خوش آمدید

بازگشت مهران غفوریان به تلویزیون/ «شب خوش» از امشب می‌آید

برگشت مهران غفوریان به تلویزیون/ «شب خوش» از امشب می آید


به نقل از خبرنگار فرهنگی ،‌ مهران غفوریان در صفحه مجازی‌اش تیزر برنامه تازه تلویزیونی‌اش تحت گفتن «شب خوش» را انتشار کرد. 

بعد از محمدرضا گلزار و جواد رضویان که «پانتولیگ» و «معرکه» را این روزها در شبکه سه سیما دارند نوبت به مهران غفوریان رسید. 

این برنامه قرار است از امشب پخش خود را اغاز کند و روزهای سه‌شنبه و چهارشنبه ساعت ۲۲:۳۰ میهمان خانه‌‌های ایرانیان باشد.

بازیگری که به تازگی «زخم‌کاری» را در نمایش‌خانگی داشت و با نقش متفاوت در «آبی روشن» به جشنواره فیلم فجر آمد و اکنون قرار است با توانایی فرد دیگر در مقام مجری به تلویزیون برگردد.

آخرین مطالب
ادامه مطلب
جزئیاتی از سریال معمایی و پلیسی «هشت پا»_تاشکن

 

.

 

 

او سابقه اجرای برنامه «اعجوبه‌ها» و «سه شو» را در کارنامه خودش دارد.

پر بیننده ترین سایت خبری تحلیلی فارسی زبان جهان ,اخبار سیاسی اخبار فرهنگ وهنر اخبار اجتماعی اخبار اقتصادی اخبار ورزشی و تکنولوژی را در سایت خبری تاشکن بخوانید.

حرف های می‌بشود این برنامه تلویزیونی یک تاکشوی شبانه (جنگ شبانه) است که سلیم ثنایی تهیه‌کننده آن و یقیناً خود مهران غفوریان هم به گفتن مجری این برنامه قرار دارد و کارگردانی هم می‌کند. 

حسین باقریان مدیر تشکیل، احمدرضا کاظمی سرپرست نویسندگان، علی میری سردبیر، محمد درخشان کارگردان تلویزیونی و مهیار صادقی تدوینگر این برنامه است. 

این چنین مهدی غفوریان آهنگسازی این برنامه را برعهده دارد و پویا موحدی جانشین تهیه‌کننده، محسن باقریان دستیار تشکیل از دیگر عوامل این برنامه به شمار می‌روال.

انتهای مطلب/



منبع

0 0 رای ها
نظر دهی
اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها