خوش آمدید

خودرو45

نگاهی به روال وجود خودرو۴۵ در پنجمین نمایشگاه ماشین تهران


نمایشگاه ماشین تهران به‌گفتن بزرگ‌ترین و با اهمیت ترین اتفاقات خودرویی در تهران سپس از چند سال وقفه برای دومین دوره پیاپی برگزار شد. شرکت‌های فعال در صنعت و بازار ماشین ایران تازه ترین محصولات و خدماتشان را در این نمایشگاه اراعه دادند. شرکت خودرو۴۵ نیز به‌گفتن بزرگ‌ترین پلتفرم اراعه خدمات فروش ماشین در ایران، برای دومین سال متوالی در نمایشگاه بین‌المللی ماشین تهران وجود اشکار کرد. کارشناسان خودرو۴۵ در غرفه این شرکت پاسخگوی سؤالات بازدیدکنندگان درمورد نحوه فروش ماشین به شیوه نوین و تازه می باشند.

پنجمین دوره نمایشگاه بین‌المللی ماشین تهران از ۱۰ تا ۱۵ بهمن‌ماه در محل نمایشگاه شهر آفتاب برگزار می‌بشود. در کنار تولیدکنندگان و واردکنندگان ماشین، شرکت‌های فعال در حوزه خدمات خودرویی نیز پذیرای عموم مردم می باشند. خودرو۴۵ نیز به گفتن یک شرکت دانش‌بنیان در حوزه خدمات فروش ماشین نو و کارکرده برای دومین‌بار در بزرگ‌ترین اتفاقات خودرویی سرزمین وجود دارد. خودرو۴۵ اکنون، بیشتر از ۳۰ شعبه در نیمی از استان‌های ایران دارد. این مجموعه سریع‌ترین، امن‌ترین و آسان‌ترین روش فروش ماشین کارکرده و نو را به هم‌میهنان اراعه می‌دهد.

ادامه مطلب
مشخصات و رندرهای سری گلکسی بوک 4 اج سامسونگ آشکار شد_تاشکن

ربط نزدیک با بازدیدکنندگان در غرفه شرکت خودرو۴۵

بازدیدکنندگان می‌توانستند با وجود در غرفه خودرو۴۵ به‌صورت کامل با نحوه فروش ماشین و مرحله های انجام این کار آشنا شوند. این چنین کارشناسان خودرو۴۵ به سؤالات علاقه‌مندان جواب خواهند داد. علاوه‌براین، بازدیدکنندگان می‌توانند از مکان‌های شعبه‌های خودرو۴۵ در شهرها و استان‌های گوناگون ایران آگاه شوند.

خودرو۴۵ پیش از این در چهارمین دوره نمایشگاه ماشین تهران که در اردیبهشت‌ماه سال ۱۴۰۱ برگزار شد، وجود داشت. در آن دوره نیز با استقبال بی‌نظیر مخاطبان و بازدیدکنندگان روبه رو شد. این شرکت سابقه وجود در نمایشگاه الکامپ و نمایشگاه کار را نیز در کارنامه خود دارد.

آخرین مطالب
ادامه مطلب
«کودک امروز» به تلویزیون می آید/ مروری بر تاریخ آموزش در ایران

خودرو۴۵ از سال ۱۳۹۷ فعالیت خود را اغاز کرده است. این مجموعه با بیشتر از ۶ سال سابقه در عرصه اراعه خدمات فروش خودروهای کارکرده در بازار، امکان خرید وفروش‌ای امن، سریع و آسان را برای فروشندگان ماشین فراهم کرده است.

نگاهی به روال وجود خودرو۴۵ در پنجمین نمایشگاه ماشین تهران ۱۹

خودرو۴۵ در شمال، غرب، شرق و جنوب تهران ۱۱ شعبه راه‌اندازی کرده است تا دسترسی مشتریان از هر نقطه پایتخت به خدمات خودرو۴۵ راحت و سریع باشد. این چنین فروشندگان ماشین در کرج، شیراز، اصفهان، اهواز، مشهد، تبریز، یزد، گرگان، گنبد، قائم‌شهر، آمل، بابل، ساری و شهریار نیز به خدمات خودرو۴۵ دسترسی دارند. در آینده نزدیک نیز فروشندگان ماشین در شهرهای دیگر امکان فروش سریع، امن و آسان را از طریق خودرو۴۵ خواهند داشت.

کارشناسی فنی، رنگ و بدنه با مجهزترین تکنولوژی‌های روز، کشف قیمت توسط هزاران خریدار قبول‌شده، عقد قرارداد و دریافت وجه در یک روز کاری، خرید وفروش زیر نظر کارشناسان حقوقی، ضمانت ۷ روزه کارشناسی با اراعه گزارش سلامت ماشین، انجام همه مرحله های فروش ماشین تنها با یکبار مراجعه، انجام همه خدمات عوارض شهرداری، مالیات، خلافی، معاوضه پلاک و… از جمله مزایای مهم خودرو۴۵ است.

ادامه مطلب
نگاهی به محصولات مدیران خودرو در نمایشگاه خودرو اصفهان 1402 + عکس

نمایشگاه ماشین تهران ۱۴۰۲، یک اتفاقات متفاوت

در این دوره از نمایشگاه ماشین تهران که به‌صورت رسمی اتو اکسپو تهران نام داشت، بیشتر از ۲۲ خودروساز داخلی و شرکت واردکننده خودروهای خارجی شرکت کرده‌اند. این شرکت‌ها تازه ترین محصولات تولیدی و وارداتی خود را در معرض دید علاقه‌مندان قرار داده‌اند. شرکت‌هایی چون ایران ماشین، بهمن موتور، کرمان موتور، مدیران ماشین، فردا موتورز، مکث موتور، تیگارد موتور و دیار ماشین در این وجود دارند.

به‌جستوجو آزادسازی واردات ماشین و ورود و اراعه و تحویل خودروهای وارداتی به مشتریان، شرکت‌های واردکننده نیز بخشی از حاضران در پنجمین نمایشگاه ماشین تهران را راه اندازی خواهند داد. کوشا ماشین، ماموت ماشین، نامی ماشین، نوین ماهان و معین ماشین تازه ترین خودروهای وارداتی در بازار ایران از برندهای معتبر جهانی را به علاقه‌مندان و بازدیدکنندگان معارفه می‌کنند.

ادامه مطلب
امروز اولین اکران تلویزیونی «مصلحت»_تاشکن

پر بیننده ترین سایت خبری تحلیلی فارسی زبان جهان ,اخبار سیاسی اخبار فرهنگ وهنر اخبار اجتماعی اخبار اقتصادی اخبار ورزشی و تکنولوژی را در سایت خبری تاشکن بخوانید.

نمایشگاه خودرو تهران
نگاهی به روال وجود خودرو۴۵ در پنجمین نمایشگاه ماشین تهران ۲۰

در کنار خودروهای سواری تولیدی، مونتاژی و وارداتی، تولیدکنندگان خودروهای تجاری نیز در این دوره وجود پررنگی دارند. ایران ماشین دیزل، بهمن دیزل، فردا دیزل، سروش دیزل، آریا دیزل، مایان دیزل، ویرا دیزل، پیلسان، آتین ماشین دیزل، کاریزان ماشین، وزین پرشیا و شیران دیزل به‌گفتن تجاری‌سازان خودرویی آماده معارفه و به نمایش درآوردن محصولات خود می باشند. این خودروهای تجاری شامل کامیون، کشنده، کامیونت، اتوبوس، مینی‌بوس، ون و وانت می‌بشود.

مسئله دلنشین درمورد این دوره اتو اکسپو تهران این است که برای اولین‌بار ماشین‌های برقی نیز در نمایشگاه ماشین پایتخت رونمایی و معارفه خواهند شد و بازدیدکنندگان می‌توانند از نزدیک با تازه ترین و مدرن‌ترین فناوری و تکنولوژی خودرویی آشنا شوند. خودروهای برقی آلایندگی کمتری از ماشین‌های بنزینی دارند و منفعت گیری از آنها می‌تواند آلودگی هوا در شهرها و مناطق شلوغ و پرترافیک را افت دهد.

ادامه مطلب
استقلال با مس رفسنجان و پرسپولیس با نفت و گاز گچساران بازی می‌کنند



منبع

0 0 رای ها
نظر دهی
اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها