خوش آمدید

باور دارم که بازیکنان سپاهان بسیار باکیفیت و حرفه‌ای هستند

باور دارم که بازیکنان سپاهان زیاد باکیفیت و حرفه‌ای می باشند


سرمربی سپاهان:

سرمربی سپاهان در نشست خبری پیش از بازی با الهلال از کیفیت بالای بازیکنانش تمجید کرد.

ادامه مطلب
پرسپولیس دوازدهم آسیا و استقلال به رتبه 38 رسید


به نقل از

خبرگزاری موج


 ، سپاهان و الهلال فردا پنجشنبه در چارچوب مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا در ورزشگاه نقش جهان به مصاف هم می‌روال. ژوزه مورایس، سرمربی سپاهان در نشست خبری پیش از دیدار تیمش در مرحله لیگ هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا روبه رو الهلال اظهار کرد: امیدوارم استقبال خوبی از الهلال شده باشد و برایشان آرزوی بهترین‌ها را دارم که به یک سرزمین فوق العاده آمدند و یک جو زیاد خوب را در یک ورزشگاه خوب توانایی خواهند کرد.

او درمورد ادامه روال مثبت سپاهان او گفت: فوتبال هیچوقت در هیچ وقتی یکسان نیست. بازیکنان ما تلاش کردند و توانستند به مرحله بعدی همراه شوند. من هیچ کاری بدون کیفیت بازیکنان نمی‌توانم انجام دهم. هیچ سختی و استرسی روی بازیکنان نیست و هیچ انتظاری نداریم. تنها آرزویم این است که کاری انجام دهیم که بعدا یادمان باشد تحول تشکیل کردیم. من در زندگی شخصی هم یک تیم را رهبری کردم. اکنون خوشحال هستم اما فردا را نمی‌دانم.

ادامه مطلب
سه فیلم دوبله شده تازه در راه آنتن تلویزیون

او درمورد گمان پیروزی سپاهان روبه رو الهلال او گفت: من هر روز انتظار بهترین‌ها را دارم. باور دارم بازیکنانم این کیفیت را دارند. یکی از اسم‌ها رامین رضاییان است که در همین نشست وجود دارد. ما همه حرفه‌ای هستیم و بهترین شرایط را برای خودمان می‌خواهیم. او گفت و گو فقط باور کردن است و این مهم است.

سرمربی سپاهان در جواب به سوالی درمورد انگیزه‌ اختصاصی‌اش از تقابل با الهلال، تیم سابقش و ژسوس فرمود: اکنون سرمربی سپاهان هستم نه الهلال. من در قبل زندگی نمی‌کنم و اکنون در کنار شما هستم. قبل به آخر رسیده است. اگر از من سوال کنید که دوستی در آن سرزمین دارید، باید بگویم بله. تا این مدت دوستشان دارم اما اکنون اینجا هستم و تلاش می‌کنم بهترین عملکردمان را در سپاهان اراعه دهیم. تفکرات من اکنون برای این تیم است.

ادامه مطلب
اینفوگرافیک| سالم‌ترین گزینه‌های غذایی در طول دوره شیمی‌درمانی

او درمورد شور هواداران سپاهان و هواداران ایرانی در فوتبال گفت: ما در ایران هستیم. ایران متفاوت است و جو نقش جهان فوق العاده است. ورزشگاه الهلال هم زیباست و بازی زیبایی را در این ورزشگاه خواهیم داشت. برای تیم‌هایی همانند الهلال جو ورزشگاه نقش جهان طبیعی است. فردا اولین بازی است که بانوان در ورزشگاه وجود دارند. فردا با وجود آن‌ها همانند عربستان جو بهتری خواهیم داشت. تفاوتی که وجود دارد تعداد هواداران است که فکر نمی‌کنم تعداد آن‌ها به تعداد هواداران ما برسد. با این حال در کل بازی زیبایی خواهیم دید.




آیا این خبر سودمند می بود؟





منبع

0 0 رای ها
نظر دهی
اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها