همان سال نیز برنده جایزه بهترین بازی کنسول پلی استیشن ۳ شد. Call of Duty: World at War یک بازی شاهکار می بود که نه‌تنها گرافیکی خوب در زمان اراعه داشت، بلکه کمپین داستانی آن نیز به قدری عمیق می بود و می‌توانستید آن حس وحشتناک جنگ را به گیمرها منتقل کند.


نوشته پیشنهادی:بازی های رایگان استیم، اپیک گیمز، پلی‌استیشن و ایکس‌باکس + بهترین تخفیف‌ها [هفته آخر اردیبهشت ۱۴۰۲]همین اکنون با قیمت کمتر یا کاملا رایگان بازی کنید
بازی های رایگان استیم، اپیک گیمز، پلی‌استیشن و ایکس‌باکس + بهترین تخفیف‌ها [هفته آخر اردیبهشت ۱۴۰۲]

این چنین موسیقی‌ حماسی و از همه مهم‌تر، قسمت آنلاین – چندنفره Call of Duty: World at War؛ جهت شده بودند تا این بازی سخن برای گفتن داشته باشد و اگر به جستوجو یکی از زیباترین بازی‌های ویدئویی تاریخ هستید، باید حتما سری به Call of Duty: World at War بزنید.



منبع

0 0 رای ها
نظر دهی
اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها