خوش آمدید

نام احمدرضا براتی در بین اعضای کارگروه ویژه اصلاحات AFC

نام احمدرضا براتی در بین اعضای کارگروه اختصاصی اصلاحات AFC


اعضای کارگروه اختصاصی اصلاحات AFC برای دوره سال‌های ۲۰۲۳ تا ۲۰۲۷ از کنفدراسیون فوتبال آسیا منصوب شدند.

ادامه مطلب
داور فینال جام ملت‌های آسیا اشکار شد


به نقل از

خبرگزاری موج


به نقل از سایت فدراسیون فوتبال، کنفدراسیون فوتبال آسیا اطلاعیه‌ای به شرح ذیل انتشار کرد:

کنفدراسیون فوتبال آسیا (AFC) با انتصاب رئیس، معاون و اعضای کارگروه اختصاصی اصلاحات AFC برای دوره ۲۰۲۳ تا ۲۰۲۷، بر ضمانت خود برای نگه داری بیشترین استانداردهای حکمرانی مطلوب زیاد تر اصرار کرد.

نایب رئیس کنفدراسیون فوتبال آسیا هاشم حیدر به گفتن رئیس کارگروه اختصاصی اصلاحات کنفدراسیون فوتبال آسیا و رئیس فدراسیون‌های عضو ASEAN به گفتن معاون این کارگروه منصوب شدند.

کوزو تاشیما و کانیا کیومانی از اعضای شورای فیفا و این چنین احمدرضا براتی، حقوقدان ورزشی و داور دادگاه عالی ورزش CAS از جمهوری اسلامی ایران، ترکیب این کارگروه را تکمیل می‌کنند.

هیأت رئیسه کنفدراسیون فوتبال آسیا در سومین نشست خود که در تاریخ ۳۰ آذر ۱۴۰۲ در جده عربستان برگزار شد، نظر راه اندازی کارگروه اختصاصی اصلاحات AFC را تصویب کرد.

ادامه مطلب
جلسه فنی بازی دوستانه برابر بورکینافاسو با وجود سرمربی تیم ملی برگزار شد

سپس شیخ سلمان به عمل های مؤثر این کنفدراسیون برای انطباق با بیشترین استانداردهای اخلاقی و مدرن‌سازی ساختارهای مدیریتی آن در سال‌های تازه اشاره کرد و در عین حال بر اهمیت نگه داری کنفدراسیون فوتبال آسیا در خط مقدم اجرای بهترین روشهای حکمرانی در سال‌های آینده پافشاری کرد..

این کارگروه، از تطابق مستمر اساسنامه، مقررات و آئین نامه‌های کنفدراسیون فوتبال آسیا با تغییرات پیش‌بینی‌شده فیفا مطمعن حاصل می‌کند و در عین حال بازدید‌های ملزوم را در رابطه اصلاحات زیاد تر جهت انطباق حالت کنفدراسیون با شرایط و تغیرات جاری انجام خواهد داد.




آیا این خبر سودمند می بود؟





منبع

0 0 رای ها
نظر دهی
اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها