خوش آمدید

دیشب برای منچسترسیتی ایده‌آل بود

دیشب برای منچسترسیتی ایده‌آل می بود


گواردیولا:

سرمربی منچسترسیتی بعد از پیروزی قاطع همشهری‌ها برابر کپنهاگن به ستایش از کارکرد شاگردانش پرداخت.


به نقل از

خبرگزاری موج


، منچسترسیتی دور رفت مرحله یک‌هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا را مقتدرانه اغاز کرد و در خانه کپنهاگن با نتیجه سه بر یک به پیروزی دست یافت تا صعودش را به دور سپس تا نزدیک به بسیاری قطعی کند.

ادامه مطلب
رادیو انتخاب از 23 بهمن اغاز به کار می کند

به نوشته مارکا، پپ گواردیولا در نشست خبری بعد از بازی او گفت: این نتیجه زیاد خوب است. واقعا به تیمم افتخار می‌کنم. پیروزی مهمی را به دست آوردیم. امشب برای ما ایده‌آل می بود و همه چیز به‌خوبی پیش رفت. در لحظات حساس بازی صبور بودیم و با حوصله بازی کردیم.

او در ادامه گفت: نمایش و انگیزه بازیکنان زیاد خوب می بود. گل سوم به ما پشتیبانی کرد. امیدوارم در زمین خودمان با اقتدار کار را همه کنیم و راهی دور سپس شویم. از همان دقیقه نخست بازی خوبی را به نمایش گذاشتیم؛ هر چند در برخی از دقایق خوب نبودیم و یک گل را هم دریافت کردیم.

ستاره سیتی در این بازی کوین دی‌بروینه می بود که یک گل زد و دو پاس گل هم داد. گواردیولا درمورد این بازیکن بلژیکی او گفت: او استثنایی است. او یک گل شگفت‌انگیز با پاس فودن به ثمر رساند.

ادامه مطلب
استعلام سیم کارت ایرانسل | کد دستوری + آموزش جامع تصویری

سرمربی همشهری‌ها در آخر او گفت: بازیکنان بزرگ در زمان‌های سخت خودشان را نشان خواهند داد. این یکی از بازی‌های سخت می بود و بازیکنان سیتی خودشان را به‌خوبی نشان دادند. از نتیجه کاملا راضی‌ام. یک بازی خوب را به نمایش گذاشتیم. با آن‌که حریف در نیمه دوم با پنج دفاع کننده بازی کرد با این حال ما کار خودمان را انجام دادیم و انسجام و ریتم ملزوم را داشتیم.




آیا این خبر سودمند می بود؟





منبع

0 0 رای ها
نظر دهی
اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها