خوش آمدید

دو خبر از تلویزیون؛ مناظره های ضبط شده انتخاباتی/ایستگاه های رادیویی در 22 بهمن کجاها مستقرند؟

دو خبر از تلویزیون؛ مناظره های ضبط شده انتخاباتی/ایستگاه های رادیویی در ۲۲ بهمن کجاها مستقرند؟


به نقل از ، پیمان جبلی رئیس صدا و سیما در او گفت‌وگوی اختصاصی خبری شبکه خبر که به تشریح جزئیات پخش تبلیغات و مناظره داوطلبان انتخابات از صدا و سیما تعلق داشت، او گفت: نامزدها می‌توانند از طریق ۲۰۰ شبکه‌ای که در صدا و سیما برای تبلیغات داوطلبان نمایندگی مجلس شورای اسلامی در نظر گرفته شده است، دیدگاه‌های خود را با وجود در مناظره‌های ضبط شده برای مردم حوزه‌های انتخابیه خود تشریح کنند یا نظرات دیگر داوطلبان حوزه انتخابیه را نقد کنند و به چالش بکشند.

او همین طور گفت: در انتخابات اسفند ماه با دقت به تمهیداتی که در صدا و سیما اندیشیده شده است انتخاب مردم گرامی کشورمان بر پایه نگاه، رویکرد و نظرات داوطلبان انجام خواهد می بود نه پول یا قوت حزبی آنان.

جبلی در ادامه گفت: با دقت به قانون تازه انتخابات که با قولهای توخالی انتخاباتی مقابله می‌کند ما نیز به راه حلهای گوناگون از جمله سوالاتی که در مناظره‌ها مطرح می‌بشود، راههای جلوگیری از قولهای غیراجرایی را از خود داوطلبان جویا می‌شویم. تلاش می‌کنیم از سخنان عوام‌گرا در این دوره انتخابات جلوگیری کنیم. قولهای غیراجرایی به صدمه انتخاباتی در دوره‌های قبل تبدیل شد.

رییس صدا و سیما تصریح کرد: مانع ها تحقق قولها و بی‌ربط بودن قولها با قوه مقننه از جمله چالش‌های دوره‌های قبل انتخابات می بود. در برنامه‌های تبیینی که در حال تشکیل و پخش است مصادیق و صدمه‌های مختصر و بلند زمان قولهای غیراجرایی را با وجود خود داوطلبان بازدید می‌کنیم.

ادامه مطلب
داور فینال جام ملت‌های آسیا اشکار شد
آخرین مطالب

او همین طور گفت: در حوزههای انتخابیه‌ای که حداقل ۲۰ داوطلب داشته باشد به ترتیب حروف الفبا و در قالب هفت گروه، مناظره انتخاباتی برگزاری می‌کنیم. در گروه‌های کمتر از ۲۰ نفر گروه‌های مناظره‌ای راه اندازی می‌دهیم تا دیدگاه‌های داوطلبان انتخابات زیاد تر برای مردم اشکار بشود.

به حرف های رییس رسانه ملی، مناظره‌ها به طور ضبطی و به زمان ۲ ساعت با وجود نماینده هیات‌های نظارت انجام می‌بشود. در دور اول سوالاتی برای روشن شدن دیدگاه آنان برای مردم از داوطلبان پرسیده می‌بشود و در دور دوم داوطلبان دیدگاه‌های یکدیگر را نقد می‌کنند.

ادامه مطلب
نبرد تن به تن مرد اول شطرنج ایران و جهان به ناکامی مقصولو ختم شد

جبلی از قرار گرفتن امکانات تبلیغاتی رسانه ملی برای ائتلاف‌های سیاسی سخن او گفت و افزود: در برخی حوزه‌های انتخاباتی ائتلاف‌های انتخاباتی شکل می‌گیرد. این اتفاق منطقی و معمول است که در دوره‌های قبل هم اتفاق افتاد. این را فهمیدن می‌کنیم که ائتلاف‌ها هر قدر به انتخابات نزدیک‌تر خواهد شد، اشکار‌تر و منسجم‌تر خواهد شد. او گفت و گو‌های سیاسی در لایه‌های اجتماعی تبدیل ائتلاف می‌بشود. در تلاشیم در هماهنگی با هیات‌های اجرایی وزارت سرزمین فهرست‌های ائتلافی – انتخاباتی را دریافت کنیم تا لیست‌های ائتلافی نیز بتوانند از امکانات این دوره صدا و سیما برای تبلیغات منفعت گیری کنند خبر‌رسانی دقیق‌تر در این باره به زودی انجام می‌بشود.

رییس صدا و سیما با اشاره به هزینه‌های برنامه‌های انتخاباتی داوطلبان انتخابات مجلس شورای اسلامی، او گفت: اصرار می‌کنم که اگر چه قانون به رسانه ملی اجازه می‌داد در دریافت هزینه همه شده از داوطلبان عدد و رقم اظهار کنیم و هزینه‌های همه شده صدا و سیما، دهها و صدها برابر زیاد تر از اعداد و رقم های اظهار شده است، اما خودمان پیش‌قدم شدیم و به هیات مرکزی انتخابات نظر افت مبلغ هزینه‌ها را دادیم. شبه رایگان شدن تبلیغات انتخاباتی هم به انتخابات و هم تبلیغات انتخاباتی داوطلبان پشتیبانی شایانی می‌کند.

ادامه مطلب
سهم ایران از پروژه فروارد فیفا، چه مقدار است؟

وی در قسمت فرد دیگر از این او گفت‌وگوی اختصاصی خبری از همکارانش در تهران و همه مراکز صدا و سیما در سراسر سرزمین خواست کرد تا تمدید مهلت بارگذاری تبلیغات ویدئویی داوطلبان انتخابات را بازدید کرده و در صورت امکان با آن موافقت کنند.

پر بیننده ترین سایت خبری تحلیلی فارسی زبان جهان ,اخبار سیاسی اخبار فرهنگ وهنر اخبار اجتماعی اخبار اقتصادی اخبار ورزشی و تکنولوژی را در سایت خبری تاشکن بخوانید.

رییس رسانه ملی در ادامه گفت: ۳۸۰۰ داوطلب درصدد منفعت گیری از این امکان صدا و سیما می باشند. آنان فیلم‌های تبلیغاتی ۲۰ دقیقه‌ای خود را در کانال‌های معارفه شده بارگزاری خواهند کرد. اگر چه کار دوستان ما در صدا و زیاد تر می‌بشود اما بنده از همکارانم می‌خواهم با موافقت با این نظر زمان کافی برای بارگذاری ویدئوهای تبلیغاتی‌شان به داوطلبان بدهند. از داوطلبان هم می‌خواهم در زمان زمان تعیین شده فیلم‌های‌شان را برای ما بفرستند.

به حرف های جبلی، بسته‌های تصویری ۲۰ دقیقه‌ای و مناظره‌های ضبط شده، در مهلت هفت روزه تعیین شده برای تبلیغات داوطلبان نمایندگی مجلس شورای اسلامی پخش می‌بشود.

رییس صدا و سیما یادآور شد: فضای انتخاباتی در کلانشهر تهران متفاوت با شهرستان‌های استان است. مسائل شمیرانات با اسلام‌شهر و بقیه شهرستان‌ها متفاوت است. با این حال مناظره‌های انتخاباتی در ۴ کانال استان تهران پخش می‌بشود.

ادامه مطلب
۷ میلیون تردد زائر اربعین از مرز‌های زمینی کشور

وی از در اختیار گذاشتن اپلیکشن تلوبیون برای تبلیغات انتخاباتی نامزدهای مجلس شورای اسلامی سخن او گفت و افزود: ما تلوبیون با ۲۰ تا ۲۵ میلیون کاربر را در اختیار داوطلبان نامزدهای انتخاباتی قرار داده‌ایم. یقیناً خبر‌رسانی دقیق‌تر به آنان انجام می‌بشود. صفحه‌ای با ظرفیت ۱۰ ساعت ویدئو برای هر داوطلب در نظر گرفته‌ایم. در ایران صدا نیز داوطلبان می‌توانند بسته‌های صوتی‌شان را در صفحه‌های اختصاصی خود در این سامانه، بارگذاری کنند.

جبلی در ادامه گفت: از مردم گرامی خواست می‌کنم با یک جستجوی ساده در کانال‌ها بتوانند کانال‌های انتخاباتی را اشکار و تماشا کنند.

رییس رسانه ملی در آخر ابراز امیدواری کرد عمل صدا و سیما که در انطباق با سند تحول این سازمان انجام گرفته است، بتواند در این دور از انتخابات جهت افزایش شراکت بشود.

ایستگاه‌های رادیویی در راهپیمایی ۲۲ بهمن کجاها مستقرند؟

اداره کل تشکیل و فنی صدا برای پوشش زنده برنامه راهپیمایی عظیم و پرشکوه ۲۲ بهمن در طول مسیر راهپیمایی از میدان انقلاب تا میدان آزادی همراه خواهد می بود.

ادامه مطلب
هاوال H6 هیبرید در نمایشگاه ماشین شیراز رونمایی شد، وارداتی تازه گروه بهمن_تاشکن

این واحد برای این عمل با ۱۱ پایگاه و با وجود ۱۳ شبکه رادیویی معاونت صدا فعالیت دارد.

ایستگاه رادیو ایران: خیابان آزادی، نبش خیابان حبیب الله.

ایستگاه رادیو جوان: خیابان آزادی، خیابان وزارت کار.

ایستگاه رادیو او گفت‌و‌گو و انقلاب: خیابان آزادی، نبش کوچه نورافکن.

ایستگاه رادیو تهران: خیابان آزادی، جنب دانشگاه صنعتی شریف.

ایستگاه رادیو فرهنگ: خیابان آزادی، نبش کوچه بیگ محمدلو.

ایستگاه رادیو اقتصاد: خیابان آزادی، سپس از خیابان وزارت کار.

ایستگاه رادیو سلامت: خیابان آزادی، قبل از مسجد دانشگاه صنعتی شریف

ایستگاه رادیو صبا: خیابان آزادی، تقاطع بهبودی.

ایستگاه رادیو ورزش: خیابان آزادی، سپس از خیابان حبیب الله، جنب وزارت ورزش

ایستگاه رادیو قرآن: خیابان آزادی، نبش رودکی شمالی، رو به روی سازمان حج و زیارت.

ایستگاه رادیو مطلب: خیابان آزادی، خیابان نورزاده

ایستگاه رادیو نمایش: خیابان آزادی، ابتدای خیابان حبیب الله

ایستگاه رادیو معارف: قم، ابتدای خیابان شهدا (رو به روی ساختمان آستان قدس رضوی)

۴۵ نفر پرسنل فنی شامل ناظر، مهندس فنی، مهندس IT، صدابردار ، دستیار فنی و عکاس وجود خواهند داشت. 

هفت دستگاه خودروی واحد سیار رادیویی، ۱۱ استودیوی پرتابل رادیویی، ۱۶ سیستم ارسال در بسترهای گوناگون مورد منفعت گیری قرار خواهند گرفت.

انتهای مطلب/



منبع

0 0 رای ها
نظر دهی
اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها