خوش آمدید

کنداکتور شبکه نمایش تغییر کرد

کنداکتور شبکه نمایش تحول کرد


به نقل از ، محمد غلامرضایی، مدیر شبکه نمایش در خصوص تغییرات در جدول پخش این شبکه او گفت: همزمان با ایام پیروزی انقلاب اسلامی، شبکه نمایش سیما تغییراتی را در جدول نمایش خود داده است و از روز ۲۳ بهمن ماه به شکل جدیدی در خدمت مخاطبان خواهد می بود.

غلامرضایی خاطرنشان کرد: از ۲۳ بهمن به سپس هر شب ساعت یک بامداد فیلم‌های کلاسیک تقدیم نگاه بینندگان می‌بشود.

وعده ملاقات با سینمای جهان و ایران

مدیر شبکه نمایش سیما نوید داد: مخاطبان هر شب ساعت ۱۹ چشم به راه یک فیلم از سینمای بین‌الملل باشند که غالبا سیاسی، خانوادگی و تاریخی است.

آخرین مطالب
ادامه مطلب
دستورالعمل بهداشتی نظارت بر مراسم نیمه شعبان ابلاغ شد - تاشکن

وی او گفت: شبکه نمایش سیما، برای دوستداران آثار سینمای ایران هم از روز شنبه تا سه‌شنبه، ساعت ۲۱، بهترین آثار سینمای ایران را پخش خواهد کرد.

غلامرضایی اضافه کرد: ساعت ۲۰:۳۰ روزهای چهارشنبه تا جمعه هم وعده ملاقات علاقمندان به سینمای هند و بالیوود با شبکه نمایش است.

دلنشین‌های ساعت ۲۳

مدیر شبکه نمایش سیما باکس ساعت ۲۳ این شبکه را یکی از متنوع‌ترین باکس‌های پخش فیلم شبکه بر پایه گونه‌های سینمایی توصیف کرد که شنبه‌ها فیلم‌های کمدی، یکشنبه‌ها فیلم‌های ورزشی، دوشنبه‌ها فیلم‌های علمی تخیلی، سه شنبه‌ها فیلم‌های حادثه‌ای و شوق انگیز و چهارشنبه‌ها فیلم‌های ترسناک و دلهره‌آور در آن پخش خواهد شد.

هر پنجشنبه‌ یک فیلم تازه

پر بیننده ترین سایت خبری تحلیلی فارسی زبان جهان ,اخبار سیاسی اخبار فرهنگ وهنر اخبار اجتماعی اخبار اقتصادی اخبار ورزشی و تکنولوژی را در سایت خبری تاشکن بخوانید.

ادامه مطلب
مدال نقره امیر خسروانی در پارادومیدانی

غلامرضایی در ادامه گفت:هر هفته پنجشنبه‌ها ساعت ۲۳ هم یک فیلم سینمایی تازه از شبکه نمایش پخش می کنیم. این فیلم‌ها برای نخستین بار از شبکه‌های صداوسیما پخش خواهد شد و برای بینندگان تازگی دارند.

جمعه‌ها وقتی برای هفت دیدن

مدیر شبکه نمایش در آخر او گفت: بر پایه جدول پخش، جمعه‌ها ساعت ۲۳، برنامه سینمایی هفت به روی آنتن شبکه نمایش می‌رود. این برنامه که قسمت‌های متنوع و جذابی دارد، هر هفته به تحلیل و بازدید سینمای ایران و جهان می‌پردازد.

انتهای مطلب/



منبع

0 0 رای ها
نظر دهی
اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها