خوش آمدید

مصرف اینترنت بازی‌های آنلاین چقدر است؟

بهترین بازی های فوتبال دونفره اندروید


اگر به جستوجو بهترین بازی های فوتبال دونفره اندروید هستید، بعد جستجو و تحقیق شما در اینجا به آخر می‌رسد، چرا که با یک علاقه‌مند به بازی برخورد کرده‌اید که دوست دارد به توانایی بازی‌های آنلاین و آفلاین تلفنهای هوشمند بپردازد. فوتبال در کم‌ترین حالت برای من شوق‌انگیز‌ترین و باحال‌ترین بازی است و اگر شما به جستوجو بازی‌های موبایلی آن هستید به این معنی است که فوتبال در زندگی شما نیز نقش جدی‌ و ارزشمندی را ایفا می‌کند. نگاه‌کردن و بازی‌کردن این بازی در زمین مسابقه برای سلامتی سودمند است، اما بعضی اوقات شما نیاز دارید تا این بازی را روی گوشی هوشمند خود و با صفحه نمایش با وضوح بالا و گرافیک پیشرفته توانایی کنید تا حسی واقع‌گرایانه را به شما بدهد.

اکنون صدها بازی فوتبالی چندنفره آنلاین حاضر است، اما هر شخصی به انجام بازی‌های آنلاین علاقه ندارد. این چنین اولین مشکل این چنین بازی‌هایی این است که به اینترنتی فعال، پایدار و پرسرعت نیاز دارد و اگر برعکس آنچه گفتیم اینترنت ضعیفی داشته باشید در اواسط بازی توانایی شما به کلی خراب خواهد شد، چرا که کارکرد، گرافیک و همه چیز به کلی خراب می‌بشود. ناگفته نماند که توانایی بازی‌های آنلاین بیش‌ از عناوین آفلاین باتری گوشی شما را افت می‌دهد.

بازی‌های زیاد بسیاری در عرصه عناوین چند نفره فوتبالی در دسترس است، اما همه آن‌ها عالی نیستند. با این حال ما فهرستی امتحان‌شده و بازدید‌شده را برای شما فراهم کرده‌ایم. ما هر برنامه در این فهرست را عمیقاً قیاس کرده‌ایم و به همین علت با بهترین بازی های فوتبال دونفره اندروید طرف هستیم. شما با این بازی‌ها می‌توانید فن و توانمندیهایتان را علاوه بر زمین مسابقه واقعی، روی صفحه گوشی نیز به نمایش بگذارید. با ویجیاتو همراه باشید.


نوشته پیشنهادی:مصرف اینترنت بازی‌های آنلاین چه مقدار است؟برای آن‌هایی که می‌خواهند سر از راز خالی شدن حجم اینترنتشان در آورند

۰۱. Dream League Soccer (DLS)

بهترین بازی های فوتبال دونفره اندروید
بهترین بازی های فوتبال دونفره اندروید ۱۰۷

بازی Dream League Soccer یکی از بهترین و شگفت‌انگیز‌ترین عناوین فوتبالی برای موبایل است. این گفتن شامل بازی‌های کامل، تیم‌های کامل و یک زمین مسابقه پر از فعالیت است. در واقع با یک بازی فوتبالی ساده اما قوی طرف هستیم که به شما حس توانایی‌ای واقعی را منتقل خواهد کرد. این چنین می‌توانید از بین سه هزار و پانصد بازیکن حرفه‌ای بازی برای ساخت تیم رویایی خود منفعت گیری کنید.

ادامه مطلب
تدوین لایحه حمایتاز حقوق مادی و معنوی پرستاران - تاشکن

این چنین در این بازی می‌توانید به طور مشترک به شبکه محلی وای‌فای خود وصل شده و به طور تیم در روبه رو تیم با دیگران بازی کنید. اگر شما یک طرفدار فوتبال بوده و به جستوجو یک توانایی در حد بازی‌های کنسولی روی گوشی خود هستید که حتی در آن کنترل بیشتری روی بازیکنان و بازی داشته باشید، بعد بازی Dream League Soccer برای شما است.

۰۲. eFootball PES

بهترین بازی های فوتبال دونفره اندروید
بهترین بازی های فوتبال دونفره اندروید ۱۰۸

گسترش‌دهندگان کمپانی کونامی با الهام از بازی محبوب و کنسولی PES، عنوانی شبیه را با نام eFootball PES برای موبایل ساخته‌اند. با دوستان خود در این گفتن یک مسابقه محلی (Local) را توانایی کنید یا دوستان خود را به طور آنلاین ثبت‌نام کنید و با هم و به طور اینترنتی به توانایی این گفتن که یکی از بهترین بازی های فوتبال دونفره اندروید است بپردازید.

۰۳. Extreme Football

بهترین بازی های فوتبال دونفره اندروید
بهترین بازی های فوتبال دونفره اندروید ۱۰۹

گفتن Extreme Football یک بازی شگفت‌انگیز چندنفره است که در آن می‌توانید به شکل تیم‌های سه‌ نفره و با دوستان خود علیه گروه‌های دیگر از سراسر جهان بازی کنید. این بازی مفرح سیستم کنترل زیاد خوبی داشته و در آن پاس‌دادن، دریبل‌کردن و هر حرکت فرد دیگر به طور زیاد عالی و روان طراحی شده است. این بازی این چنین دارای گرافیک خیره‌کننده‌ای است که حسی واقعی را در طول توانایی‌تان به شما منتقل می‌کند.

پر بیننده ترین سایت خبری تحلیلی فارسی زبان جهان ,اخبار سیاسی اخبار فرهنگ وهنر اخبار اجتماعی اخبار اقتصادی اخبار ورزشی و تکنولوژی را در سایت خبری تاشکن بخوانید.

ادامه مطلب
«وداع با اسلحه» قصه گو به تعبیر دراماتیک است/ باید به فکر مستندهای سریالی درمورد قضیه فلسطین باشیم

می‌توان او گفت که با عنوانی طرف هستیم که هر بازیکن فوتبالی باید یک بار هم که شده آن را امتحان کند. برخی از بازدید‌ها در برنامه گوگل پلی به این نوشته اشاره دارد که این گفتن برخی‌اوقات به دلایل نامشخصی به مشکل می‌خورد. در هر حال یادتان نرود که حتما سری به این بازی زده و خودتان آن را امتحان کنید.


نوشته پیشنهادی:داستان ما گیمرهای ایرانی با بازی های آنلاین | ویجی کست
داستان ما گیمرهای ایرانی با بازی های آنلاین | ویجی کست

۰۴. Football Strike

بهترین بازی های فوتبال دونفره اندروید
بهترین بازی های فوتبال دونفره اندروید ۱۱۰

بازی Football Strike یک گفتن چندنفره است که در آن به ضربات آزاد می‌پردازید. این چنین می‌توانید در مد حرفه‌ای آن برای خود نامی دست و پا کنید. در واقع با یک بازی رایگان طرف هستید که می‌توانید با دوستانتان به توانایی آن بنشینید. با دقت به زمان محدودتان به شکل سریعی و برای جمع‌آوری امتیاز به اهداف شوت بزنید یا در حالت ضربه آزاد به نوبت هم به گفتن مهاجم و هم دروازه‌بان بازی کنید. این چنین در بازی Football Strike می‌توانید مهاجم و دروازه‌بان خود را باب میل خود طراحی کنید و سبک خود را با رنگ‌های تیمی و موارد دیگر نشان دهید. توانایی این گفتن ساده با گیم‌پلی سریعش آسان است و به شما یک سرگرمی بی‌آخر مسابقه‌ای را اراعه می‌دهد.

۰۵. Final Kick

بهترین بازی های فوتبال دونفره اندروید
بهترین بازی های فوتبال دونفره اندروید ۱۱۱

گفتن Final Kick یکی از بهترین بازی های فوتبال دونفره اندروید است و هم به طور آنلاین و هم آفلاین در دسترس است. با این که در حالت آفلاین آن تنها ناظر ۲۰ مسابقه محلی هستیم، اما همین کافی‌ست تا وقتی که حوصله‌تان سر می‌رود شما را سرگرم کند. این بازی توسط شرکت Ivanovich Games گسترش یافته است. طراح بازی با در نظر گرفتن همه جنبه‌های بازی در ذهنش این گفتن را گسترش داد.

در گفتن Final Kick طوری از ضربات پنالتی بازی لذت خواهید برد که انگار در فینال مسابقات فوتبال هستید. با این برنامه چند‌نفره شگفت‌انگیز این زمان را دارید که با بهترین تیم فوتبال جهان با رکورد گل‌های عالی‌شان بازی کنید. تنها کاری که باید کنید این است که ضربه‌های فوتبالی خود را با تمرین عالی کنید و با نمود‌های خاص بازی به شوت‌کردن بپردازید. این چنین باید با دفع توپ‌ها به گفتن دروازه‌بان و چیز‌هایی که حرف های شد راه خود را به فهرست قهرمانان جهانی باز کنید.

ادامه مطلب
هایما 7X هم موفق نشد طلسم مینی‌ون‌ها و استیشن‌ها را در بازار ایران بشکند!

۰۶. World Soccer League

بهترین بازی های فوتبال دونفره اندروید
بهترین بازی های فوتبال دونفره اندروید ۱۱۲

بازی The World Soccer league یک گفتن خوش‌ساخت، آشکار و یک همانند‌ساز فوتبالی قوی است. این بازی این چنین یک محیط شگفت‌انگیز را برای عاشقان فوتبال فراهم می‌کند. این گفتن نزدیک به ۶۰ تیم ملی، ۶۰ باشگاه و بیشتر از دو هزار بازیکن دارد و این چنین دارای چهار مد گوناگون از جمله نمایشگاه، لیگ، تمرین و جام است. بازی The World Soccer league همانند‌سازی عالی بوده و به شما حسی واقعی را منتقل می‌کند. برای مثال شما می‌توانید از دریبل‌کردن یا ضربات شوق‌انگیز و تعداد بسیاری ویژگی‌های دیگر لذت کامل را ببرید. این چنین ویدیو‌هایی از حرکات شما ذخیره می‌بشود که می‌توانید دقیقا هر حرکت خود را مجدد مشاهده کنید. ناگفته نماند که این بازی دارای ۱۵ زبان گوناگون نیز است.

۰۷. SCORE! HERO

بهترین بازی های فوتبال دونفره اندروید
بهترین بازی های فوتبال دونفره اندروید ۱۱۳

«قهرمان باشید» این دقیقا اولین جمله گسترش‌دهندگان بازی Score! Hero است. شما در این گفتن می‌توانید پاس دهید، شوت کنید و هرطور که دوست دارید بازی کنید تا جایگاه افسانه‌ای خود را در بازی بدست بیاورید. اگر شما ۷۰۰ مرحله از چالش‌های گوناگون را به خوبی پشت سر بگذارید، بازی به شما گفتن قهرمان را خواهد داد. این چنین این بازی دارای نمرات متحرک سه‌بعدی است که درون بازی شناور خواهد شد. گفتن Score! Hero به شما اجازه می‌دهد که همه چیز در بازی را کنترل کنید و با این که بازی ساده‌ای است، اما برای این که به استاد تبدیل شوید باید حسابی تمرین کنید. ناگفته نماند که می‌توانید دوستان خود را از منبع های مختلفی چون فیس‌بوک به بازی دعوت کنید که جهت سرگرمی زیاد تر شما خواهد شد.

علاوه بر آن این بازی با هوش مصنوعی کار می‌کند و می‌توانید با منفعت گیری از Google Cloud بازی خود را همگام‌سازی کنید. به این علت همه پاس‌ها و ضربه‌های شما توسط دستیار هوشمند مصنوعی‌تان اقتباس خواهد شد. این چنین در طول بازی می‌توانید جام‌ها و جوایز گوناگون را برده و یا باشگاه خود را تحول دهید. یا حتی می‌توانید نماینده کشورتان باشید و با نگه داری بزرگ‌منشی‌تان برای کسب افتخار تلاش کنید. گرافیک‌ سه‌بعدی و انیمیشن‌های پیشرفته بازی نیز چشم‌گیر و قشنگ می باشند. دست‌کم یک‌بار توانایی این گفتن را که یکی از بهترین بازی های فوتبال دونفره اندروید است به شما و علاقه‌مندان به فوتبال نظر می‌کنیم.

ادامه مطلب
اگر ویتامین دی را اشتباه مصرف کنید، چه می شود؟


نوشته پیشنهادی:آیا اقتباس از بازی های ویدیویی ترند بعدی سینمای جهان است؟زمان خداحافظی با ژانر ابرقهرمانی!
آیا اقتباس از بازی های ویدیویی ترند بعدی سینمای جهان است؟

۰۸. Soccer Stars

بهترین بازی های فوتبال دونفره اندروید
بهترین بازی های فوتبال دونفره اندروید ۱۱۴

گفتن Soccer stars یکی دیگر از بهترین بازی های فوتبال دونفره اندروید است که هم به طور آفلاین و هم به شکل آنلاین در دسترس مخاطبین قرار گرفته است. این گفتن اثری از سازمان Miniclip بوده و در کل با بازی‌ای طرف هستیم که همه ویژگی‌هایش را به درون زمین فوتبال می‌آورد. بازی Soccer stars یک قسمت چندنفره هم دارد که می‌توانید در آن همراه با دوستان و دیگر بازیکنان در حالت‌های آنلاین و آفلاین بازی کنید. این گفتن عالی و گیرا با تازه ترین و اعتیارآورترین ویژگی‌ها ساخته شده و وقتی که اغاز به توانایی آن کنید، دیگر به راحتی نمی‌توانید از آن دست بکشید. این چنین می‌توانید در مسابقات شرکت کرده و در روبه رو بزرگ‌ترین و محبوب‌ترین باشگاه‌های فوتبال بازی کنید. در بازی Soccer Stars باید ضربه‌های محکم بزنید و مهم‌تر از همه باید هوشمندانه عمل کرده و توپ را به بهترین بازیکن تیم خود برسانید. در نتیجه بهترین بازیکنان را انتخاب کرده و یک تیم عالی و قوی را راه اندازی دهید.

۰۹. Perfect Kick 2

بهترین بازی های فوتبال دونفره اندروید
بهترین بازی های فوتبال دونفره اندروید ۱۱۵

بازی Perfect Kick 2 یک گفتن سرگرم‌کننده و دلنشین است که در آن باید ضربات آزاد بزنید و در روبه رو بازیکنان گوناگون از سراسر جهان در کمتر از سه دقیقه رقابت کنید. این چنین می‌توانید استادیوم خود را به‌روز کرده و آیتم‌ها و قوت‌های گوناگون را در طول بازی بدست آورید. در نهایت با این کارها می‌توانید اسم خودتان را در دیوار مشاهیر ستارگان جای دهید. در کل با بازی‌ عالی‌ای طرف هستیم که در آن می‌توانید کارهای گوناگون بسیاری را انجام دهید. یا برای مثال می‌توانید یک مقصد را برای خود در نظر گرفته و بسازید.

ادامه مطلب
ملی پوشان بسکتبال ایران بدون تحول ترکیب راهی هند خواهد شد

تنها عیب گفتن Perfect Kick 2 این است که در بین بازی‌تان باید مطلب‌های بازرگانی را نیز تماشا کنید که واقعا آزاردهنده است. اما این کار قابل فهمیدن است، چرا که گسترش‌دهندگان بازی به این روش از این بازی کسب درآمد می‌کنند. بعد اگر از این تاثییر دلنشین خوشتان آمد می‌توانید با دیدن این تبلیغ‌ها از سازنده‌اش نیز حمایتکنید.

۱۰. OSM 21/22- Football Game

بهترین بازی های فوتبال دونفره اندروید
بهترین بازی های فوتبال دونفره اندروید ۱۱۶

در بازی OSM 21/22- Football game شما قادر هستید که تیم فوتبال موردعلاقه خود را مدیریت کنید. این بازی این چنین کاملا رایگان بوده و شامل همه لیگ‌های برتر فوتبال، باشگاه‌ها و بازیکنان از سراسر جهان می‌بشود. توانایی این گفتن برای هر کس که دوست دارد بجای بازی‌کردن، یک تیم فوتبال را مدیریت کند الزامی است. شما این چنین می‌توانید باشگاه‌های برتر جهانی‌ای چون رئال مادرید، بارسلونا، لیورپول و تعداد بسیاری از تیم‌های دیگر را مدیریت کنید. ناگفته نماند که در این بازی باید تاکتیک‌های گوناگون را پیاده کنید یا بازیکنان گوناگون را خرید و فروش کنید. فهرست نقل و انتقالات آن نیز زیاد پرجزئیات و سرگرم‌کننده است. فراموش نکنید که ستارگان تیم خود را آموزش دهید تا باتجربه‌تر و حرفه‌ای‌تر بشوند.

در فهرست بالا بهترین بازی های فوتبال دونفره اندروید را بازدید کردیم. در این عناوین آزادی عمل بسیاری دارید و می‌توانید شوت و ضربه آزاد بزنید و یا حتی تیم خود را بسازید. فراموش نکنید که این بازی‌ها آزمایش و بازدید شده‌اند و برخی از بهترین عناوین فوتبالی در دسترس را می‌توانید در بین آن‌ها اشکار کنید. اگر فکر می‌کنید که بازی‌های فوتبالی خوب فرد دیگر نیز می‌توانستند در این فهرست جای داشته باشند، فراموش نکنید که آن‌ها را با ویجیاتو به اشتراک بگذارید.  

فوتبال چیست؟

فوتبال یک ورزش گروهی و یکی از محبوب‌ترین ورزش‌های جهانی است. فوتبال از دو تیم یازده‌ نفره راه اندازی می‌بشود که در آن بازیکنان فوتبال با یک توپ روی چمن طبیعی یا مصنوعی با مقصد گل‌ زدن فعالیت می‌کنند. یازده بازیکن هر تیم شامل یک دروازه‌بان، چند دفاع کننده، هافبک و مهاجم خواهد شد که توسط مربی در زمین چیده خواهد شد.



منبع

0 0 رای ها
نظر دهی
اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها