خوش آمدید

نمایش 3 فیلم مستند به مناسبت روز پاسدار از تلویزیون

نمایش ۳ فیلم مستند به مناسبت روز پاسدار از تلویزیون


به نقل از ، مجموعه مستند «به شهادت تاریخ» روایتی از شکل‌گیری و پیشرفت نیروی هوافضای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در ۳ تکه روی آنتن شبکه مستند می‌رود.

این مستند روایتی متفاوت از شکل‌گیری و پیشرفت نیروی هوافضای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی است که پیشرفت‌ها، افتخارات و حوادث حساس انقلاب اسلامی، را به عکس می‌کشد.

تکه‌های گوناگون این مجموعه مستند با نام «پول‌های بدون پشتوانه» دوشنبه ۲۳ بهمن، «جنگ به سبکی متفاوت» سه‌شنبه ۲۴ بهمن، «سرزمین مادری» چهارشنبه ۲۵ بهمن ساعت ۱۷ از شبکه مستند پخش خواهد شد.

مستند «سلاح ایرانی» ساخته داود مرادیان هم سه‌شنبه ۲۴ بهمن ساعت ۱۹ پخش می‌بشود، این مستند با همکاری مشترک سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، ارتش جمهوری اسلامی و وزارت دفاع در یک سال ساخته شده و به بازدید توانمندی‌های نظامی و دفاعی نیروهای مسلح ایران می‌پردازد.

ادامه مطلب
ساترا "138 تکه سریال و برنامه تلویزیونی" را در اختیار پلتفرم ها قرار داد
آخرین مطالب

مستند «محسن ژاپنی» به کارگردانی وحید فرجی روایتی متفاوت از یک رزمنده افغانستانی به نام محسن میرزایی است که به علت چهره متفاوتش اتفاقی شگفت برای او رخ می‌دهد و رسانه‌های تصویری عراقی با تهیه گزارش‌هایی می‌گویند: «نیرویی از ایران را اسیر کرده‌ایم که ژاپنی است!»

فیلم مستند ۷۲ دقیقه‌ای «محسن ژاپنی» که در مرکز آفرینش‌های فرهنگی هنری بسیج تشکیل شده است، پیش‌ از این در چهاردهمین جشنواره سینما حقیقت وجود داشت و توانست در قسمت شهید آوینی جایزه دریافت کند. این مستند سه‌شنبه ۲۴ بهمن ساعت ۲۱ پخش می‌بشود.

ادامه مطلب
امیر محمد یزدانی به مدال نقره قهرمان جهان بسنده کرد

انتهای مطلب/



منبع

پر بیننده ترین سایت خبری تحلیلی فارسی زبان جهان ,اخبار سیاسی اخبار فرهنگ وهنر اخبار اجتماعی اخبار اقتصادی اخبار ورزشی و تکنولوژی را در سایت خبری تاشکن بخوانید.

0 0 رای ها
نظر دهی
اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها