خوش آمدید

ابر آسیاتک از بسته‌های کلود باکس رونمایی کرد

ابر آسیاتک از بسته‌های کلود باکس رونمایی کرد


سلب مسئولیت: دیجیاتو فقط نمایش‌دهنده این متن تبلیغاتی است و تحریریه مسئولیتی درمورد محتوای آن ندارد.

ابر آسیاتک یکی از اراعه‌دهندگان برتر خدمات رایانش ابری است که با منفعت گیری از تجهیزات پیشرفته و شبکه‌های ایمن عمل به اراعه محصولات ابری با بهترین کیفیت و قیمت می‌کند. یکی از محصولات پرطرفدار این شرکت سرور ابری می‌باشد که به علت آپتایم و قابلیت انعطاف پذیری بالایی که دارد دقت کاربران را به خود جلب نموده است. از دیگر دلایلی وبمستران و دیگر کسب و کارها به سرورهای ابری آسیاتک مهاجرت می‌کنند قیمت‌های شفاف این اراعه دهنده است. شیوه پرداخت سرورهای ابری ابر آسیاتک به طور پرداخت به مقدار مصرف است تا کاربران بتوانند با دقت به مقدار مصرف خود عمل به پرداخت هزینه کنند و در افت هزینه‌های خود نقش چشمگیری داشته باشند. با این حال ابر اسیاتک مدام با اجرای کمپین‌های گوناگون، تلاش در کمتر شدن هزینه‌های زیرساختی و تمرکز بر پیشرفت و گسترش کسب و کارها می‌باشد. از این رو در بهمن ماه نیز از کمپین کلود باکس خود رونمایی کرده است.

ادامه مطلب
سری گلکسی S25 به گمان زیادً در نسخه‌های اسنپدراگون و اگزینوس اراعه می‌شود_تاشکن
ابر آسیاتک از بسته‌های کلود باکس رونمایی کرد ۲۴

کلود باکس چیست؟

کلود باکس بسته‌های ترافیکی دانلود زمان دار است که کاربران میتوانند برای هر سرورهای ابری خود تا آخر بهمن ماه خریداری کنند. کلود باکس ابر آسیاتک به منظور افت هزینه‌های ترافیکی در بسته‌های معمولی، پرو و پرو پلاس طراحی شده است تا کاربرانی که در بازه وقتی اشکار، هزینه بسیاری را صرف مصرف ترافیکی خود می‌کنند بتوانند کلود باکس را برای سرورهای ابری خود فعال سازی کنند. زمان زمان منفعت گیری از کلود باکس‌ها از زمان خرید به زمان ۷ روز است ولی بعد از پایان ۷ روز کاربران می‌توانند مجدد عمل به فعال سازی آن نمایند.

آخرین مطالب
ادامه مطلب
راهنمای سفر به قبرس

بسته‌های کلود باکس ابر آسیاتک به شرح زیر است :

1707736365 20 ابر آسیاتک از بسته‌های کلود باکس رونمایی کرد
ابر آسیاتک از بسته‌های کلود باکس رونمایی کرد ۲۵
1707736365 349 ابر آسیاتک از بسته‌های کلود باکس رونمایی کرد
ابر آسیاتک از بسته‌های کلود باکس رونمایی کرد ۲۶

کاربران باید در نظر داشته باشند که زمان زمان منفعت گیری از بسته‌های ترافیکی کلود باکس فقط ۷ روز می‌باشد و بعد از آن حجم باقیمانده سوزانده می‌بشود. اما بعد از آن تا آخر بهمن ماه هیچ محدودیتی در خرید بسته‌های کلود باکس وجود ندارد و مجدد می توانند عمل به فعال سازی آن نمایند اما امکان رزرو آن وجود ندارد ولی بعد از پایان حجم می توانید مجدد عمل به خرید کنید.

خدمات جامع ابری ابر آسیاتک

مفهوم ابر آسیاتک با گسترش منفعت گیری از فناوری ابری، نیاز به خدمات جامع و گسترده در این حوزه را به وجود آورده است. خدمات جامع ابری ابر آسیاتک به منظور فراهم کردن محیط‌های محاسبات ابری که توانمندی‌هایی چندلایه و شامل زیرساخت‌های محاسباتی، ذخیره‌سازی، شبکه، امنیت، و خدمات مدیریتی را دربرگیرد، تعریف خواهد شد. از جمله خدمات ابری ابر آسیاتک می توان به IaaS، CDN، Object storage و DNS اشاره کرد. کاربران در پلتفرم ابری آسیاتک می‌توانند با دقت به نیاز خود عمل به خرید سرور ویندوزی یا لینوکسی کنند و در ادامه عمل به انتخاب منبع های مورد نیاز خود نمایند و از خدمات ابری (IaaS) منفعت گیری نمایند. خرید سرور مجازی به کاربران اجازه خواهند داد تا برنامه‌ها و خدمات خود را بدون نیاز به سخت‌افزارهای فیزیکی مستقر کرده و منبع های محاسباتی را به طور انعطاف‌پذیر افزایش یا افت دهند. ابر آسیاتک در جهت منفعت مندی کاربران از دمو خدمات ابری و تست محصول عمل به اراعه سرور ابری رایگان با مشخصات ۴ هسته پردازنده، ۸ گیگ حافظه و ۱۲۰ گیگ دیسک به همه مشترکین نموده است. از نظر دیگر، سیستم دامنه نام (DNS) به کاربران امکان ربط با منبع های ابری را فراهم می‌کنند. در این بین، آبجکت استوریج (Object Storage) نیز یک ابزار اساسی است که امکان ذخیره‌سازی و مدیریت بزرگ‌ترین حجم داده‌ها و اطلاعات را با قابلیت‌های امنیتی و بازده بالا اراعه می‌دهد. از دیگر محصولات ابر آسیاتک می توان به CDN رایگان اشاره کرد کرد. کاربران با تشکیل حساب در چند دقیقه می‌توانید محتوای خود را با شدت بسیار به مشتریان خود در ایران و جهان تحویل دهید. این ترکیب از خدمات جامع ابری در ابر آسیاتک، امکان اجرای عملیات متنوع از محیط‌های رایانش ابری تا ذخیره‌سازی داده‌ها را با کارایی بالا و امنیت فراگیر فراهم می‌کند.

پر بیننده ترین سایت خبری تحلیلی فارسی زبان جهان ,اخبار سیاسی اخبار فرهنگ وهنر اخبار اجتماعی اخبار اقتصادی اخبار ورزشی و تکنولوژی را در سایت خبری تاشکن بخوانید.



منبع

0 0 رای ها
نظر دهی
اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها