خوش آمدید

کاربران از وجود مشکلی در روشنایی پایین نمایشگر گلکسی S24 خبر می‌دهند

کاربران از وجود مشکلی در روشنایی پایین نمایشگر گلکسی S24 خبر خواهند داد


اگرچه پرچمدارهای تازه سامسونگ، مخصوصاً گلکسی S24 اولترا از بهترین تلفنهای بازار می باشند، بااین‌حال کاربران با مشکلات متنوعی در نمایشگر آن روبه رو شده‌اند. علاوه‌بر ظاهرشدن خطوط سبز‌رنگ روی نمایشگر، اکنون به نظر می‌رسد هنگامی روشنایی پرچمدارهای سامسونگ را به زیر ۱۰ درصد افت بدهید، پیکسل‌های آن به یک اندازه روشنایی ندارند و به کلمه «دانه‌دار» می باشند.

بر پایه گزارش برخی کاربران در ردیت و وب‌سایت اندروید سنترال، پیکسل‌های نمایشگر سری گلکسی S24 سامسونگ در روشنایی کم به یک‌اندازه تیره نمی‌شوند و حالتی دانه‌دار اشکار می‌کنند. به این چنین حالتی در نمایشگرها Mura حرف های می‌بشود، به این معنی که پیکسل‌های پنل تلاش می‌کنند تا سطح روشنایی یکسانی را نگه داری کنند.

عیب پیکسل‌های نمایشگر سری گلکسی S24

کاربران از وجود مشکلی در روشنایی پایین نمایشگر گلکسی S24 خبر خواهند داد ۱۹

برخی کاربران در ردیت از مشاهده دانه‌هایی روی نمایشگر سری گلکسی S24 شکایت داشتند. در یک نظرسنجی که در آن ۳۵۰ نفر شرکت داشتند، اکثراً قبول کردند که این چنین مشکلی در تلفنهای گلکسی S24، گلکسی S24 پلاس و S24 اولترا خود مشاهده کرده‌اند. این مشکل وقتی به چشم می‌آید که تصویری با رنگی ثابت را در روشنایی کم مشاهده کنید. درواقع در این چنین حالتی برخی پیکسل‌های نمایشگر نمی‌تواند با پیکسل‌های اطراف خود هماهنگ باشند.

ادامه مطلب
سپاهان بعد از 8 سال پرسپولیس را در نقش جهان برد
1707808618 804 کاربران از وجود مشکلی در روشنایی پایین نمایشگر گلکسی S24
کاربران از وجود مشکلی در روشنایی پایین نمایشگر گلکسی S24 خبر خواهند داد ۲۰

کاربری گلکسی S24 اولترا خود را زیر میکروسکوپ قرار داده است و همانطور که در عکس بالا مشاهده می‌کنید، برخی پیکسل‌ها روشن‌تر می باشند و ظاهری دانه‌دار به نمایشگر خواهند داد. به حرف های این کاربر پیکسل‌ها در روشنایی ۱۰ درصد یکنواخت نیستند. این یکنواختی در روشنایی ۳۰ درصد بهبود می‌یابد و تنها در روشنایی ۵۰ درصد اثری از دانه‌ها مشاهده نمی‌بشود.

به نظر می‌رسد این مشکل سخت‌افزاری باشد و برخی کاربران توانستند گوشی خود را معاوضه کنند. یقیناً برای مشاهده این دانه‌ها باید زیاد دقت کنید، اما باتوجه به قیمت ۱۳۰۰ دلاری گلکسی S24 اولترا، کاربران انتظار دارند نمایشگری عاری از هرگونه نقص داشته باشند.

ادامه مطلب
بازدید گلکسی S24 Ultra؛ مجموعه‌ای از بهترین‌های دنیای موبایل



منبع

0 0 رای ها
نظر دهی
اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها