خوش آمدید

ماجرای بدهی هدیه ۶۲۴ پرستار نمونه/ سازمان سوخته را تحویل گرفتیم - خبرگزاری مهر | اخبار ایران و جهان

ماجرای بدهی هدیه ۶۲۴ پرستار نمونه/ سازمان سوخته را تحویل گرفتیم – تاشکن

به نقل از خبرگزاری مهر، محمدتقی جهانپور، شفاف سازی مالی و عملکردی سازمان نظام پرستاری را جزو برتری‌های سازمانی دانست و اصرار کرد: بنا داریم همه مسائل را به طور شفاف و بدون واسطه با جامعه پرستاری در بین بگذاریم.

او گفت: دوره ششم سازمان نظام پرستاری با دقت به همه چالش‌های حاضر و مشکلات درون سازمانی که از دوره‌های قبل به جای مانده، مصرانه پیگیر مطالبات بر زمین مانده جامعه پرستاری است.

جهانپور او گفت: شفافیت مالی و عملکردی جزو برتری‌های سازمان است و بنا داریم همه مسائل به طور شفاف و بدون واسطه با جامعه فرهیخته پرستاری در بین بگذاریم تا پرستاران در جریان مسائل ریز و کلان سازمان صنفی خودشان قرار گیرند.

او گفت: در راستای شفافیت و با تصویب شورای عالی نظام پرستاری، حالت مالی سازمان در اغاز فعالیت را انتشار کردیم و متأسفانه باید به استحضار پرستاران برسانم مطابق گزارش مدیر امور مالی، سازمان را در تاریخ ۱۷ دی ماه با دو مبلغ بدهی تحویل گرفتیم که یکی از مبالغ، مبلغ ۳۰/۴۸۹/۹۹۹/۶۰۷ ریال بدهی ثبت و سند شده (به غیر از مبالغی که تا این مدت سند و ثبت نشده اند) و تکه دوم هم تعهدات سازمان برای روز پرستار که به ۶۲۴ نفر از پرستاران نمونه از سراسر سرزمین مبلغ ۳۱/۲۰۰/۰۰۰/۰۰۰ ریال به گفتن هدیه قول داده شده که این مبلغ نیز به تعهدات سازمان اضافه می‌گردد و تنها مبلغ ۱/۱۹۳/۳۹۴/۳۷۷ ریال موجودی در حساب‌های سازمان وجود داشت که عملاً مبلغی بالای ۶ میلیارد تومان بدهی بر گردن سازمان قرار گرفته است.

ادامه مطلب
دفتر ربط مردمی حسن قشقاوی نماینده مردم بهارستان و رباط کریم در مجلس شورای اسلامی افتتاح شد_تاشکن

جهانپور او گفت: با همه ناملایمت هایی که از قبل بوده و دچار آنها هستیم دوره‌ای را اغاز کردیم که به آینده امیدواریم. قطعاً ششمین دوره سازمان نظام پرستاری سرزمین متشکل از باتجربه ترین و دلسوزترین پرستاران و اساتیدی است که با نیت خالص و به طور جهادی برای خدمت حاضر شدند و در انتخابات شرکت کردند و جامعه فهیم پرستاری در انتخابات قبل نشان داد که رأی به تحول روال قبل و بانیان وضع حاضر داده است.

آخرین مطالب
ادامه مطلب
روایتی از فرقه ها و نحله ها در رادیو او گفت وگو

او گفت: اعضای شورای عالی سازمان نظام پرستاری در حالی بزرگ‌ترین سازمان صنفی در نظام سلامت سرزمین را تحویل گرفتند که عملاً می‌توان کلمه سازمان سوخته را به آن اطلاق کرد.

رئیس کل سازمان نظام پرستاری خاطر نشان کرد: یقیناً موردی که زیاد حائز اهمیت است، در دور تازه بر خلاف روال ۲۰ سال قبل، نسل جوان و جهادی در کنار پیشکسوتان حاضرند تا مطالبات بر زمین مانده جامعه پرستاری پیگیری بشود. کما این که از ابتدای دوره ششم و راه اندازی شورای عالی، همه موارد مهم و دغدغه روز پرستاران از جمله قضیه فوق العاده خاص و تعرفه گذاری، بدون وقفه از طریق مراجع گوناگون همچون مجلس شورای اسلامی، سازمان برنامه و بودجه و وزارت بهداشت در حال پیگیری است و در آینده نزدیک، نتیجه مثبت این فعالیت‌ها به گفتن وجه اختلاف فعالین جاری به جامعه پرستاری تقدیم خواهد شد.

ادامه مطلب
توانایی های عاشقانه یک سندروم دان با «ریتم کند»_تاشکن



منبع

پر بیننده ترین سایت خبری تحلیلی فارسی زبان جهان ,اخبار سیاسی اخبار فرهنگ وهنر اخبار اجتماعی اخبار اقتصادی اخبار ورزشی و تکنولوژی را در سایت خبری تاشکن بخوانید.

0 0 رای ها
نظر دهی
اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها