خوش آمدید

قرآن کتاب حکمرانی اداره و رشد جامعه است

قرآن کتاب حکمرانی اداره و رشد جامعه است

به نقل از خبرگزاری برنا، محمدباقر قالیباف،رییس مجلس شورای اسلامی در افتتاحیه چهلمین دوره مسابقات بین‌المللی قرآن او گفت: قرآن و کتابی که برای هدایت و آموزش و پرورش است.

او همین طور گفت: این ماموریت نبی مکرم اسلام است که آموزش و پرورش و حکمت به جامعه آموخته بشود و این کتاب برای این آموختن و حرکت است.

رئیس مجلس فرمود: بدون شک این اجلاس و اینگونه نشست ها بهترین هنجارسازی ها برای انس با قرائت است؛ قرآن کتاب زندگی و حکمرانی و اداره و رشد جامعه است

قالیباف این چنین با گفتن این که مهم‌ترین معیار رشد یک جامعه، عقلانیت دینی آن جامعه است، او گفت: مهم ترین شاخص برای یک جامعه، رشد تفکر و عقلانیت دینی در آن جامعه است لذا جامعه قرآنی جامعه ای است که هر روز در آن رشد و عقلانیت دینی زیاد تر از قبل باشد و در این مسیر قدم بردارد و این کار معنوی است.

ادامه مطلب
در آینده سهم هوش بیولوژیکی به کمتر از 1 درصد خواهد رسید_تاشکن

او همین طور گفت: این که رهبری فرموند امام ما امام تحول است ریشه در همین مسئله دارد؛ مقام معظم رهبری در عید مبعث به همین نوشته اشاره کردند که انقلاب اسلامی در ادامه بعثت و برانگیختگی برای تحول و رشد و احیای مجدد اسلام و عزت مسلمین است.

قالیباف اصرار کرد: این انقلاب رو به جلو ادامه دارد و ان‌شاءلله پیش خواهد رفت به طوری که دیدیم چه تاثیراتی در اتحاد مسلمین و مقابله با استکبار و رژیم جنایتکار و کودک کش صهوینستی داشته و امت اسلامی ایستاده است.

ادامه مطلب
اولویت استانداری قم اتمام پروژه های نیمه تمام باشد



منبع

0 0 رای ها
نظر دهی
اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها