خوش آمدید

خوشحالم که بین سه گلر برتر بانوان در سطح دنیا قرار گرفتم

خوشحالم که بین سه گلر برتر بانوان در سطح دنیا قرار گرفتم

به نقل از خبرنگار ورزشی خبرگزاری برنا، با تصمیم انجمن جهانی فوتبال ساحلی برای نخستین بار در تاریخ این رشته نام سه دروازه‌بان برتر سال ۲۰۲۳ از سرزمین‌های اسپانیا، برزیل و اوکراین در قسمت زنان اظهار شد و یکی از این نفرات لورا گالگو سیلونته از تیم ملی اسپانیا است.

با دقت به این اتفاق مصاحبه اختصاصی با این دروازه‌بان نام آشنا در قسمت فوتبال ساحلی زنان ترتیب دادیم که در زیر آن را از نظر می‌گذرانید:

امکان پذیر در رابطه شرایط تمرینی خود سخن بگویید کنید.

شرایط تمرینی من تا حد امکان خوب است، در همه طول سال فوتبال و فوتبال ساحلی بازی می‌کنم، برای همین تلاش می‌کنم تا حد امکان روی شن تمرین کنم، جلسات بدنسازی‌ام را هم می‌گذرانم، با همه اینها، این راهی است که باید از نظر بدنی خوب باشم.

ادامه مطلب
اورونوف زمان زیاد خوبی را دارد طی می کند/تیمی هستیم که داریم تلاش می کنیم_تاشکن

اصولا بانوان سمت فوتبال ساحلی نمی روال، از نحوه ورودتان به این عرصه بگویید.

من سال‌ها پیش این ورزش را اغاز کردم، از تیم ملی مورسیان با من تماس گرفتند و سپس‌ها توجهات بسیاری را به خود جلب کردم و آن را زیاد دوست داشتم، از آن زمان هر سال تلاش می‌کنم تا به امروز پیشرفت کنم.

بهترین عناوینی که تا بحال کسب کرده اید چه بوده است؟

 پیروزی همیشه خوب و رضایت قسمت است و همه عناوین برای من مهم می باشند اما  برخی از آنها قیمت بیشتری دارند. یقیناً پیروزی در اولین بازی‌های شن و ماسه جهان چیزی می بود که قیمت کار من را نشان داد و این چنین پیروزی در سومین بازی‌های مدیترانه هم لحظه زیاد مهمی برایم می بود.

ادامه مطلب
قیمت هیوندای الانترا 2023 در بازار اشکار شد

بزرگترین آرزوی ورزشی شما چیست؟

دوست دارم بتوانم در قاره‌های دیگر بازی کنم و این چنین توانایی بازی در جام جهانی را در خودم می‌بینم هر چند چیزی که اکنون مقداری دور به نظر می‌رسد. من جزو بهترنی گلرهای بانوان هستم و به این نوشته افتخار می کنم.

پر بیننده ترین سایت خبری تحلیلی فارسی زبان جهان ,اخبار سیاسی اخبار فرهنگ وهنر اخبار اجتماعی اخبار اقتصادی اخبار ورزشی و تکنولوژی را در سایت خبری تاشکن بخوانید.

اتفاق خوب برای شما این است که در بین سه گزینه دروازه‌بانی برتر سال قرار گرفته اید از حس و حال تان برای این اتفاق بگویید؟

برای من این دستاورد زیاد مهمی است، چرا که این به رسمیت شناختن را سال‌ها است که حس می‌کنم و خوش شانس هستم که در بین سه بهترین جهان هستم. چیزی که برای تاریخ باقی خواهد ماند.

ادامه مطلب
عکس العمل عین اللهی به حادثه حریق در بیمارستان قائم رشت - خبرگزاری مهر | اخبار ایران و جهان_تاشکن

کدام تیم‌ها را سطح مهم خود می‌دانید و کدام مسابقات شما را از نظر نتیجه غمگین کرده است؟

امروزه ما می‌توانیم تیم‌های زیاد قوی را ببینیم که هر روز زیاد تر رشد می‌کنند. خوشبختانه این ورزش با جهش و مرز در حال تکامل است. بازی‌هایی که امکان پذیر من دوست نداشته باشم یا از آن خوشحال نباشم، وقتی است که تیم ضعیف بازی می‌کند یا وقتی که ما ناکامی می‌خوریم. فوتبال ساحلی شرایط خاص خودش را داردو مقداری دشوارتر از آن چیزی است که از تلویزیون میبینید.

در اسپانیا، طرفداران بسیاری بارسلونا و رئال مادرید وجود دارند، شما چطور؟

دقیقاً تعدادشان زیاد است، من بارسلونا را ترجیح می‌دهم. اما باز من طرفدار تماشای بازی‌های قشنگ هستم، چه از مادرید و چه از سمت تیم‌های دیگر.

چه اطلاعاتی از فوتبال ساحلی ایران دارید؟

ادامه مطلب
همه خشمگینی مردم را به سمت من هدایت شد/کاملاً بی پول هستیم

اطلاعاتی که از این تیم دارم زیاد نیست، چیزی که می‌بینم بازی‌هایی است که آنها انجام خواهند داد و می‌توانم بگویم که تیم زیاد رقابتی است و رشد بسیاری دارد.

دروازه بانی شغل سختی است، چه احساسی نسبت به انتخاب این نقش دارید؟

انتخاب این نقش در رابطه من مقداری شگفت می بود، اما خوشحالم که این راه را انتخاب کردم. این برای من چیز‌های بسیاری در همه سطوح در زندگی ام به ارمغان آورد، امروز به یادگیری و تکامل ادامه می‌دهم تا هر روز دروازه بان بهتری باشم.

او مباحثه از یدالله محمدی



منبع

0 0 رای ها
نظر دهی
اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها