خوش آمدید

دعوا برسر نخواستن یورگن کلینزمن در کره جنوبی بالا گرفت

دعوا برسر نخواستن یورگن کلینزمن در کره جنوبی بالا گرفت




سپس از کارکرد ضعیف تیم ملی فوتبال کره جنوبی، کمیته فنی فدراسیون فوتبال کره جنوبی با غیر مقبول بودن ادامه وجود یورگن کلینزمن خواهان اخراج سرمربی آلمانی از این تیم شد.

ادامه مطلب
اردن فینالیست اول جام ملت‌های آسیا شد


به نقل از

خبرگزاری موج


، کمیته فنی فدراسیون فوتبال کره جنوبی بعد از حذف تیم ملی این سرزمین در نیمه نهایی جام ملت‌های ۲۰۲۳ آسیا روبه رو اردن تصمیم به بازدید کارکرد یورگن کلینزمن سرمربی آلمانی گرفت.

در نشست امروز کمیته فنی که همه اعضا در آن وجود داشتند کلینزمن نیز با ربط زنده تصویری وجود داشت تا پاسخگوی عملکردش در این دوره از رقابت‌ها باشد.

او که به علت لبخندهای بعد از حذف تیم ملی کره جنوبی به شدت مورد انتقاد اهالی فوتبال در این سرزمین قرار گرفته می بود بعد از او گفت و گوی حدودا پنج ساعته کمیته فنی فدراسیون فوتبال کره جنوبی موفق نشد اعضا را قانع کند تا آنها نظر مشورتی خود مبنی بر اخراج کلینزمن را رسانه‌ای کرده و در اختیار کمیته اجرایی قرار دهند.

ادامه مطلب
توقف کره‌ جنوبی با دو گل روبه رو اردن

«هوانگ بو کوان» مدیر کمیته فنی فدراسیون کره بعد از این جلسه به خبرنگاران او گفت: «به دلایل گوناگون، این نتیجه حاصل شد که کلینزمن دیگر نمی‌تواند به گفتن مربی تیم ملی رهبری را انجام دهد و باید جانشین بشود. برخی نگرش کلینزمن نسبت به شغلش از جمله افتزمان در کره جنوبی را “بی احترامی” به مردم می دانند».

اکنون فدراسیون کره جنوبی قرار است تصمیم نهایی خود را در خصوص ادامه همکاری با این چهره نام‌آشنای فوتبال آلمان گرفته و تا آخر ماه جاری میلادی اظهار کنند.




آیا این خبر سودمند می بود؟





دیدگاه های ارسال شده توسط شما، بعد از تایید توسط خبرگزاری موج در وب انتشار خواهد شد.

ادامه مطلب
کلینزمن تصمیم استعفا از تیم کره را ندارد


مطلب هایی که حاوی تهمت و افترا باشد انتشار نخواهد شد.


مطلب هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد انتشار نخواهد شد.



منبع

0 0 رای ها
نظر دهی
اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها