خوش آمدید

امتیاز خاص استخدامی برای این گروه از معلمان

امتیاز خاص استخدامی برای این گروه از معلمان

به نقل از برنا؛ معاون برنامه‌ریزی و گسترش منبع های وزیر آموزش و پرورش با اشاره به این که قانون جاری تکلیفی برای استخدام معلمان نهضتی سال ۹۲ به سپس برای آموزش و پرورش تعیین نکرده است، ضمن اظهار این که برتری استخدام از طریق آزمون‌های استخدامی ماده ۲۸ وزارت آموزش و پرورش با معلمان نهضتی است، از این معلمان دعوت کرد تا در آزمون‌های استخدامی وزارت آموزش و پرورش ثبت نام کنند.

علی فرهادی در جواب به سوالی درمورد جذب و استخدام معلمان نهضتی سال ۹۲ به سپس، اظهار کرد: هرگونه استخدام در وزارت آموزش و پرورش ناظر به دو امر است، استخدام یا از طریق قانون و یا از طریق برگزاری آزمون استخدامی ماده ۲۸ انجام می‌بشود.

وی در جواب به این که معلمان نهضتی گله‌مند می باشند که با سابقه تدریس بالای ۱۰ سال تا این مدت جذب آموزش و پرورش نشده‌اند و از طرفی بعضا سن این معلمان بالای ۴۰ سال رفته است و به علت محدودیت سنی از طریق آزمون نیز احتمالا نتوانند جذب شوند، گفت: آموزش و پرورش تعیین کننده قانون استخدام و تعیین کننده نتایج آزمون‌های استخدامی نیست. تعیین کننده قانون مجلس و تعیین کننده نتایج آزمون استخدامی هم خود فرد است. ما ناظر به قانون مجلس و نتایج آزمون استخدامی عمل می‌کنیم.

ادامه مطلب
تیم ملی کشتی آزاد جوانان ناشنوای ایران نایب قهرمان جهان شدند

سخنگوی وزارت آموزش و پرورش با گفتن این که حتی سازمان اداری و استخدامی هم نمی‌تواند جدا از قانون مجلس تصمیم بگیرد، خاطر نشان کرد: سازمان اداری و استخدامی هم ناچار است مبتنی بر قانون مجلس، مجوز استخدام و جذب به ما دهد؛ اینطور نیست که فکر کنیم سازمان اداری و استخدامی می‌تواند هر کاری انجام دهد. سازمان اداری استخدامی هم در ریل قانون حاضر به ما مجوز جذب نیرو از طریق برگزاری آزمون ماده ۲۸ و انجام مصاحبه می‌دهد.

معاون برنامه‌ریزی و گسترش منبع های وزیر آموزش و پرورش در عین حال افزود: فعلا قانون در خصوص استخدام معلمان نهضتی سال ۹۲ به سپس هم چیزی نگفته است. از این رو این معلمان برای استخدام می‌توانند در آزمون‌های استخدامی آموزش و پرورش شرکت کنند.

آخرین مطالب
ادامه مطلب
مردم از سگ‌های ولگرد دوری کنند/ ۴ مورد مرگ در تاثییر هاری - خبرگزاری مهر | اخبار ایران و جهان_تاشکن

فرهادی در آخر سخنان خود ضمن دعوت از معلمان نهضتی برای شرکت در آزمون‌های استخدامی وزارت آموزش و پرورش، اصرار کرد: در آزمون‌های استخدامی، به ازای سال‌های تدریس به معلمان نهضتی امتیاز می‌دهیم و معلمان نهضتی برتری ما در جذب می باشند چرا که معتقدیم این معلمان سابقه و توانایی معلمی دارند.



منبع

0 0 رای ها
نظر دهی
اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها