خوش آمدید

پخش زنده اختتامیه جشنواره فیلم فجر در رادیو و تلویزیون

پخش زنده اختتامیه جشنواره فیلم فجر در رادیو و تلویزیون


به نقل از خبرنگار فرهنگی ، مراسم اختتامیه چهل و دومین جشنواره فیلم فجر فردا ساعت ۱۹ در سالن همایش‌های برج میلاد با وجود صاحبان آثار برگزار خواهد شد. 

آیین اختتامیه را رادیو و تلویزیون به طور زنده روی آنتن خواهد.

برنامه «باغ هنر، باغ سینما» که از اغاز دهه مبارک فجر به پوشش اخبار جشنواره فیلم فجر پرداخت، تنها برنامه رادیویی است که مراسم اختتامیه جشنواره را با وجود کارشناسان و منتقدان گوناگون پخش می‌کند.

یدالله گودرزی مدیر گروه فرهنگ و تمدن  رادیو ایران او گفت: بیانیه رادیو ایران درمورد گزینش بهترین فیلم از چشم انداز پاسداشت زبان فارسی نیز اظهار خواهد شد.

آخرین مطالب
ادامه مطلب
چه خبر از سریال سلمان فارسی؟_تاشکن

وحید بیات تهیه کننده «باغ هنر» نیز فرمود: در برنامه روز یکشنبه ۲۲ بهمن، با وجود کارشناسان و صاحب نظران مروری بر فیلم های اکران شده خواهیم داشت.

«باغ هنر» به تهیه کنندگی وحید بیات، اجرای شهاب شهرزاد، گزارشگری تینا میرکریمی و سمیه رنجکش و با وجود سعید مبشری و مصطفی محمودی (منتقد سینما) یکشنبه ۲۲ بهمن از ساعت ۱۹ تا ۲۲ از برج میلاد محل برگزاری اختتامیه چهل و دومین جشنواره فیلم فجر تقدیم می‌بشود.

پخش تلویزیونی اختتامیه؛ از آی‌فیلم تا شبکه نمایش

شبکه آی‌فیلم اختصاصی برنامه‌ اختتامیه چهل و دومین جشنواره فیلم فجر را به روی آنتن می‌برد.

چهل و دومین دوره جشنواره فیلم فجر که از ۱۰ بهمن در تهران اغاز شده می بود، فردا یکشنبه ۲۲ بهمن با معارفه برگزیدگان در سالن همایش‌های برج میلاد به آخر می‌رسد و شبکه آی‌فیلم مراسم اختتامیه این جشنواره را در قالب اختصاصی برنامه‌ای پوشش خواهد داد.

ادامه مطلب
مهلت ارسال آثار جشنواره پژواک تمدید شد

پر بیننده ترین سایت خبری تحلیلی فارسی زبان جهان ,اخبار سیاسی اخبار فرهنگ وهنر اخبار اجتماعی اخبار اقتصادی اخبار ورزشی و تکنولوژی را در سایت خبری تاشکن بخوانید.

این اختصاصی برنامه در روز دوشنبه ۲۳ بهمن‌ماه ساعت ۲۳:۳۰ پخش و تکرار آن نیز در ساعت‌های ۷:۳۰ صبح و ۱۵:۳۰ روز سپس خواهد می بود.

اما در شبکه نمایش همچون سنوات قبل، آیین اختتامیه به طور زنده پخش خواهد شد. 

گفتنی است، محمدرضا شهیدی‌فر اختتامیه جشنواره فجر چهل و دوم را اجرا خواهد کرد. 

انتهای مطلب/



منبع

0 0 رای ها
نظر دهی
اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها