خوش آمدید

سپاهان 1 - الهلال 1

سپاهان ۱ – الهلال ۱



به نقل از

خبرگزاری موج


، الهلال با کسب ۱۶ امتیاز از ۶ مسابقه مقتدرانه به گفتن تیم اول گروه چهارم به مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا رسیده و از نظر دیگر سپاهان با کسب ۱۰ امتیاز به گفتن یکی از ۳ تیم برتر سوم به این مرحله از مسابقات راه اشکار کرده است. طلایی پوشان اصفهانی که روزهای زیاد سختی را در مرحله گروهی توانایی کردند، با دشوارترین قرعه ممکن هم روبرو شدند، اما با دقت به حل مشکلات ورزشگاه نقش جهان در جو پرشور هواداران‌شان امیدوار به کسب پیروزی می باشند تا با دست پر به بازی برگشت بروند که سوم اسفند ماه در ریاض برگزار خواهد شد.

ادامه مطلب
خداحافظی رامین رضاییان در شب بردن جام حذفی_تاشکن

سلمان الفرج ستاره باتجربه الهلال که سابقه بازی روبه رو زیاد تر تیم های ایرانی را دارد، برای اولین بار در ورزشگاه بزرگ نقش جهان روبه رو سپاهان قرار خواهد گرفت. او از بازیکنانی است که توانایی کار کردن با ژوزه مورایس را در سال قهرمانی با الهلال دارد. مورایس که اکنون سرمربی سپاهان است، زمان کوتاهی مسئولیت‌دار مربیگری الهلال می بود و با این تیم به قهرمانی عربستان رسید.

احمد العلی داور کویتی بازی نسبتا جنجالی ایران و قطر مجدد در یک مسابقه حساس برای ایرانی‌ها سوت می‌زند. او پیش از اغاز مسابقه با پشتیبانی‌هایش در فضای ورزشگاه نقش جهان به گرم کردن پرداخت و از سوی هواداران سپاهان تشویق شد.

غیبت رضا اسدی با اهمیت ترین اتفاق ترکیب یازده نفره سپاهان است.

 

پر بیننده ترین سایت خبری تحلیلی فارسی زبان جهان ,اخبار سیاسی اخبار فرهنگ وهنر اخبار اجتماعی اخبار اقتصادی اخبار ورزشی و تکنولوژی را در سایت خبری تاشکن بخوانید.

ادامه مطلب
امواج گرانشی برای اولین‌بار شناسایی شدند

هواداران سپاهانی با استایل خاص در ورزشگاه نقش جهان

الهلال بازیکن آسیایی ندارد تا از سهمیه ششم (۵+۱) منفعت گیری کند ولی شب قبل گرامی بهیچ استرالیایی به گفتن سهمیه ششم آسیایی  برای النصر بازی کرد.

رنان لودی که از مارسی به تازگی به النصر مدام در ترکیب مهم تیم وجود ندارد و ناصر الشهرانی به جای او بازی می کند.

یاسین بونو، سنگربان مراکشی تیم فوتبال الهلال، در سفر قبلی به ایران برای مصاف با نساجی وجود نداشت، ولی در این مسابقه در اردوی تیم وجود دارد و در ترکیب مهم قرار گرفته است.

البلیهی و تمبکتی، زوج خط دفاعی تیم ملی عربستان، در این مسابقه زوج قلب خط دفاعی الهلال می باشند.

مصاف سپاهان و الهلال با گل رامین رضاییان و به شکل دلنشین و پرحادثه‌ای در جریان است.

ادامه مطلب
آیا طراحی تلفنها به دوران اوج خود رسیده است؟

الهلال با کسب ۱۶ امتیاز از ۶ مسابقه مقتدرانه به گفتن تیم اول گروه چهارم به مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا رسیده و از نظر دیگر سپاهان با کسب ۱۰ امتیاز به گفتن یکی از ۳ تیم برتر سوم به این مرحله از مسابقات راه اشکار کرده است. طلایی پوشان اصفهانی که روزهای زیاد سختی را در مرحله گروهی توانایی کردند، با دشوارترین قرعه ممکن هم روبرو شدند، اما با دقت به حل مشکلات ورزشگاه نقش جهان در جو پرشور هواداران‌شان امیدوار به کسب پیروزی می باشند تا با دست پر به بازی برگشت بروند که سوم اسفندماه در ریاض برگزار خواهد شد.

مالکوم در شلوغی محوطه جریمه سپاهان موفق شد از ریباند ضربه میتروویچ منفعت گیری کند و گل تصاویر را داخل دروازه مطلب نیازمند کرد.

الهلال با کسب ۱۶ امتیاز از ۶ مسابقه مقتدرانه به گفتن تیم اول گروه چهارم به مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا رسیده و از نظر دیگر سپاهان با کسب ۱۰ امتیاز به گفتن یکی از ۳ تیم برتر سوم به این مرحله از مسابقات راه اشکار کرده است. طلایی‌پوشان اصفهانی که روزهای زیاد سختی را در مرحله گروهی توانایی کردند، با دشوارترین قرعه ممکن هم روبرو شدند، اما با دقت به حل مشکلات ورزشگاه نقش جهان در جو پرشور هواداران‌شان امیدوار به کسب پیروزی می باشند تا با دست پر به بازی برگشت بروند که سوم اسفندماه در ریاض برگزار خواهد شد.

ادامه مطلب
«نون خ5» به چابهار رسید



آیا این خبر سودمند می بود؟





منبع

0 0 رای ها
نظر دهی
اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها