خوش آمدید

گوگل بیش از 170 میلیون نقد و بررسی فیک را در سال 2023 حذف کرده است

گوگل بیشتر از ۱۷۰ میلیون نقد و بازدید فیک را در سال ۲۰۲۳ حذف کرده است


گوگل به‌گفتن بزرگترین موتور جستجوی اینترنت، شرایطی را برای کاربران فراهم کرده تا بتوانند نظرات خود را در رابطه محصولات و خدمات به‌اشتراک بگذارند. اکنون این شرکت اظهار کرده که در سال ۲۰۲۳ بیشتر از ۱۷۰ میلیون نقد و بازدید فیک را از موتور جستجو و گوگل مپس حذف کرده است.

کاربران این زمان را دارند تا نظرات خود را در رابطه محصولات و خدمات معارفه شده در گوگل یا در گوگل مپس، نقل کنند. آمارها مشخص می کند هر روز درحدود بیشتر از ۲۰ میلیون نقد و بازدید به قسمت جستجوهای گوگل و این چنین در گوگل مپس اضافه می‌بشود. گفتنی است این حجم از اطلاعات، همیشه واقعی نبوده و برخی از نظرات جعلی می باشند. گوگل در سال قبل میلادی بیشتر از ۱۷۰ میلیون نظر جعلی را حذف کرده است.

ادامه مطلب
باخت مقابل ازبکستان کار امیدهای ایران را به اما و اگر کشاند
گوگل بیشتر از ۱۷۰ میلیون نقد و بازدید فیک را در سال ۲۰۲۳ حذف کرده است ۱۴

حذف بیشتر از ۱۷۰ میلیون نظر جعلی توسط گوگل

برخی از برنامه‌های آنلاین وجود دارند که می‌توان از طریق آنها نظرات جعلی ارسال کرد. گوگل برای جلوگیری از فعالیت این چنین برنامه‌هایی اظهار کرده که تغییراتی در الگوریتم‌های بازدید و قسمت ثبت نظرات خود به وجود اورده است. این شرکت تصمیم دارد تا از انتشار کردن نقد و بازدید‌های جعلی جلوگیری کند تا قسمت نظرات و بازدید‌های جستجوی گوگل و گوگل مپس حاوی اطلاعات درستی باشند.

در همین جهت این شرکت در سال قبل میلادی موفق شده است تا نزدیک به ۱۷۰ میلیون نقد و بازدید جعلی را حذف کند تا کاربران بتوانند به داده‌های موثق‌تر و دقیق‌تری دسترسی داشته باشند. این شرکت در پست وبلاگ خود به این نوشته اشاره کرده است که برخی از نقد و بازدید‌های جعلی سیاست‌های این شرکت را زیر سوال می‌برند و باید حذف شوند. انگارً در سال ۲۰۲۳ تعداد نقد و بازدید‌های جعلی به‌شکل مشهودی نسبت به سال قبل از آن افزایش اشکار کرده است. آمارها مشخص می کند که در سال ۲۰۲۳ گوگل موفق شده نزدیک به ۴۵ درصد نظرات جعلی بیشتری نسبت به سال ۲۰۲۲ حذف کند.

ادامه مطلب
گوگل با هوش مصنوعی خود به تشکیل نقشه ماهواره‌ای نشت متان پشتیبانی می‌کند
آخرین مطالب



منبع

0 0 رای ها
نظر دهی
اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها